joinke schreef:2)Ik heb een offerte lopen bij dollar (via hotelplan) en alamo. De prijs verschilt niet niet heel veel (slechts 40 ¤ verschil voor 18 dagen autohuur). Welke maatschappij zouden jullie kiezen?
Bij Alamo heb ik één keer een auto gehuurd (was in Boston). Toen er na een dag iets aan de auto mankeerde en we hiermee teruggingen, kregen we gelijk een andere auto uit een duurdere klasse mee. Prima opgelost dus door Alamo.
Bij Dollar heb ik de afgelopen 2 jaar een auto gehuurd. Vorig jaar was dat meer om eens te zien hoe Dollar is. Dit jaar vooral vanwege de auto's die men bij Dollar heeft. Ik wilde wel eens in een Dodge rijden en die verhuurt men bij Dollar. (Vorig jaar had ik nl. een Jeep bij Dollar). Ik had dit jaar gerekend op de nieuwe Dodge Magnum maar het werd de Dodge Durango. Een prachtige 4x4.
Ook bij Dollar een prima service. Zowel vorig jaar als dit jaar voor een upgrade gekozen. Hiervoor kon ik een leuke deal met ze maken.
Zou ik nu de enkel de keuze uit Alamo of Dollar hebben, dan zou het Dollar worden. In oktober, als ik ook weer naar Amerika ga, had ik ook graag weer een auto bij Dollar gehuurd. Omdat een one-way rental niet mogelijk was, heb ik voor Hertz gekozen.
Roland