Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bryce canyon lodge

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
josiane
Amerika-ontdekker

bryce canyon lodge

Bericht door josiane »

Ik tracht informatie te vinden over bryce canyon lodge, maar telkens ik naar de beschikbaarheid wil kijken krijg ik het bericht dat het niet meer behoort tot Xanterra.
Bestaat het nog wel en hoe boeken ?
gastxyz

Re: brice canyon lodge

Bericht door gastxyz »

Forever Resorts is nu de eigenaar:

http://foreverlodging.com/destination.c ... rtyKey=242
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Is toch raar dat dat dan niet op de site vermeld wordt.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
josiane
Amerika-ontdekker

Bericht door josiane »

Dank je wel,heb de website gevonden,maar is er geen mogelijkheid meer om de beschikbaarheid te controleren voor de volgende maanden ?Ik zou mijn reisschema willen aanpassen aan hun eventuele vrije kamers in mei 2010. Kan dit allen maar door te bellen of te mailen ? Ik heb ook geen uitleg gevonden over annuleringen.Heeft hier iemand ervaring mee ?
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Re: bryce canyon lodge

Bericht door Big Al »

Als hun web site het niet vermeldt dan kun je het beste even bellen (of e-mail, maar mijn ervaring is dat daar niet altijd op gereageerd wordt).

Als de taal een probleem is dan wil ik wel even voor je bellen (ik woon in Colorado). Overigens hebben we vorig jaar even een uitstapje naar Utah gemaakt (en maar doorgereden naar Yellowstone NP) - mijn vrouw (die Amerikaanse is) was nog nooit in Utah geweest...
Vooral zonsopgang en -ondergang zijn geweldig in Bryce Canyon.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Hé?? Ik heb al een boeking gemaakt en betaald voor Bryce Canyon Lodge voor juli 2010 via Xanterra. Deze boeking zal toch wel blijven staan? Wat gek dat ze niet even een mailtje sturen om dat kenbaar te maken.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Als je al betaald hebt zou ik aanraden om te verifiëren dat de reservering nog in orde is.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Ja ik heb vanmiddag na het lezen van de post idd een mail gestuurd naar foreverressorts. Ik kreeg vanavond een reply met de bevestiging dat alles bij het oude blijft en dat mijn reservering al is bevestigd en betaald.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer