Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Mandalay Bay in Las Vegas
Hotel Mandalay Bay in Las Vegas
In mei gaan we een weekje naar Vegas en willen we in Mandalay Bay verblijven vanwege het zwembad.
We zouden graag de 600SS of de 750GR kamer willen boeken. We zijn echter met 3 volwassenen en volgens hun website zijn deze kamers alleen met een kingsize bed. Zijn wel "up to 4 people". Iemand ervaring hiermee ? Waar moet de derde persoon slapen ?
We zouden graag de 600SS of de 750GR kamer willen boeken. We zijn echter met 3 volwassenen en volgens hun website zijn deze kamers alleen met een kingsize bed. Zijn wel "up to 4 people". Iemand ervaring hiermee ? Waar moet de derde persoon slapen ?
Re: Mandalay Bay
Ik veronderstel dat ze dan een bedje plaatsen?
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Hotel Mandalay Bay in Las Vegas
Dan komt er inderdaad een bed bij, niet de ideale manier om te slapen voor een volwassene, met 3 personen kun je beter een normale kamer nemen met 2 bedden.
En de derde persoon wil geen single kamer voor zichzelf?
Vind het best opmerkelijk dat Amerika is ingesteld op koppels/familie/vrienden die allemaal samen op 'n kamer willen hokken. Behoefte aan privacy of rust kennen ze daar niet zo?
Vind het best opmerkelijk dat Amerika is ingesteld op koppels/familie/vrienden die allemaal samen op 'n kamer willen hokken. Behoefte aan privacy of rust kennen ze daar niet zo?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
elninjoo schreef:En de derde persoon wil geen single kamer voor zichzelf?
Hoe kom je hier nou bij?, het is hier in Europa niet anders, er zijn zat hotelkamers te krijgen met 2 bedden voor mensen die met z'n vieren op een kamer willen liggen, wil je dat niet dan neem je toch gewoon 2 kamers of 4 als je allemaal apart wil liggen. Ik vind de opmerking over privacy en rust echt nergens op slaan.

Ik vind het idd gek als koppels met 2 koppels op 'n kamer willen slapen tijdens vakantie. En zelf doe ik geen oog dicht als ik bij iemand op de kamer moet slapen, dus vandaar dat ik die grote 4-persoonskamers zo vreemd vind. Dat kamers ingesteld zijn op koppels snap ik, dat ik omdat ik persé 'n 1pk wil meer moet betalen ook, maar daarom vind ik het nog wel vreemd dat mensen met meerdere stellen op 1 kamer willen slapen (behalve uit kostenbesparende overwegingen)
Overigens heb ik 4-persoonskamers nog nergens mee gemaakt als de standaard. Dat er 'n bedje voor 'n kind bijgezet kan worden wel.
Overigens heb ik 4-persoonskamers nog nergens mee gemaakt als de standaard. Dat er 'n bedje voor 'n kind bijgezet kan worden wel.
In Amerika kun je vaak kiezen uit 1 king of 2 queens. Een queen is 1.60 ongeveer en een king 1.80. Dat heeft volgens mij weinig te maken met minder behoefte aan privacy, want als ze ergens preuts zijn... maar meer omdat ze daar meer en vaker trips maken met de familie en de afstanden wat groter zijn als hier. Maar hebben ze bij Mandalay geen andere type kamers met 2 queens? Ik kan het me niet voorstellen.
Wij hebben vorig jaar in THE Hotel @ Mandalay Bay geslapen en een bed bij laten plaatsen. Dit was geen eenvoudig opklapbedje maar een goed bed.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht