Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koelbox ter overname
-
- Amerika-newbie
Koelbox ter overname
Beste Forumleden,
wij zitten nu in San Diego en hebben een koelbox staan, misschien wil iemand deze overnemen? we hebben hem voor $18 gekocht. Vanaf 5 oktober t/m 8 oktober zitten we in LA, misschien dat iemand daar hem kan gebruiken.
wij zitten nu in San Diego en hebben een koelbox staan, misschien wil iemand deze overnemen? we hebben hem voor $18 gekocht. Vanaf 5 oktober t/m 8 oktober zitten we in LA, misschien dat iemand daar hem kan gebruiken.
Re: Koelbox ter overname
En ook in Las Vegas is (liefst) vanaf dinsdag aanstaande gratis een koelbox over te nemen, samen met nog wat plastic vorken, lepels en messen, en kartonnen borden.
Moest er iemand starten in Las Vegas tussen zondag 4-10 en woensdag 7-10 laat gerust iets weten.
grtz
Bart
Moest er iemand starten in Las Vegas tussen zondag 4-10 en woensdag 7-10 laat gerust iets weten.
grtz
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Haha, Bart wij hebben ook een koelbox ter beschikking :beerchug: Op 6/10 in Vegas 

Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Zo raar is dat niet hoor. Wij laten onze koelbox altijd in het laatste hotel achter. Ik ga hem echt niet meeslepen naar huis.
We kopen de volgende keer wel een nieuwe, kost maar een paar tientjes.
Het zou mij persoonlijk ook veel te veel gedoe zijn om allerlei ontmoetingsafspraken met andere mensen te gaan maken om de koelbox weg te geven (die kopen ze maar lekker zelf :nana:
)
Marjon
We kopen de volgende keer wel een nieuwe, kost maar een paar tientjes.
Het zou mij persoonlijk ook veel te veel gedoe zijn om allerlei ontmoetingsafspraken met andere mensen te gaan maken om de koelbox weg te geven (die kopen ze maar lekker zelf :nana:

Marjon
nou ik vind het toch wel belangrijk dat mijn spulletjes een tweede leven gegund is.
Onze vlucht geeft al co2-uitstoot genoeg, ik wil het liefst onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk houden
De camping waar wij onze laatste nacht onze cabin hadden, had een "weggeefwinkeltje" waar ze allerlei spulletjes hadden staan die kampeerders hadden achtergelaten. Wij hebben toen onze spulletjes daar gewoon bij kunnen zetten. Fijn idee dat iemand anders er nog wat mee kan.
Onze vlucht geeft al co2-uitstoot genoeg, ik wil het liefst onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk houden

De camping waar wij onze laatste nacht onze cabin hadden, had een "weggeefwinkeltje" waar ze allerlei spulletjes hadden staan die kampeerders hadden achtergelaten. Wij hebben toen onze spulletjes daar gewoon bij kunnen zetten. Fijn idee dat iemand anders er nog wat mee kan.
Als alles Co2 gerelateerd wordt kunnen we beter thuisblijven om nog maar niet te srpeken van al die BoBo's die straks 1st class/limo's/5*****hotels naar Kopenhagen gaan....Verder een prima initiatief voor wat betreft die coolers imo.
Wij hebben onze koelbox gewoon ingecheckt bij de koffers. En hij kwam er weer goed uit. Iedereen keek ons wel een beetje raar aan maar ja nu hebben we ook een mooie koelbox thuis en die hadden we nog niet!
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vraag me af of zoiets voortaan nog kan, omdat je nu nog maar 1 koffer p.p. mee mag nemen.
Ik denk dat je nu $ 50 extra zal moeten betalen, dan is het goedkoper om hem te laten staan.
Marjon
Ik denk dat je nu $ 50 extra zal moeten betalen, dan is het goedkoper om hem te laten staan.
Marjon
Wij slepen hem ook al drie jaar heen en weer en dat gaat altijd goed, maar denk dat we hem volgend jaar toch maar thuis laten en een nieuwe kopen want $ 50,00 vind ik toch wel een beetje te veel. 

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zou het zelfs niet $100 worden? Heen en terug .....
Als je je koelbox in het hotel achterlaat, dan is er altijd wel iemand van het hotel die 'm kan gebruiken. Toch een tweede leven

Als je je koelbox in het hotel achterlaat, dan is er altijd wel iemand van het hotel die 'm kan gebruiken. Toch een tweede leven

'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Gewoon laten staan op je hotel kamer! Wij hebben ook de blikjes cola en flesjes water laten staan op de hotelkamer.
Al dat gedoe voor een paar dollar.

Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
Geen probleem gehad, wij vliegen altijd via Dusseldorf en volgens mij mag je daar nog altijd 2 koffers meenemen!
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou dat hangt er toch echt vanaf met welke maatschappij je vliegt. Niet zozeer vanaf welke luchthaven volgens mij.
Marjon
Marjon
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat is het probleem ook niet. Maar sinds kort moet bij veel luchtvaartmaatschappijen voor de 2e koffer (koelbox in dit geval) betaald worden en dan kun je die beter laten staan in Amerika.mickey02 schreef:Geen probleem gehad, wij vliegen altijd via Dusseldorf en volgens mij mag je daar nog altijd 2 koffers meenemen!
Roland
Nou ja dan, vlieg je met air berlin in september kon het dus nog!
Wij hebben onze koelbox dan maar achtergelaten naast een vuilbak op de parking van het hotel.
Toen we enkele uren erna vertrokken met de wagen was hij al weg, ofwel iemand van het hotel die hem heeft opgeruimd ofwel heeft iemand anders hem een tweede leven geschonken. We zullen het nooit weten ...
grtz
Bart
Toen we enkele uren erna vertrokken met de wagen was hij al weg, ofwel iemand van het hotel die hem heeft opgeruimd ofwel heeft iemand anders hem een tweede leven geschonken. We zullen het nooit weten ...

grtz
Bart
Grts, Bart
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hihi niet de koelbox bij ons.
Wij hadden de BBQ, dweilspons met stok en de afwasteil vol produkten die we over hadden naast de vuinisbak bij Sam's Town gezet, binnen 5 minuten alles weg.
Er kwam een man uit de badgelegenheid en die nam meteen de BBQ mee, even later kwam er een auto letterlijk aan scheuren en die laadde alles in.
Was dezelfde man.
Wij hadden de BBQ, dweilspons met stok en de afwasteil vol produkten die we over hadden naast de vuinisbak bij Sam's Town gezet, binnen 5 minuten alles weg.
Er kwam een man uit de badgelegenheid en die nam meteen de BBQ mee, even later kwam er een auto letterlijk aan scheuren en die laadde alles in.
Was dezelfde man.