Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Shows Las Vegas
Tickets Shows Las Vegas
Beste,
Wij verblijven van 9 tot 12 september 2010 in Las Vegas en zouden daar graag een show meepikken: David Copperfield/Cirque Du Soleil/...
Op welke wijze kunnen wij het goedkoopst aan tickets raken?
-Via websites (online)
of
-Ter plaatse
Vanaf wanneer kunnen we best beginnen zoeken naar dergelijk tickets?
Graag jullie ervaringen alsook aan te raden website met serieuze kortingen en te betrouwen online verkoop.
Groeten,
Sente
Wij verblijven van 9 tot 12 september 2010 in Las Vegas en zouden daar graag een show meepikken: David Copperfield/Cirque Du Soleil/...
Op welke wijze kunnen wij het goedkoopst aan tickets raken?
-Via websites (online)
of
-Ter plaatse
Vanaf wanneer kunnen we best beginnen zoeken naar dergelijk tickets?
Graag jullie ervaringen alsook aan te raden website met serieuze kortingen en te betrouwen online verkoop.
Groeten,
Sente
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Tickets Shows Las Vegas
www.smartervegas.com daar heb je vaak kortingen, alleen kan je hooguit een maand van te voor boeken.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief, dan krijg je automatisch iedere maand de aanbiedingen te zien.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief, dan krijg je automatisch iedere maand de aanbiedingen te zien.
Hai,
We hebben op de dag zelf kaarten gekocht. Je hebt daar van die ticketboxen, daar koop je kaarten met korting.
Groetjes
We hebben op de dag zelf kaarten gekocht. Je hebt daar van die ticketboxen, daar koop je kaarten met korting.
Groetjes
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Als je tot de dag zelf kan wachten kan je tickets kopen bij http://www.tix4tonight.com/ Ze hebben enkele burelen in Vegas waar je tickets voor shows van die dag kan kopen, vaak tegen halve prijs. Hoe wel rekening met soms lange wachtrijen 

Is ook mijn idee.
Via Smarter Vegas indien het echt een goede aanbieding is. Indien mogelijk inderdaad via tix4tonight, kortingen zijn hier inderdaad meestal hoger. Shows zijn tegenwoordig echt niet meer uitverkocht, op de dag zelf zijn kaarten genoeg voor shows te krijgen.
Indien je overnacht in een hotel waar een bepaalde show speelt kun je hier ook altijd aanzienlijke korting krijgen nadat je ingecheckt bent, even aan de desk vragen (bell boy). Wij hadden in MGM kaarten,(KA) voor de helft vd prijs op deze manier en voor Le Reve 40 dollar korting per kaart.
Via Smarter Vegas indien het echt een goede aanbieding is. Indien mogelijk inderdaad via tix4tonight, kortingen zijn hier inderdaad meestal hoger. Shows zijn tegenwoordig echt niet meer uitverkocht, op de dag zelf zijn kaarten genoeg voor shows te krijgen.
Indien je overnacht in een hotel waar een bepaalde show speelt kun je hier ook altijd aanzienlijke korting krijgen nadat je ingecheckt bent, even aan de desk vragen (bell boy). Wij hadden in MGM kaarten,(KA) voor de helft vd prijs op deze manier en voor Le Reve 40 dollar korting per kaart.
Hallo iedereen, ik heb een leuke promo ontdekt via smartervegas waarbij je voor $55 dollar naar 'Ka' kan gaan kijken. Als ik nu mijn tickets probeer te boeken via de website van de mgm, dan gaat alles ok tot op het moment van betaling. Dan krijg ik de mededeling dat mijn credit card niet goedgekeurd is en dat ik een andere moet proberen. Wanneer ik dat doe lukt het nog steeds niet...
Heeft iemand al eens tickets voor die show geboekt?
Heeft iemand al eens tickets voor die show geboekt?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Mogelijk erkend MGM geen buitenlandse credit cards dat komt helaas wel meer voor als je via internet iets wil bestellen in Amerika.
Ja, ik had het ondertussen al ergens gevonden dat ticketmaster soms geen buitenlandse credit cards aanvaardt. Wel bizar aangezien ik wel tickets voor de LA Dodgers heb kunnen bestellen via ticketmaster, zonder enig probleem over mijn credit card.
Ja, dan maar even bellen zeker... $55 om KA te bekijken kan ik niet laten liggen.
Ja, dan maar even bellen zeker... $55 om KA te bekijken kan ik niet laten liggen.
1 tip: neem Lance Burton ipv David Copperfield! (lees de reviews maar 'ns)
Ik heb KA ook geprobeerd, op allerlei manieren. Gaat niet lukken.
Na driftig email contact met het Hotel geven die aan dat je maar moet bellen.
Overigens als je van te voren besteld, zeker in de periode augustus kun je mooie deals vinden
smartervegas (LionKing bijna vooraan voor $75) en Cirque (bijna alles $55), je kunt zelf de plaatsen
uitzoeken. Als je lastminute neemt zit je vaak verder naar achter of opzij.
Vincent
Na driftig email contact met het Hotel geven die aan dat je maar moet bellen.
Overigens als je van te voren besteld, zeker in de periode augustus kun je mooie deals vinden
smartervegas (LionKing bijna vooraan voor $75) en Cirque (bijna alles $55), je kunt zelf de plaatsen
uitzoeken. Als je lastminute neemt zit je vaak verder naar achter of opzij.
Vincent
We hebben uiteindelijk tickets gekocht voor Blue Man Group, nadat we op verschillende plaatsen op dit forum zeer positieve commentaren gelezen hadden. De tickets hebben we gekocht via de site van SmarterVegas (40% korting).
Voor de aanbiedingen op smartervegas voor de Cirque shows zul je inderdaad moeten bellen.Internationale creditcards worden niet geaccepteerd over het internet. Toen ik ze opbelde was het geen probleem om met mijn Nederlandse kaart de actietickets te krijgen, je moet echter wel vermelden dat je de goedkope prijs op internet hebt gezien, anders kun je alleen de duurdere tickets krijgen.
Zie deze post http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 68#p479068 die ik laatst geplaatst heb. Vriendelijke dame die je helpt met alle boekingen......
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9359 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 5 Reacties