Volgend jaar willen we in totaal drie nachten in Los Angeles overnachten.
1 dag gaan we naar Universal. De andere dag willen we Hollywood, Santa Monica, Venice Beach bezoeken.
Waar kunnen we het beste een hotel pakken? In Santa Monica, Glendale of Beverly Hills?
Namen van hotels hoor ik ook graag, dan kan ik ze vertalen naar de omschrijvingen op Hotwire
Wij hebben in het Mariott Marina de Ray gezeten.
Je kan lopend naar Venice Beach en met de auto is het ongeveer een kwartier naar Beverly Hills en Holleywood.
In Holleywood kan je goed parkeren, wij waren maar 2 dollar kwijt voor een paar uur.
Het hotel was erg mooi, heerlijk terras!! Wij hebben geboekt via Priceline.
Wij hebben in september in hotel Angeleno gezeten. Erg mooi hotel. Hele schone grote kamers en vriendelijk personeel. Hotel ligt niet echt centraal maar dicht bij snelweg zodat je overal snel naar toe kunt rijden.
2007 New York
2009 West USA
2010 New York
2011 Noord Oost USA ( ronenlinda.reismee.nl )
2012 Florida ( ronenlinda.reismee.nl )
2015 LA /Las Vegas
2023 Atlanta / Memphis / Nashville
Wij hebben in het Marina International Hotel te Marina del Rey geslapen. Dit is een veilige buurt waar je ook 's avonds nog over straat kan lopen. Het is op loopafstand naar Venice Beach. het hotel is een beetje gedateerd maar de kamers zijn ruim en schoon. Echt een aanrader! Wij hebben deze gereserveerd via hotelscombined.com ik weet niet of deze op hotwire staat. Succes!
Wij zijn afgelopen reis 2 dagen in Best Western Carlyle Inn verbleven. Net hotel in Beverly Hills, centraal gelegen voor de meeste toeristische attracties, Universal studios, Veniche Beach, Hollywood binnen 10 minuten. Geboekt op Priceline voor ongeveer 75$ per nacht. (1 weekenddag).
Wij hebben ook in de Hollywood Orchid Suites gelogeerd! Parking aan het hotel, grote kamer en direct aan de Walk of Fame!
Wij hebben in Universal de VIP toer gedaan en ik vond dit echt wel eens de moeite. Je krijgt dan met een kleinere groep een rondleiding en je komt op plaatsen waar je met de gewone toer niet komt.
Het was wel redelijk duur maar het was een superleuke dag !
Succes met de planning
Sophie
2014 : CMA Fest Nashville - Atlanta - Memphis - New Orleans !! 2015: Washington en Vancouver 2016: Alaska en Yukon
Wil je echt een beetje glamour ervaren? Ga dan voor het Andaz Hotel op Sunset Boulevard (West-Hollywood). Ik ben net terug van mijn CA-tripje, 4 nachten LA waarvan 2 in de Andaz. Had het maar langer geduurd, wat een heerlijk hotel op een bruisende plek!!!
Het is een 4-sterren hotel, met zwembad op het dak, gratis wifi, gratis wijntjes in de lobby elke middag tussen 5 en 7, alles in de minibar (behalve de alcohol) is gratis net als een lekkere groene thee-chocolade-reep en een busje pringles!
Het interieur is bijzonder mooi met design-meubilair, de kamers zijn ruim, luxueus en modern ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en wil je altijd tips geven over plekken om te dineren, drinken en of dansen!
Ik had het hotel gewonnen via Priceline voor $119 per nacht, normaal kost het 2 x zoveel.
Ohja, over parkeren hoef je je niet druk te maken....je laat je auto gewoon achter bij Valet-parking en je auto wordt weer voor gereden als je weg wilt. Echt een op en top LA-gevoel!
Ohja: dit hotel is goed gelegen als je overdag Hollywood, Universal, Mid-City etc wilt bezoeken. Ook naar Venice en Santa Monica kun je rijden maar doe dat dan niet gedurende de spits. De sunset strip totaan de snelweg-oprit 405 is elke dag rond 5/6 uur jammed!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.