Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bryce canyon lodge
bryce canyon lodge
Ik tracht informatie te vinden over bryce canyon lodge, maar telkens ik naar de beschikbaarheid wil kijken krijg ik het bericht dat het niet meer behoort tot Xanterra.
Bestaat het nog wel en hoe boeken ?
Bestaat het nog wel en hoe boeken ?
Re: brice canyon lodge
Is toch raar dat dat dan niet op de site vermeld wordt.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: brice canyon lodge
Dank je wel,heb de website gevonden,maar is er geen mogelijkheid meer om de beschikbaarheid te controleren voor de volgende maanden ?Ik zou mijn reisschema willen aanpassen aan hun eventuele vrije kamers in mei 2010. Kan dit allen maar door te bellen of te mailen ? Ik heb ook geen uitleg gevonden over annuleringen.Heeft hier iemand ervaring mee ?
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Re: bryce canyon lodge
Als hun web site het niet vermeldt dan kun je het beste even bellen (of e-mail, maar mijn ervaring is dat daar niet altijd op gereageerd wordt).
Als de taal een probleem is dan wil ik wel even voor je bellen (ik woon in Colorado). Overigens hebben we vorig jaar even een uitstapje naar Utah gemaakt (en maar doorgereden naar Yellowstone NP) - mijn vrouw (die Amerikaanse is) was nog nooit in Utah geweest...
Vooral zonsopgang en -ondergang zijn geweldig in Bryce Canyon.
Als de taal een probleem is dan wil ik wel even voor je bellen (ik woon in Colorado). Overigens hebben we vorig jaar even een uitstapje naar Utah gemaakt (en maar doorgereden naar Yellowstone NP) - mijn vrouw (die Amerikaanse is) was nog nooit in Utah geweest...
Vooral zonsopgang en -ondergang zijn geweldig in Bryce Canyon.
Hé?? Ik heb al een boeking gemaakt en betaald voor Bryce Canyon Lodge voor juli 2010 via Xanterra. Deze boeking zal toch wel blijven staan? Wat gek dat ze niet even een mailtje sturen om dat kenbaar te maken.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Als je al betaald hebt zou ik aanraden om te verifiëren dat de reservering nog in orde is.
Ja ik heb vanmiddag na het lezen van de post idd een mail gestuurd naar foreverressorts. Ik kreeg vanavond een reply met de bevestiging dat alles bij het oude blijft en dat mijn reservering al is bevestigd en betaald.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 951 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-
- 5 Reacties