Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koelbox over na onze reis, afhalen in LA
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Koelbox over na onze reis, afhalen in LA
Op 10 september zal onze rondreis in Los Angeles eindigen. Vanaf dag 1 hebben wij een Coleman koelbox in gebruik en gekocht bij de Wallmart. Kan ik iemand blij maken met deze koelbox? Vanaf 9 september (avond) is deze beschikbaar. Naast de koelbox heb ik ook nog een kunststof box met deksel in de aanbieding (staat bij ons op de achterbank met al ons eetwerk). Wij zitten in een hotel naast het vliegveld.
Mocht er geen interesse zijn, denk ik erover om hem mee naar huis te nemen. Maar hoe neem je nu een koelbox mee? Is kofferriem voldoende? En overleeft zo'n koelbox de reis wel?
Mocht er geen interesse zijn, denk ik erover om hem mee naar huis te nemen. Maar hoe neem je nu een koelbox mee? Is kofferriem voldoende? En overleeft zo'n koelbox de reis wel?
Re: Koelbox nodig?
Wij hebben al twee keer een koelbox meegenomen, gewoon ingecheckt met wat handdoeken en shampoo en zo erin, gewoon dichtgemaakt met ductape. Ze vragen wel of er geen vlees ofzo in zit, maar verder doen ze niet moeilijk (en ze zijn ook niet opengemaakt door de controleurs). Allebei de keren kwam de koelbox keurig netjes van de band rollen!
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Heb hem ook zo meegebracht, wat bruin papier van papieren zakken er rond geplooid en dan dichtgeplakt.
Koelbox moest bij vertrek wel door een aparte scanner op de luchthaven maar idd, was geen enkel probleem.
Luc
Koelbox moest bij vertrek wel door een aparte scanner op de luchthaven maar idd, was geen enkel probleem.
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Wij komen 11 september aan... net te laat dus
maar bedankt voor het aanbod !

maar bedankt voor het aanbod !
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Geef 'm even af bij Loek. Ik heb ergens gelezen dat hij een "Koelboxservice" gaat beginnen.gyatso schreef:Op 10 september zal onze rondreis in Los Angeles eindigen. Vanaf dag 1 hebben wij een Coleman koelbox in gebruik en gekocht bij de Wallmart. Kan ik iemand blij maken met deze koelbox? Vanaf 9 september (avond) is deze beschikbaar.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Maar Loek woont in de buurt van Denver. Wordt nog een duur ritje...Ruud2004 schreef:Geef 'm even af bij Loek. Ik heb ergens gelezen dat hij een "Koelboxservice" gaat beginnen.

Roland
Re: Koelbox over na onze reis, afhalen in LA
Hoi,
ik weet niet hoe groot de koelbox is, maar wij hebben toendertijd onze koelbox meegenomen naar Nederland als handbagage!
Groetjes Susanne
ik weet niet hoe groot de koelbox is, maar wij hebben toendertijd onze koelbox meegenomen naar Nederland als handbagage!
Groetjes Susanne
Wij zijn net 7 september in LA en reiden de 8e via de kustweg naar SF. Net iets te vroeg dus!
Is het een gevulde koelbox ?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Starbucks is ook klein begonnen !Coyote schreef:Maar Loek woont in de buurt van Denver. Wordt nog een duur ritje...Ruud2004 schreef:Geef 'm even af bij Loek. Ik heb ergens gelezen dat hij een "Koelboxservice" gaat beginnen.![]()
Roland

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar Starbucks vraagt er geld voor...
Van die koelboxen business zal ik nooit rijk worden
Van die koelboxen business zal ik nooit rijk worden

Loek,
das goed om te weten dat jij een "winkeltje" begint in koelboxen. Volgend jaar kom ik er een halen, want wij vertrekken dan op 4 juli in Denver :dance: reizen naar het noorden en eindigen daar ook weer
Anna Martha
das goed om te weten dat jij een "winkeltje" begint in koelboxen. Volgend jaar kom ik er een halen, want wij vertrekken dan op 4 juli in Denver :dance: reizen naar het noorden en eindigen daar ook weer
Anna Martha
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik hoop dat ik dan nog een koelbox heb. Ik had er hier een aantal, maar ze raken op want mensen halen ze hier af maar ik heb nog niet mensen die ze hier droppen. Ze nemen ze weer graag mee naar Nederland. Ik heb er op dit moment nog eentje...
het duurt (helaas) nog erg lang voor we gaan. Tegen die tijd mail ik je wel of er nog iets (voor 4 personen) in voorraad is. Ik breng in ieder geval de koelbox terug, want ik begin en eindig in Denver. Ik ga mij nu eerst een storten op de route naar Yellowstone, want omdat ik daar moet boeken voor een tentplek op één van de campings moet ik berekenen welke datum handig is om daar aan te komen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht