Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tour naar White Pocket 29-09

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Arno Hoogwerf
Amerika-newbie

Tour naar White Pocket 29-09

Bericht door Arno Hoogwerf »

Wij hebben op 29 september een afspraak met Terry Alderman voor een tour naar White Pocket. Drie uur rijden over dirtroads, verblijf ong. 3 uur, en weer 3 uur rijden terug. Wij zijn met z'n tweeën, Terry heeft plaats voor max. 6 personen, prijs is $99,90 p.p., laat het even weten. Als je nog tijd hebt in je tourschema, grijp je kans zou ik zeggen.

grt. Arno
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Tour naar White Pocket 29-09

Bericht door hekkie »

Hoi Arno,

Wat goed zeg dat jullie ook die tour doen met Terry Alderman. Wij hebben dat vorig jaar gedaan en het was in één woord fantastisch! Wat een pracht uniek gebied. Je kunt hier het verslag van die dag lezen en de foto's bekijken.

Heel veel plezier en doe de groeten aan Terry.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

helaas, drie dagen te vroeg
En dat "grijp je kans" begrijp ik niet zo goed.
Iedereen kan toch zo'n tocht boeken en goedkoper wordt er het ook niet van.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Terry doet dit lang niet elke dag of week. Vandaar...

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
CXHX
Amerika-ontdekker

Bericht door CXHX »

helaas, twee dagen te vroeg (wie doet beter).
Ik heb Terry net zelf gecontacteerd, 3 dagen waarop we kunnen, moet wel lukken hoop ik. Normaal doen we geen dure excursies als er in de buurt andere zaken te bezoeken zijn. Hier maak ik toch een uitzondering. Dit oogt super, prijs is ok, en fotografie is mij ding!
California dreaming...
Getting ready for our 4th USA trip!!!
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

CXHX schreef:helaas, twee dagen te vroeg (wie doet beter).
Ikke :)
Wij komen die dag aan in Page, maar dat zal dan pas tegen de avond zijn.
De dag erna staat ook al The Wave op het programma. Ik vind 90$ PP wel vrij prijzig ondanks dat het er prachtig uitziet !
Ooit wil ik het nog wel wel eens bezichtigen.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dude schreef:Ik vind 90$ PP wel vrij prijzig ondanks dat het er prachtig uitziet !
Hoe kun je dat nu duur vinden? Wellicht vind je het veel geld, dat kan ik me voorstellen, maar duur? Je krijgt er zowat een prive-tour met een prive-gids. Waar vind je dat nog? Als wij ooit in de omgeving zijn, zou ik dolgraag met Terry op pad willen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Arno Hoogwerf
Amerika-newbie

Bericht door Arno Hoogwerf »

Is niet prijzig, ik heb ook bij de Paria outpost een verzoek gedaan voor een tour die rekenen $175 p.p.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Jasmino schreef:
Dude schreef:Ik vind 90$ PP wel vrij prijzig ondanks dat het er prachtig uitziet !
Hoe kun je dat nu duur vinden? Wellicht vind je het veel geld, dat kan ik me voorstellen, maar duur? Je krijgt er zowat een prive-tour met een prive-gids. Waar vind je dat nog? Als wij ooit in de omgeving zijn, zou ik dolgraag met Terry op pad willen.
Je had beter het zinnetje eronder mee gequote.
Daar staat te lezen dat ik het wel degelijk nog ooit wil doen, alleen dit jaar lukt dat niet.
Het is niet omdat ik het duur vind dat ik het niet wil doen.
De Antelope canyon was ook duur (55PP) en ik zou het meteen opnieuw doen. Maar als ik het vergelijk met de permit van The Wave (14$ voor ons twee) is het wel duur maar die loop je natuurlijk ook zelf zonder gids.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
omzwervingen
Amerika-ontdekker

Bericht door omzwervingen »

Klopt. 'The Dodsons' van Paria Outpost rekenen $ 175 p.p.
Wij gaan binnenkort met ze op pad naar Coyote Buttes South (waarvoor we zelf al een permit hebben) en White Pocket. We zijn benieuwd! We krijgen naast een rondleiding door deze twee gebieden ook een lunch onderweg en een barbecue na afloop, en mogen twee nachten kamperen op hun land. Dat maakt het nog steeds een behoorlijk prijzige excursie met z'n tweeën, maar ach. We vinden het een unieke kans en doen verder nauwelijks andere excursies (behalve Antelope Canyon).

Is iemand toevallig al eens met 'The Dodsons' op pad geweest?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer