Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shooting range
Shooting range
Beste allemaal,
Ik vertrek volgende week naar het westen van USA om daar het bekende rondje te maken, te beginnen in SF. We willen heel gaan een keer schieten op een echte amerikaanse schietbaan en dan doel ik dus niet op de, naar mijn mening, dure en commerciele schietbaan bij Las Vegas.
Heeft iemand dit gedaan ergens anders of weet iemand een goede plek hiervoor? En kan iemand vertellen hoe dat in z'n werk gaat? Is dit toegankelijk voor iedereen, en wat zijn ongeveer de kosten?
Wij komen langs de volgende plaatsen:
SF, Yosemite, Monterey, Pismo beach, Santa Barbara, Death valley, Zion park, Bryce canyon, Page, Grand Canyon, Las Vegas, LA.
Alvast bedankt voor de tips!
Ik vertrek volgende week naar het westen van USA om daar het bekende rondje te maken, te beginnen in SF. We willen heel gaan een keer schieten op een echte amerikaanse schietbaan en dan doel ik dus niet op de, naar mijn mening, dure en commerciele schietbaan bij Las Vegas.
Heeft iemand dit gedaan ergens anders of weet iemand een goede plek hiervoor? En kan iemand vertellen hoe dat in z'n werk gaat? Is dit toegankelijk voor iedereen, en wat zijn ongeveer de kosten?
Wij komen langs de volgende plaatsen:
SF, Yosemite, Monterey, Pismo beach, Santa Barbara, Death valley, Zion park, Bryce canyon, Page, Grand Canyon, Las Vegas, LA.
Alvast bedankt voor de tips!
-
- Amerikakenner
Re: Shooting range
Ik heb hier al veel las vegas shooting range zien passeren.
misschien is dit wel iets voor je?
misschien is dit wel iets voor je?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoals ik al zei ben ik bekend met de shooting range in las vegas, maar die trekt mij niet zo aan. Ben dus op zoek naar andere suggesties!
Ik zou niet 1-2-3 een weten, maar als je ter plaatse informeerd dan vind je er vast wel een paar!
Het is ons al enkekle keren overkomen dat we langs een shooting range kwamen, waar we gewoon gestopt zijn, en als wapenliefhebber heb je snel genoeg een praatje!
In alle gevallen boden vriendelijke amerikanen hun wapen aan mij aan om even te proberen, ontzettend leuk, want ik heb inmiddels al met van alles geschoten! (waaronder Magnum.50 desert eagle, AK47,s M-16, Glock, en zo kan ik nog wel even doorgaan!)
Het is ons al enkekle keren overkomen dat we langs een shooting range kwamen, waar we gewoon gestopt zijn, en als wapenliefhebber heb je snel genoeg een praatje!
In alle gevallen boden vriendelijke amerikanen hun wapen aan mij aan om even te proberen, ontzettend leuk, want ik heb inmiddels al met van alles geschoten! (waaronder Magnum.50 desert eagle, AK47,s M-16, Glock, en zo kan ik nog wel even doorgaan!)
Bedankt voor de reactie!
Weet iemand toevallig ook hoe duur zoiets is?
Tja, geen idee eigenlijk.. de amerikanen die ik trof wouden van geen vergoeding voor de munitie weten...
- Bushmaster
- Amerika-expert
dat ligt helemaal aan je zelf,lasve_gas schreef:Bedankt voor de reactie!
welk kaliber, welk wapen, hoeveel schoten?
kijk even hier voor indicatie van prijzen:
http://www.thegunstorelasvegas.com/guns.html
Daar zou ik dus zelf al niet gaan schieten.
De gun store lijkt net een attractie park...
Had geen leuke indruk. Leuk als je als toerist een keer wilt schieten, maar niet als het echt een hobby van je is. Kan een verkeerde indruk gehad hebben toen, maar ik had er geen goed gevoel.
Ik heb zelf geschoten bij Center Mass Firearms in Henderson, goed gevoel, leuke mensen. Zijn daar zeker een halve dag geweest.
Zelfde geld voor American Shooters in Vegas.
Helaas niet buiten geschoten, wel iets wat ik ooit in de states zou willen doen!
De gun store lijkt net een attractie park...
Had geen leuke indruk. Leuk als je als toerist een keer wilt schieten, maar niet als het echt een hobby van je is. Kan een verkeerde indruk gehad hebben toen, maar ik had er geen goed gevoel.
Ik heb zelf geschoten bij Center Mass Firearms in Henderson, goed gevoel, leuke mensen. Zijn daar zeker een halve dag geweest.
Zelfde geld voor American Shooters in Vegas.
Helaas niet buiten geschoten, wel iets wat ik ooit in de states zou willen doen!
Ik heb ook bij Center Mass Firearms geschoten, hele goede ervaring mee! Kreeg een goede uitleg... rust enz. Ze kunnen je ook met heel veel wapens laten schieten, ik zou het zo nog een keer doen!
Het is het plan om het weer in Philadelphia, PA te doen en het was het plan om het ook in Orlando, FL te doen.... Ik word schiet verslaafd
Het is het plan om het weer in Philadelphia, PA te doen en het was het plan om het ook in Orlando, FL te doen.... Ik word schiet verslaafd

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik zie op de website van Center Mass niet echt de informatie die ik op de site van The Gun Store wel kan vinden.
Bijvoorbeeld, met welke wapens kun je schieten, wat zijn de prijzen, etc.
Wij zijn ook van plan om in Las Vegas even te schieten
Bijvoorbeeld, met welke wapens kun je schieten, wat zijn de prijzen, etc.
Wij zijn ook van plan om in Las Vegas even te schieten

2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Ik zou zeggen rij bij ze langs als je toch in Vegas bent.
Qua prijzen waren ze bij ons ook heel schappelijk.
Hun hebben me weten te "overtuigen" hoe leuk schieten is door je de tijd te geven, door je (tactical) schietinstructies te geven.
Ik moest er niets van weten daarvoor.
Heb in eind 2008 bij ze geschoten voor het eerst.
Sindsdien in NL lid van een vereniging met minimaal 2 schietbeurten per week.
Als je echt in Vegas wilt schieten en niet naar Henderson wilt, rij dan ook eens langs American Shooters, erg mooie baan, met een hele leuke shop erbij!
Qua prijzen waren ze bij ons ook heel schappelijk.
Hun hebben me weten te "overtuigen" hoe leuk schieten is door je de tijd te geven, door je (tactical) schietinstructies te geven.
Ik moest er niets van weten daarvoor.
Heb in eind 2008 bij ze geschoten voor het eerst.
Sindsdien in NL lid van een vereniging met minimaal 2 schietbeurten per week.
Als je echt in Vegas wilt schieten en niet naar Henderson wilt, rij dan ook eens langs American Shooters, erg mooie baan, met een hele leuke shop erbij!
-
- Amerikakenner
Hey,
Kan je er gewoon binnenlopen en schieten?
Of moet je reserveren?
Kan je er gewoon binnenlopen en schieten?
Of moet je reserveren?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe bij the gun store, american shooters en Centermass gehad dat je gewoon naar binnen kon en schieten. Misschien dat je heel even moet wachten tot er een baan vrij is.
Dat hadden wij bij the Gun Store, daar hadden ze destijds zo'n rij net zoals in attractieparken haha, vandaar dat ik het al niets vond..
Dat hadden wij bij the Gun Store, daar hadden ze destijds zo'n rij net zoals in attractieparken haha, vandaar dat ik het al niets vond..
- Bushmaster
- Amerika-expert
Gun store in LV is leuk om full-auto te mogen schieten.
De handvuurwapens zijn daar veel te duur, die kan je beter gaan schieten op een baan in een ander "dorp".
Gewoon de gouden gids er bij, en langs gaan bij de gun rache naar keuze (wel kijken of ze rentals hebben).
Meestal vinden ze de Nederlandse wapen beleid uitermate interesant,
en zijn ze zeer behulpzaam om de ins en outs van amerika's wapencultuur/beleid uit te dragen.
De handvuurwapens zijn daar veel te duur, die kan je beter gaan schieten op een baan in een ander "dorp".
Gewoon de gouden gids er bij, en langs gaan bij de gun rache naar keuze (wel kijken of ze rentals hebben).
Meestal vinden ze de Nederlandse wapen beleid uitermate interesant,
en zijn ze zeer behulpzaam om de ins en outs van amerika's wapencultuur/beleid uit te dragen.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Yup, ga niet naar The Gun Store in LV als je gewoon "even wil schieten", toch niet in het hoogseizoen. Als je meer dan 1u wil aanschuiven, dan wel ja...Victoria schreef:Tot nu toe bij the gun store, american shooters en Centermass gehad dat je gewoon naar binnen kon en schieten. Misschien dat je heel even moet wachten tot er een baan vrij is.
Vorige week stond dit op ons programma op de laatste dag, voor we moesten inchecken.... Gelukkig ruim op tijd aangekomen, want er stond inderdaad een gigantische wachtrij. Tussen de 60 en 90 minuten moeten aanschuiven met die targets en ammo in je handen

Desondanks vond ik het een zeer aangename ervaring omdat ik nog nooit een wapen had vastgehad, dus ik wou het sowieso nog doen. Voor 130$ het coalition pack gekocht. M9, M16 & M249 (was erdoor voor ik het wist lol)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
ik heb een weekje geleden ook geschoten en moest dan maar een kwartiertje wachten dus je moet gewoon wat geluk hebben. Het was wel zn geld waard.
99$ voor mp5,G3 en shotgun. toffe ervaring en achteraf nog een tshirt kunnen kiezen.
99$ voor mp5,G3 en shotgun. toffe ervaring en achteraf nog een tshirt kunnen kiezen.
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Maybe... Was om 15u vorige dinsdag....
En yup, ook nog een tshirt mee naar huis...
En yup, ook nog een tshirt mee naar huis...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
Blog // Photo Album
Blog // Photo Album
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan gewoon lekker schieten in mijn achtertuin als ik dat wil. Had eerst een enfield (canadees geweer uit WOII). Dat was echt een kanon. Te groot en te gevaarlijk om thuis mee te schieten en heb hem weggedaan.
Heb nu een zwaar kaliber luchtdrukgeweer. kost niks om mee te schieten ( 500 kogels voor een paar dollar), toch leuk om te doen en sterk genoeg om ongedierte te lijf te gaan of honden van het erf te verjagen.
Heb nu een zwaar kaliber luchtdrukgeweer. kost niks om mee te schieten ( 500 kogels voor een paar dollar), toch leuk om te doen en sterk genoeg om ongedierte te lijf te gaan of honden van het erf te verjagen.
Ik heb op een outdoor schietbaan net buiten LA geschoten. Ben helaas de naam kwijt.
We hadden daar een privé baan gehuurd voor een hele dag.
Wapens en ammo moet je wel zelf regelen. (Gelukkig hadden we een aardige voorraad: Desert Eagle, Glock 9mm, M4, Sniper en nog wat spul)
Let er wel op dat je in Californië niet met vol-automatische wapens mag schieten. (Niet outdoor in ieder geval)
Heb er nog een filmpje van op Youtube staan:
http://www.youtube.com/watch?v=AzkDj0JR5OM
We hadden daar een privé baan gehuurd voor een hele dag.
Wapens en ammo moet je wel zelf regelen. (Gelukkig hadden we een aardige voorraad: Desert Eagle, Glock 9mm, M4, Sniper en nog wat spul)
Let er wel op dat je in Californië niet met vol-automatische wapens mag schieten. (Niet outdoor in ieder geval)
Heb er nog een filmpje van op Youtube staan:
http://www.youtube.com/watch?v=AzkDj0JR5OM
- Bushmaster
- Amerika-expert

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties