Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: Wynn of Encore?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Las Vegas: Wynn of Encore?

Bericht door TerlinguaCreek »

Het is al vaker besproken, maar welk hotel heeft wiens voorkeur? En wat zijn de verschillen tussen de kamers?
Wanneer ik zoek in Google, zijn er veel vragen over welk hotel 'beter' is...

Ik heb 2 nachten in het Wynn gereserveerd, een Panoramic View Room voor $109 / nacht.
In het Encore kan ik voor diezelfde prijs een Resort Suite King krijgen. Deze lijkt mij iets minder dan de Panoramic Room wat betreft het uitzicht?

Ook moet ik de nacht voor deze 2 nachten nog invullen. Weet iemand nog leuke suggesties om een hotel 'uit te proberen' in Las Vegas? Het Encore kan natuurlijk alsnog voor die ene nacht :mrgreen: (zat ik vorig jaar 3 nachten en beviel uitstekend)
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Noortje1
Amerikakenner

Re: Las Vegas: Wynn of Encore?

Bericht door Noortje1 »

daniel.benjamins schreef:Ik heb 2 nachten in het Wynn gereserveerd, een Panoramic View Room voor $109 / nacht.
In het Encore kan ik voor diezelfde prijs een Resort Suite King krijgen.
waauw ! Waar haal je die superprijzen ? :clap:

Ik dacht dat ik met mijn resort king in Wynn met 127 dollar al een goede deal had gedaan :mrgreen:

Ik kan u verder niet helpen. Ik ga over een dikke 2 weken voor het eerst in Wynn logeren.
Ik twijfelde ook tussen Encore en Wynn, maar soit veel zal het niet uitmaken zeker?
Het zal zowiezo SUPER worden!
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Daniel,

Heb je gedacht aan Downtown? Is een leuke afwisseling voor de Strip, Golden Nugget heeft de nieuwe Rush Tower met zeer mooie kamers voor heel schappelijke prijzen. Wij zitten in September eerst in M-resort, dan in de Golden Nugget en willen daarna naar Wynn of City Centre. Wij hadden een fantastische aanbieding van Wynn voor in totaal 5 gratis nachten + 500 dollar resort credit gekregen, maar helaas geldig tot 10 september. Wij arriveren op 12 september! Het is toch wat. Ik heb ome Steve W. nog gebeld of hij niet wat kon schuiven in de data, maar hij was onvermurwbaar. Wij hopen dan ook op een nieuwe aanbieding als wij er wel zijn.

Overigens zijn de uitzichten vanuit Wynn en Encore volgens mij vergelijkbaar en zouden voor mij persoonlijk geen beslissende factor zijn.
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Hey,

Zou ik mogen weten waar je hebt gereserveerd?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
loekie
Amerika-ontdekker

Bericht door loekie »

Ook ik zit 9,10 en 11 mei in het Wynn. We hebben ook een Resort King voor 399 dollar.
Dacht ook al een goede prijs te hebben.
TerlinguaCreek
Amerikafan

Ik heb gewoon gereserveerd via de website van Wynn/Encore zelf, met een kortingscode.
Omdat ik daar vorig jaar ook heb gelogeerd (Encore), hebben ze mijn e-mailadres en ontving enkele weken terug deze aanbieding in mijn mailbox.
Op weekdagen voor $109 / nacht en in het weekend $159 / nacht (volgens mij). Je kunt dan kiezen uit verschillende kamers in zowel Wynn als Encore.

Deze aanbieding zou volgens Wynn/Encore wel 'persoonlijk' zijn, maar de code ziet er redelijk 'algemeen' uit...
Op zich wil ik die code natuurlijk hier delen, maar bestaat dan de mogelijkheid dat mijn reservering ongeldig gemaakt wordt?

Het is in ieder geval geen eenmalige code, want wanneer ik bij Wynn/Encore opnieuw naar een kamer zoek, krijg ik geen foutmelding.
Ik kan dan bijvoorbeeld kiezen voor een King Resort Suite in Encore voor $109 / nacht.
Vandaar ook mijn vraag wat het verschil precies is tussen de kamers van Wynn en Encore ;)

Een andere kortingscode welke ik op internet heb gevonden is: SUMBV, hiermee kosten de genoemde kamers $119 / nacht.
Wanneer ik weet of ik mijn code kan delen, kost het zoals gezegd $109 / nacht, scheelt toch al weer $10 8)

EDIT:

Code is toch algemeen, hij staat o.a. op dit forum: http://www.everythinglv.com/forums/show ... hp?p=96514
De code is: SUME18A
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Hey,

Ik kom op 199dollar uit jammer!
Zie ook juist dat de actie maar tot 10sept loopt!

En ik zit er vanaf 3 :'(.
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
TerlinguaCreek
Amerikafan

Is dat misschien een speciale dag of een vrijdag/zaterdag?
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

ik kom ook op 109 dollar uit! super!!!! bedankt!
misschien toch maar nog eens van boeking veranderen ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer