Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trein Durango/Silverton
- haroldenbianca
- Amerikafan
- Contacteer:
Trein Durango/Silverton
Hoi,
Weet iemand van jullie vanaf wanneer we de trein reis Durango/Silverton/Durango kunnen boeken voor mei 2010?
Ik kan het op de site niet echt vinden.
Bedankt hiervoor.
Groetjes Bianca
Weet iemand van jullie vanaf wanneer we de trein reis Durango/Silverton/Durango kunnen boeken voor mei 2010?
Ik kan het op de site niet echt vinden.
Bedankt hiervoor.
Groetjes Bianca
http://www.haroldenbianca.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisverslagen USA2004 / USA & Canada2007 / USA2010
Reisverslagen USA2004 / USA & Canada2007 / USA2010
Re: Trein Durango/Silverton
even een mail sturen naar de organisatie? of bellen.
misschien dat iemand het hier weet van voorgaande jaren
Jan
misschien dat iemand het hier weet van voorgaande jaren
Jan
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
ik heb in 2007 3 dagen van tevoren via internet gereserveerd. Wanneer je het eerder wilt reserveren moet je denk ik wachten tot eind van het jaar denk ik.
Anders zo als Jan al zei even bellen.
Groetjes Theo
Anders zo als Jan al zei even bellen.
Groetjes Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Het ziet er naar uit dat je na 15 Oct (nog?) niet kunt boeken op de site https://rezweb.com/durango/. Ik zie trouwens dat de trein maar rijdt tot 31 Oct http://www.durangotrain.com/ride-us
Wij hebben de rit een aantal jaren geleden gedaan. En we vonden het geweldig... op de heenweg. Als ik 't nog een keer zou doen zou ik terug met de bus gaan.
Wij hebben de rit een aantal jaren geleden gedaan. En we vonden het geweldig... op de heenweg. Als ik 't nog een keer zou doen zou ik terug met de bus gaan.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Leuk vooruitzicht en een echte aanrader!
Wij hebben de treinrit afgelopen mei gedaan en wij wilden daarvoor in december 2008 al telefonisch reserveren (aangezien het via de site toen nog niet kon). We werden toen verzocht om ná 7 januari 2009 terug te bellen want vanaf die datum zouden ze reserveringen aannemen en dat hebben we toen gedaan.
Veel succes!
Sonja
Wij hebben de treinrit afgelopen mei gedaan en wij wilden daarvoor in december 2008 al telefonisch reserveren (aangezien het via de site toen nog niet kon). We werden toen verzocht om ná 7 januari 2009 terug te bellen want vanaf die datum zouden ze reserveringen aannemen en dat hebben we toen gedaan.
Veel succes!
Sonja
Wij " doen" 'm 28 september. Alleen heen en terug met de bus. Ik ben benieuwd.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
En wij maken de rit op 11 september, heen en terug met de trein. :dance:
Wij hebben 6 maanden van te voren gereserveerd.
Wij hebben 6 maanden van te voren gereserveerd.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij gaan hem volgend jaar lekker met de auto rijden. :dance:
(hoeven we ook niet te reserveren)
Marjon
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Rijd dan een stuk door naar Ouray, die route is nog mooier vonden wij. En er zit een doodsimpel tentje met onwijs lekkere hamburgers in een leuke hoofdstraat.vana schreef:Wij gaan hem volgend jaar lekker met de auto rijden. :dance:
Marjon

Ouray is minder toeristisch dan Silverton, maar erg leuk!!

Neem even de Box Canyon Falls mee, het bordje van de ingang staat net voor Ouray binnenrijdt. Het is een klein parkje,
maar wel de moeite waard.

Wij hebben hem heen en terug met de trein gedaan, dat was wel een foutje van het boekingskantoor want we wilden terug met de bus maar die zat dus al helemaal vol.
Het was helemaal geen straf en hebben ons uitstekend vermaakt, zowel heen als terug, op de terugweg zie je toch weer hele andere dingen.
Het was helemaal geen straf en hebben ons uitstekend vermaakt, zowel heen als terug, op de terugweg zie je toch weer hele andere dingen.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de tips Monique!
Wij komen langs Ouray (hoe spreek je dat uit trouwens? ) want we rijden na Silverton door naar Montrose en Gunnison.
Marjon
Wij komen langs Ouray (hoe spreek je dat uit trouwens? ) want we rijden na Silverton door naar Montrose en Gunnison.
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je rijd met de trein door een natuurgebied waar je met de auto niet mag komen, je kunt dus nooit de route volgen welke de trein volgt.vana schreef:Wij gaan hem volgend jaar lekker met de auto rijden. :dance:
Marjon
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar ben ik van op de hoogte Harry, maar ik heb begrepen dat de route die je met de auto rijdt ook heel mooi is.
Wij voelen er niet veel voor om ruim 3,5 uur in een trein te zitten (en dan nog een keer dezelfde tijd met de trein of bus terug).
Ik begrijp dat veel mensen dat leuk vinden maar het is niet ons ding. Wij nemen liever de auto. Misschien is die route iets minder mooi maar we kunnen het lekker op eigen tempo rijden en af en toe stoppen om foto's te nemen.
Bovendien willen we meteen doorrijden naar het noorden, die weg schijnt ook heel erg mooi te zijn.
Marjon
Wij voelen er niet veel voor om ruim 3,5 uur in een trein te zitten (en dan nog een keer dezelfde tijd met de trein of bus terug).
Ik begrijp dat veel mensen dat leuk vinden maar het is niet ons ding. Wij nemen liever de auto. Misschien is die route iets minder mooi maar we kunnen het lekker op eigen tempo rijden en af en toe stoppen om foto's te nemen.
Bovendien willen we meteen doorrijden naar het noorden, die weg schijnt ook heel erg mooi te zijn.
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben beiden gedaan. De trein heen/bus terug in 2006 en afgelopen voorjaar de auto. Beiden erg mooi!
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Marjon, als je op de terugweg vanaf Silverton naar Durango met de bus gaat duurt de tocht trouwens geen 3.5 uur hoor. Wij hebben er iets langer dan 1 uur over gedaan.
Sonja
Sonja
Dank voor de tips Monique, die pikken we mee voor september as.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2875 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi
-
- 5 Reacties