Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mayor's House B&B Moab
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Mayor's House B&B Moab
Heeft iemand al eens met drie personen geslapen in de Master Suite van het Mayor's House B&B?
We willen die kamer graag boeken maar twijfelen.
Er staat een King size bed en een single daybed. Ik heb geen idee of dat een gewoon bed is of een bank en of Joyce er een beetje lekker op zal kunnen slapen.
Wie kan iets meer over deze kamer en met name de bedden vertellen?
http://www.mayorshouse.com/rates/index.cfm
Marjon
We willen die kamer graag boeken maar twijfelen.
Er staat een King size bed en een single daybed. Ik heb geen idee of dat een gewoon bed is of een bank en of Joyce er een beetje lekker op zal kunnen slapen.
Wie kan iets meer over deze kamer en met name de bedden vertellen?
http://www.mayorshouse.com/rates/index.cfm
Marjon
Re: Mayor's House B&B Moab
Marjon, de master suite heb ik niet gezien.
Wij sliepen in de peach room waar 2 queen size bedden stonden. Wij gebruikte maar één bed en dat was goed te doen. Indien het bed te klein was geweest zouden we zeker het tweede bed in gebruik genomen hebben.(hebben we op andere plaatsen wel gedaan)
Er is een ruime badkamer met douche én (bubbel)bad.
Als je foto's van de kamer wil zien hoor ik het wel.
Bart
Wij sliepen in de peach room waar 2 queen size bedden stonden. Wij gebruikte maar één bed en dat was goed te doen. Indien het bed te klein was geweest zouden we zeker het tweede bed in gebruik genomen hebben.(hebben we op andere plaatsen wel gedaan)
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
He daar willen wij ook heen, krijgen we AA korting?? 

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Peach Room is niet meer vrij Bart, dus moeten we de Master Suite wel nemen.Dude schreef:Marjon, de master suite heb ik niet gezien.
Bart
Marjon
Ok sorry
Toen wij aankwamen mochten we meteen in die kamer ondanks dat we de minors room voor twee nachten geboekt hadden en de twee nachten daarna de peach room. We hoefden ook niets bij te betalen.
Bart

Toen wij aankwamen mochten we meteen in die kamer ondanks dat we de minors room voor twee nachten geboekt hadden en de twee nachten daarna de peach room. We hoefden ook niets bij te betalen.

Bart
Grts, Bart
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geeft niet hoor, dat kon je toch ook niet weten.Dude schreef:Ok sorry![]()

Ik ga vanavond maar eens bellen, want via de mail reageren ze niet erg snel.
Kun je wat foto's van de Peach room laten zien, voor het geval die toch vrij is? Want hij lijkt vrij klein op de foto's en ik vraag me af of we onze koffers/tassen wel ergens kwijt kunnen.
edit: Hoeft niet meer, we hebben inmiddels geboekt voor de Master Suite.
Misschien heb je nog wat foto's van de B&B die je kunt laten zien?
Marjon
Hier enkele foto's van de peach room Marjon.
Ze zijn wel wat roze uitgevallen omdat ik niet geflitst heb

grtz
Bart
Ze zijn wel wat roze uitgevallen omdat ik niet geflitst heb

grtz
Bart
Grts, Bart
Oh ik zag jouw edit te laat.
Ik zal er meteen wat van de B&B zelf posten
Bart

Bart
Grts, Bart
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel mooi Bart,ziet er goed uit. Maar we hebben gisteravond de Masters Room geboekt. Heb je nog wat foto's van de Bed en Breakfast zelf of van de tuin of zwembad?
Marjon
Marjon
Laatst gewijzigd door vana op 13 nov 2009, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Pffff zaten we daar nog maar
De achterzijde van de B&B

Parking is groot genoeg voor verscheidene wagens.

Jaccuzi vrij te gebruiken door alle gasten van de B&B

Klein tuintje helemaal achteraan hun perceel

Zwembad met afzuigsysteem

Voorzijde van de B&B

Groetjes
Bart

De achterzijde van de B&B

Parking is groot genoeg voor verscheidene wagens.

Jaccuzi vrij te gebruiken door alle gasten van de B&B

Klein tuintje helemaal achteraan hun perceel

Zwembad met afzuigsysteem

Voorzijde van de B&B

Groetjes
Bart
Grts, Bart
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ziet er goed uit Bart. Daar kunnen we ons wel drie dagen vermaken denk ik.
Ik krijg er steeds meer zin in :dance:
Marjon
Ik krijg er steeds meer zin in :dance:
Marjon
ik ook, ga snel beslissen welke en hoeveel dagen :dance:
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk Thuul, jammer dat we er niet tegelijk zullen zitten.
Probeer maar wat foto's voor ons te maken van de Mastersuite en van onze eigen ingang en zitje.
Marjon
Probeer maar wat foto's voor ons te maken van de Mastersuite en van onze eigen ingang en zitje.
Marjon
Ja jammer inderdaad, maar misschien wel fijn voor de andere gasten, was anders misschien wel een erg AA gebeuren geworden met al het gelach van dien. 
ik heb net bericht dat we voor de reservering kunnen bellen.
Dat worden dan zeer waarschijnlijk 4 nachten, een fijne plek denk ik om even tot rust te komen halverwege de vakantie.
Zal inderdaad wel foto's maken hoor als ik er bij kan; wij nemen met z'n 2en maar een kleine kamer denk ik, niet meteen overdrijven na het camper/kampeergebeuren
In Zaltbommel kunnen we mooi nog wat info uitwisselen over de reis !

ik heb net bericht dat we voor de reservering kunnen bellen.

