Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AAA-wegenkaarten voor zuidwesten aangeboden (gratis)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MaartjeJasper
Amerika-ontdekker

AAA-wegenkaarten voor zuidwesten aangeboden (gratis)

Bericht door MaartjeJasper »

Hallo,

Wij zijn net terug van onze 3-weekse reis door het zuidwesten van de USA. Super vakantie gehad!
Wij hebben na het ophalen van onze huurauto bij de AAA een aantal wegenkaarten gehaald (gratis als je lid bent van de ANWB). Vind het zonde om ze weg te gooien, dus als iemand hier interesse heeft (en mij een paar postzegels wil vergoeden), dan stuur ik ze naar je op. Scheelt weer een ritje langs de AAA als je in de USA bent!

Groeten,
Maartje

p.s.: onze route was SFO-Yosemite-Death Valley-LV-Zion-Bryce-Page-Monument Valley-Grand Canyon-SD-LA
San & Ien
Amerikafan

Re: AAA-wegenkaarten voor zuidwesten aangeboden (gratis)

Bericht door San & Ien »

Daar heb ik wel interesse voor/in/naar! D

Hoe pakken we dit aan?
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
MaartjeJasper
Amerika-ontdekker

Bericht door MaartjeJasper »

Ik stuur je wel even een pb-tje!
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Als je er nog over hebt wil ik er ook wel hebben hoor!

groetjes, sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer