Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Landkaart ZW + waar te kopen (in Ned)?
-
- Amerika-newbie
Landkaart ZW + waar te kopen (in Ned)?
Dag allen,
Volgende week naar Amerika. Rondreis in Wilde Westen. Los Angelos naar San Diego, Las Vegas, Grand Canyon, San Francisco. Dat rondje.
Welke (land)kaart is handig te kopen voor dit gebied? En waar te kopen. Misschien weet iemand meer
Alvast dank!
Groet
Dennis
Volgende week naar Amerika. Rondreis in Wilde Westen. Los Angelos naar San Diego, Las Vegas, Grand Canyon, San Francisco. Dat rondje.
Welke (land)kaart is handig te kopen voor dit gebied? En waar te kopen. Misschien weet iemand meer
Alvast dank!
Groet
Dennis
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Landkaart + waar te kopen (in Ned)?
Ik heb heel veel plezier gehad van de Rand Mcnally Road Atlas. Ik had hem al in Nederland gekregen,, maar volgens mij is hij bij de Wal*mart te koop.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor jouw rondje is de Hallwag nr 5 (California Far West) heel handig. Je hebt dan het hele rondje op 1 kaart.
Evetueel kun je ter plekke nog gedetailleerde kaarten halen bij een AAA-kantoor (gratis voor ANWB leden), maar de Hallwag is voldoende gedetailleerd en bevat ook plattegronden van nationale parken en van diverse steden.
Je kunt de Hallwag kaarten kopen bij de ANWB-kantoren en de betere boekhandels, of online.
Marianne
Evetueel kun je ter plekke nog gedetailleerde kaarten halen bij een AAA-kantoor (gratis voor ANWB leden), maar de Hallwag is voldoende gedetailleerd en bevat ook plattegronden van nationale parken en van diverse steden.
Je kunt de Hallwag kaarten kopen bij de ANWB-kantoren en de betere boekhandels, of online.
Marianne
zou ook voor de Hallwag gaan, erg handig en overzichtelijk, alles op een kaart, en niet steeds hoppen van staat naar staat.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zweer ook bij de Hallwag kaarten.
Ik heb inmiddels de gehele collectie en gebruik ze veel bij het plannen (naast de software routeplanners)
Op deze site zie je een mooi overzicht van alle USA Hallwag kaarten.
Roland

Ik heb inmiddels de gehele collectie en gebruik ze veel bij het plannen (naast de software routeplanners)
Op deze site zie je een mooi overzicht van alle USA Hallwag kaarten.
Roland
Kijk ook hier eens: http://www.dezwerver.nl/kaarten/wegenka ... n-amerika/
Ze hebben ook de eerder genoemde Hallwag kaarten.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Gewoon aanschaffen bij Amazon. Kijk even bij de tweedehands. Met een beetje mazzel vind je daar kaarten voor nog geen € 0,70 en nog nagelnieuw ook.zilj schreef:Kijk ook hier eens: http://www.dezwerver.nl/kaarten/wegenka ... n-amerika/
Laatst gewijzigd door Matrox op 02 sep 2009, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Re: Landkaart ZW + waar te kopen (in Ned)?
Wij nemen nooit meer dan alleen Rand McNally mee. Lekker bladeren....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb net de Hallwag nr 4 besteld, kon ik nergens vinden. Bij Tioga Tours betaal je de normale prijs en geen verzendkosten. De ANWB heeft maar een beperkt assortiment heb ik me vanmorgen laten vertellen (wel de meest gangbare natuurlijk).
Marianne
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik kon destijds ook niet alle kaarten vinden. Omdat ik ze toch allemaal graag wilde hebben heb ik de ontbrekende kaarten besteld hier bij de boekhandel (EUR 9,95 p/st). Binnen een week had ik ze in huis.Martin & Marianne schreef:Ik heb net de Hallwag nr 4 besteld, kon ik nergens vinden.

Roland
Wij zaten ook met de kaarten van het zuidwesten, maar doen het nu met het boek California van lonely planet (staan goede kaarten in ook van de steden en nationale parken e.d. en tevens gewone informatie) en kaarten printen vanuit google earth en google maps
-
- Amerika-ontdekker
de rand mcnally is een goede duidelijke kaart. We hebben er veel plezier van gehad en ook veel gebruikt in het zuidwesten.
Je kunt hem gewoon op bol.com bestellen. Ook een voordeel dat heel Amerika erin staat, je kan dus niet "van de kaart" afrijden..
Je kunt hem gewoon op bol.com bestellen. Ook een voordeel dat heel Amerika erin staat, je kan dus niet "van de kaart" afrijden..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3905 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT
-
- 26 Reacties