Hi allemaal,
In mei ga ik voor de eerste keer in mijn leven een lange verre reis maken samen met mijn vriend. Ik vind het super spannend en lees al een tijdje mee op dit forum om zo goed mogelijk beslagen ten ijs te komen.
Hieronder kun je onze route lezen zoals we die op dit moment gaan maken. We hebben er bewust voor gekozen om het reistempo rustig te houden en op belangrijke plaatsen 2 nachten te blijven. In het verleden ben ik nl een paar keer ziek geworden op vakantie, vandaar

Het plan is om iedere week 1camping te reserveren op de belangrijkste plaatsen. Ik hoop dat jullie wat tips hebben qua goede campgrounds dicht bij de NPs. Ik wil eigenlijk niet in de NPs logeren, omdat daar geen full hook up plaatsen zijn.
We beginnen onze reis in SF waar we in een hotel verblijven, op de laatste dag halen we de Cruise America camper op en beginnen we aan onze rondreis.
Ik zit nog een beetje met LA in mijn maag, we willen dit graag met de camper bezoeken maar ook de bekende attracties bezoeken zoals Universal Studio's, het Hollywood sign en de boulevard waar de sterren liggen. Denken jullie dat dit te doen is?
Ik hoop dat jullie me wat goede tips kunnen geven, we kunnen nu de route nog aanpassen omdat we tot nu toe alleen het hotel in SF hebben geboekt.
de route:
2-mei San Francisco Hotel Carlton
3-mei San Francisco Hotel Carlton
4-mei San Francisco Hotel Carlton
5-mei Carmel/Monterey RV Park
6-mei Yosemite RV Park
7-mei Yosemite RV Park
8-mei Bakersfield RV Park
9-mei Las Vegas RV Park
10-mei Las Vegas RV Park
11-mei Zion RV Park
12-mei Zion RV Park