Zal inderdaad wel foto's maken hoor als ik er bij kan; wij nemen met z'n 2en maar een kleine kamer denk ik, niet meteen overdrijven na het camper/kampeergebeuren

In Zaltbommel kunnen we mooi nog wat info uitwisselen over de reis !
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lijkt me heel gezellig thuul!
Wij blijven ook 4 nachten. Wij zijn al eerder in Moab geweest en vinden het heerlijk daar. We zijn van plan één dag een jeep te huren om de Shäfertrail te rijden. Verder gaan we waarschijnlijk 's morgens iets doen zoals Arches of Onion Creek of La sal Mountain Loop en 's middags lekker relaxen bij het zwembad.
We zien wel niets hoeft, zover zijn we wel na 3 reizen.
We doen lekker waar we op dat moment zin in hebben, al is dat twee dagen aan het zwembad liggen.
Marjon
Wij blijven ook 4 nachten. Wij zijn al eerder in Moab geweest en vinden het heerlijk daar. We zijn van plan één dag een jeep te huren om de Shäfertrail te rijden. Verder gaan we waarschijnlijk 's morgens iets doen zoals Arches of Onion Creek of La sal Mountain Loop en 's middags lekker relaxen bij het zwembad.
We zien wel niets hoeft, zover zijn we wel na 3 reizen.
We doen lekker waar we op dat moment zin in hebben, al is dat twee dagen aan het zwembad liggen.
Marjon
Dat herken ik helemaal Marjon. Ons eerste Moab bezoek was destijds wat teleurstellend, berekoud en sneeuwvlokken in Canyonsland. Het werd een japans dagje, auto in en uit. We kregen zo wel een goede indruk wat er allemaal was en zo zijn we dit jaar dus terug gegaan en ruim 3 dagen geweest.
De Shäfertrail was een van de hoogtepunten met een jeep die we gehuurd hadden. Onze vrienden reden op dat moment op een gehuurde Harley rond en die vonden ook dat geweldig. En ik moet zeggen; mocht een stukje mee en dat was erg leuk.
Het gaf zoveel adrenaline dat we de smaak te pakken hebben en dit soort dingen de komende reis meer willen doen, al zal die motor een probleem worden zonder motorrijbewijs
De Shäfertrail was een van de hoogtepunten met een jeep die we gehuurd hadden. Onze vrienden reden op dat moment op een gehuurde Harley rond en die vonden ook dat geweldig. En ik moet zeggen; mocht een stukje mee en dat was erg leuk.
Het gaf zoveel adrenaline dat we de smaak te pakken hebben en dit soort dingen de komende reis meer willen doen, al zal die motor een probleem worden zonder motorrijbewijs

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Shafer trail lijkt me geweldig om te rijden.
Wij zijn in 2006 twee hele dagen in Moab geweest. De eerste dag hebben we de trail naar Delicate Arch gelopen. Ik was heel trots op mezelf want bij ons was het juist heel heet, zo'n 30 graden! Diezelfde dag zijn we nog naar Canyonlands en Death Horse Point geweest.
Eind van die dag kregen we een helaas een heel naar bericht over mijn moeder en was er sprake van dat we naar huis terug zouden keren. De tweede dag hadden we daardoor geen zin om iets te doen, we zijn alleen naar het Butch Cassidy's Water Park geweest dat nu helaas dicht is.
Nu hoeven we eigenlijk niets daar, we hebben alledrie de parken al eens gezien. We doen dus gewoon lekker waar we op dat moment zin in hebben.
Marjon
Wij zijn in 2006 twee hele dagen in Moab geweest. De eerste dag hebben we de trail naar Delicate Arch gelopen. Ik was heel trots op mezelf want bij ons was het juist heel heet, zo'n 30 graden! Diezelfde dag zijn we nog naar Canyonlands en Death Horse Point geweest.
Eind van die dag kregen we een helaas een heel naar bericht over mijn moeder en was er sprake van dat we naar huis terug zouden keren. De tweede dag hadden we daardoor geen zin om iets te doen, we zijn alleen naar het Butch Cassidy's Water Park geweest dat nu helaas dicht is.
Nu hoeven we eigenlijk niets daar, we hebben alledrie de parken al eens gezien. We doen dus gewoon lekker waar we op dat moment zin in hebben.
Marjon
wij ook 

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan iemand mij vertellen of er ook een wasmachine voor de gasten aanwezig is in het B&B?
We zijn er 4 nachten dus het zou wel fijn zijn als ik wat kleding weg kan wassen. Ik zie er echter niets over staan op de website.
Anders zullen we naar de laundry moeten.
Marjon
We zijn er 4 nachten dus het zou wel fijn zijn als ik wat kleding weg kan wassen. Ik zie er echter niets over staan op de website.
Anders zullen we naar de laundry moeten.
Marjon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha, soms denk ik weleens dat jij en ik ons het meest druk maken over de was 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves