Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het is bijna zover!! Nog een kleine vraag

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
marion987
Amerika-ontdekker

Het is bijna zover!! Nog een kleine vraag

Bericht door marion987 »

Hallo allemaal,

over een week is het dan eindelijk zover!! Dan is het onze beurt om voor de 1e keer richting het mooie Amerika te gaan! :D

We vinden het echt heel spannend ( stom eigenlijk, want we hebben allebei wel eerder een langere rondreis gemaakt, maar toch zijn er meer kriebels dan anders :lol: ) en we zijn gewoon heel erg benieuwd hoe het allemaal zal zijn. Of het echt zo mooi is als op de foto's ( wij denken zelfs dat het "live" nog veel mooier is ) .....of het echt zo relax rijden is daar.... of alles wel gemakkelijk te vinden zal zijn... noem maar op. Kortom, we hebben er heel erg veel zin in en het mag na al die voorbereiding wel een keer gebeuren!!

Over de route hebben we geen twijfels meer. Na alle info die we van jullie hebben gekregen ( dank u, dank u :doublethumb: ) en die we op internet gevonden hebben, hebben we al een redelijk beeld van wat we willen gaan bekijken en welke wandelingen we willen gaan maken.

Alleen over Page zijn we nog niet helemaal zeker, maar daar is ook zoveel te doen :) .
Wat we zeker willen bekijken is Antelope Canyon ( Lower of Upper... dat zien we nog wel ), Horseshoe Bend en Alstrom Point. We twijfelen nog tussen Buckskin Gulch en een 5 uur durende trip op de Colorado River, helaas zullen we niet beide kunnen doen, maar het lijkt ons allebei geweldig. We neigen nu alleen meer naar Buckskin Gulch.

Is het trouwens aan te raden om voor Antelope Canyon te reserveren? We zitten wel in het weekend ( Amerikanen hebben dan een lang weekend, ook de maandag nog vrij ). Maar zoals gezegd maakt het ons niet zoveel uit of het Upper of Lower Antelope wordt.

Verder nog een korte vraag v.w.b. de aankomst in de hotels.....
Is het nodig om hotels vlak voor aankomst te herbevestigen? En moet je voor een bepaalde tijd 's avonds aanwezig zijn voor het inchecken? Ik heb wel bij een aantal hotels gekeken die we geboekt hebben, maar kan er niet echt een antwoord op vinden, dus misschien dat jullie het weten.

Alvast bedankt!!

Groeten Marion
chari swinnen
Amerikafan

Re: Het is bijna zover!! Nog een kleine vraag

Bericht door chari swinnen »

Hoi,

Wij hebben deze zomer zowel upper als lower Antelope Canyon bezocht (de lower in de voormiddag, deze was niet vooraf geboekt, moest je ter plaatse doen bij de indianen, tour duurde 1 u, en de upper was wel vooraf geboekt). Kan moeilijk zeggen welke het mooiste was, ze waren allebei geweldig. Bij de lower bestond onze groep uit ong. 25 personen, bij de upper zeker 100 personen. Toch zie je dat niet aan de foto's! Natuurlijk is het veel leuker als je met een kleine groep zou zijn, maar ja. Probeer van voor in de groep te gaan, dan heb je het minste last van de andere mensen.

Wat betreft laat aankomen in en hotel/motel: vaak is er wel iemand met nachtdienst bij de receptie aanwezig. Bij sommige ketens duw je op de nachtbel en dan komt er iemand. Ik denk dat je je daar geen zorgen hoeft over te maken.

Veel plezier!

Chari
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Bij de 'grotere' ketens is er 's nachts bijna altijd wel iemand aanwezig..., daar hoef je je zeker geen zorgen om te maken.

Toen wij vorig jaar van Disneyland Anaheim naar ons hotel in Hollywood gingen (geen keten) heb ik een mailtje gestuurd dat we laat op de avond zouden arriveren.
Kreeg keurig bericht terug dat het prima was en dat er een nachtreceptionist was, moesten idd toen aanbellen.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Als ik verwacht om na 8u 's avonds op hotel aan te komen (bijna nooit dus) laat ik dat ook weten via mijn boeking. Maar verder hebben we er nooit iets speciaals voor gedaan.
marion987
Amerika-ontdekker

Bericht door marion987 »

Bedankt voor jullie antwoorden!!

dan zal het allemaal wel goed gaan met de boekingen. Wij zijn ook niet van plan om heel laat in de avonden naar de hotels te gaan, alleen de eerste avond komen we 's avonds aan, kan wel even een e-mail sturen dat we later aankomen.

Ik dacht alleen, dat als je er voor een bepaalde tijd niet zou zijn, ze de kamer misschien aan iemand anders zouden verhuren ( in het geval van de NP's, omdat het hier volgens mij nog wel vaak volgeboekt is ), maar dat zal dan allemaal wel los lopen, want we zullen wel proberen om voor 20.00 uur binnen te zijn.

En Antelope Canyon gaan we toch ook maar ter plaatse boeken, we kunnen altijd naar Lower Antelope lijkt mij ( dat zal toch niet volgeboekt zitten ). Anders wordt het misschien een beetje een race tegen de klok en nu kunnen we nog bekijken wanneer we willen gaan!!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Mocht je om wat voor reden ook laat/later aankomen bij een hotel is in de loop van de middag even bellen met de mededeling dat je laat/later aankomt voldoende om je kamer vast te houden.
Als je zonder bellen na 22:00 aankomt heb je kans dat je kamer vergeven is maar dan moet het wel druk/vol zijn natuurlijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer