Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachting Monument Valley
-
- Amerika-newbie
Overnachting Monument Valley
Hey,
Iemand nog een tip om te overnachting in of rond Monument Valley. The View en the Lodge zijn reeds volgeboekt.
Kayenta ligt iets voor MV. Aanrader of toch maar niet?
De andere richting uit (Mexican Hat) zien we eigenlijk niet zitten omdat we van MV richting GC moeten.
Ligt er nog iets tussen Kayenta en MV om te overnachten dat de moeite waard is?
Alvast bedankt !
Groetjes
Tine
Iemand nog een tip om te overnachting in of rond Monument Valley. The View en the Lodge zijn reeds volgeboekt.
Kayenta ligt iets voor MV. Aanrader of toch maar niet?
De andere richting uit (Mexican Hat) zien we eigenlijk niet zitten omdat we van MV richting GC moeten.
Ligt er nog iets tussen Kayenta en MV om te overnachten dat de moeite waard is?
Alvast bedankt !
Groetjes
Tine
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Overnachting Monument Valley
Ik heb geboekt voor de hampton inn in kayenta.
heeft heel goede reviews op tripadvisor...
kayenta schijnt niet echt een aanrader te zijn maar ja, als MV volgeboekt is....
Wij nemen ook kayenta omdat het al een stuk in de goede richting is voor onze route de volgende dag...
kayenta schijnt niet echt een aanrader te zijn maar ja, als MV volgeboekt is....
Wij nemen ook kayenta omdat het al een stuk in de goede richting is voor onze route de volgende dag...
Kayenta is een plaats die een beetje triestig aandoet. Het is er niet gezellig, maar het heeft een hamburgertent, supermarkt en bioscoop. We hebben gelogeerd in het Best Western Wetherill Inn en vonden deze prima qua prijs/kwalititeitsverhouding. De kamers waren ruim en schoon. Het overdekte zwembad moet je niet veel van voorstellen, maar het is wel lekker om je even in te verfrissen. Het ontbijt was simpel, zoals je wel vaker ziet bij die inbegrepen ontbijtjes; muffins, cereals en bagels.
Neen, als je de kant van GC op moet, zou ik toch maar voor Kayenta kiezen.Niels&Tine schreef: Ligt er nog iets tussen Kayenta en MV om te overnachten dat de moeite waard is?
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Tipsy_1 schreef:Ik heb geboekt voor de hampton inn in kayenta.
dat is echt wel een leuk verblijf, daar heb ik enkele jaren (dec 2006) terug ook overnacht. mooi verzorgd hotel met een gezellige open haard, hoewel je die in de zomer niet nodig zal hebben

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een cabin op de campground bij Gouldings is ook nog een mogelijkheid, zie ons 2008-verslag voor de site, en foto's.
Marianne
Marianne
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Als wij er zijn is het View hotel jammer genoeg ook vol. Ik heb ze gemaild en ze zeiden dat er altijd wel annuleringen zijn en ik dagelijks de site moet checken. Maar ja, straks zijn de andere hotels daar ook vol. Dus als iemand tips voor hotels heeft in de buurt van Monument Valley, thanks! 

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je kan natuurlijk al een ander hotel boeken en dat annuleren als je nog een kamer in het View hotel kan boeken.
Wel eerst even kijken of je het andere hotel kosteloos kan annuleren.
Wel eerst even kijken of je het andere hotel kosteloos kan annuleren.
Gouldings en al dat ook vol zit afhankelijk welke kant je verder op gaat.Mel79 schreef: Dus als iemand tips voor hotels heeft in de buurt van Monument Valley, thanks!
Naar het noorden San Juan Inn in Mexican Hat.
Jaap
Laatst gewijzigd door vtveen op 24 apr 2010, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Gouldings is ook vol.. View vol. Schiet niet echt op dus. We zijn vanplan om daarna naar de Grand Canyon te gaan. Iemand nog andere tips qua hotels in of in de buurt van MV?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er staan hierboven al wat mogelijkheden genoemd, heb je die al bekeken? Behalve Kayenta is een cabin bij Gouldings een mogelijkheid. Mexican Hat ligt iets minder gunstig als je naar de GC gaat, maar veel scheelt het niet. De San Juan Inn heeft goede reviews op het forum.
Marianne
Marianne
Ja alles al geprobeerd en bekeken, alleen San Juan nog niet geprobeerd. Ga ik eens opzoeken. De rest is alles vol op onze datum. Ja 1 kamer in Gouldings maar die is voor minimaal 4 personen en we zijn maar met zijn 2.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of het qua prijs iets uitmaakt, maar anders is een kamer voor 4 personen toch geen probleem?
De goedkoopste optie is een cabin, heb je die al geprobeerd? Ik weet niet wanneer jullie er zijn, maar ik zie daar toch wel wat mogelijkheden in september.
Marianne
De goedkoopste optie is een cabin, heb je die al geprobeerd? Ik weet niet wanneer jullie er zijn, maar ik zie daar toch wel wat mogelijkheden in september.
Marianne
-
- Amerika-expert
Hallo,
heb je de Hat Rock Inn in Mexican Hat al geprobeerd ?
Jacques
heb je de Hat Rock Inn in Mexican Hat al geprobeerd ?
Jacques
Ook wij zaten met hetzelfde probleem.....dus toch maar het Hampton inn geboekt (Kayenta)...en ook nog voor een redelijke prijs aangezien je met je ANWB pas k
rting krijgt.
Wij gaan wel de volgende dag richting GC...dus dat is wel een voordeel.
Leonardo

Wij gaan wel de volgende dag richting GC...dus dat is wel een voordeel.
Leonardo
Die optie kost 220 dollar en het is een kamer met 2 slaapkamers. Beetje te veel van het goede voor 2 personen vind ik zelf. Cabins zijn ook vol..Martin & Marianne schreef:Ik weet niet of het qua prijs iets uitmaakt, maar anders is een kamer voor 4 personen toch geen probleem?
Marianne
Hoe lang rijden ligtHat Rock Inn in Mexican Hat van Monument Valley vandaan?
-
- Amerika-expert
hallo,
mexican hat is een goed halfuur rijden van monument valley, je krijgt er het beroemde zicht op monument valley vanaf mile marker ????? gratis bij. Mexican Hat ligt ook prima voor goosenecks, valley of fire, muley point, moest je daar tijd voor hebben.
Jacques
mexican hat is een goed halfuur rijden van monument valley, je krijgt er het beroemde zicht op monument valley vanaf mile marker ????? gratis bij. Mexican Hat ligt ook prima voor goosenecks, valley of fire, muley point, moest je daar tijd voor hebben.
Jacques
Ooow dankzij je antwoord heb ik het licht gezien!
We vertrekken in de middag vanuit Page naar Momument Valley, dan kunnen we daar misschien de Valley verkennen en sowieso de zonsondergang zien. Dan gaan we naar ons hotel in Mexican Hat. De dag erna kunnen we de Mexican Hat, Goosenecks en eventueel een tochtje door Valley of the Gods maken (neem aan dat je die bedoelde ipv Valley of Fire) Daarna rijden we dan via Monument Valley richting Gand Canyon. Daar kunnen we dan misschien nog de zonsondergang mee pikken en anders hebben we daar de dag erna nog tijd genoeg voor!
Jaa leuk, zo pikken we toch nog iets extra's mee! Tenminste.. het bovenstaande is toch wel haalbaar he?!

Jaa leuk, zo pikken we toch nog iets extra's mee! Tenminste.. het bovenstaande is toch wel haalbaar he?!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Yep, is haalbaar als je het mij vraagt. Echt een mooie dag wordt dat (zeker met die bekende view die je er dan extra bij krijgt!).
Hat Rock Inn in Mexican Hat is een degelijk hotelltje. Ze geven volgens mij op hun site aan dat het ' aan de beach ligt', maar daar bedoelen ze dus de drie zandkorrels aan San Juan river mee (die nog wel eens pretty muddy is..).
Hat Rock Inn in Mexican Hat is een degelijk hotelltje. Ze geven volgens mij op hun site aan dat het ' aan de beach ligt', maar daar bedoelen ze dus de drie zandkorrels aan San Juan river mee (die nog wel eens pretty muddy is..).
Gr, Gerben
-
- Amerika-expert
Lap, daar gaat mijn strandvakantie !de drie zandkorrels

hotel en dat ,,strand" is trouwens heel goed te zien op Google Earth. Als restaurant in Mexican Hat wordt meestal de san juan inn genoemd. Nog tips ?
Jacques
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3928 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-