Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bedankt iedereen..
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
bedankt iedereen..
Hoi Hoi,
Onze 4de reis zit er inmiddels 9 dagen op...het was weer een hele mooie ervaring, en bedankt voor de goede tips.......
Hier wat PERSOONLIJKE ervaringen van de trip...
-monterey clement hotel, absoluut het mooiste hotel van de reis, en prachtig zo in de cannery row....
-monterey whale watch..... gedaan, niet echt mijn ding, wel een rug van een walvis gezien hoor.....en dolfijnen.....
-sequioa national park, echt prachtig, vooral in de avonduren heerlijk om te wandelen, bedankt voor de tips over de beren, we hebben er echt heel wat van dichtbij gezien.....
mooi en rustig hier...
-yosemite, vond glacier point heel mooi, we hebben ook een ranger wandeling gemaakt in mariposa grove...
de valley vind ik echt niet mooi, het verkeer hier is dramatisch, en ik zou hier echt niet willen zitten..... maar dat is persoonlijk, ik denk dat het bezoek aan het park te masale vormen heeft aangenomen.
Sorry om het te zeggen, maar yosemite zou ik denk ik mooier vinden in het voorjaar of de herfst.... tioga pass is wel schitterend trouwens
Hele yosemite heeft veel weg van mn thuisland noorwegen nu....
-mono lake, het is toch wel een erg mooie stop daar hoor aan de zuidkant van de lake met de tufa's....als het even kan, meenemen.....
-death valley, heb er geslapen in stovepipe, maar vond het een beetje afgetakeld motel, heb een upgrade gedaan toen ik er was, en toen viel het nog mee, het zwembad in de avond is wel lekker...
Ik heb ook even de sterretjes bekeken in de avond, dat was wel indrukwekkend, bedank voor de tip daarover.....
-las vegas... planet hollywood, mooi hotel, alleen te ver naar de selv park, moet je door de miracle mile....wel mooi centraal....
-zion, had een aantal blaren, vandaar geen angels landing, maar vond de trail naar alle drie de emerald pools prachtig........
-valley of the gods...echt prachtig......... voor mij wel net zo mooi als monument valley maar dat blijft smaakzaak...de mokidug way is wel leuk.
-moab.... vond vooral dead horse state park wel zo mooi als de views van canyonlands, maar dat blijft smaakzaak, vind echter wel dat dead horse zeker meegenomen moet worden
-arches, mooi (maar volgens mij waren we hier al een beetje rode rotsen moe) we hebben een aantal korte hikes gedaan dat wel....
-moab, vond de boottocht met canyonlands met eten en drinken en avondschemering erg de moeite waard.....we zagen herten en bevers, en vooral leuk om met grote vaart door die rotsen te gaan...
-ouray, wel leuk plaatsje, heb ook genoten van de warmwaterbaden midden in het dorp..... heb in 2005 in silverton gedaan, maar vond dit wel minstens net zo leuk....
(was ook wel lekker afkoelen na al die hete dagen in utah)
-black canyon of the gunnison, absoluut een prachtig park, en dit zou zeker meegenomen moeten worden indien mogelijk, we hebben hier vele uren gekeken, en waren erg onder de indruk....ook wel
een beetje van alle wilde bloemen langs de weg...
-santa fe, ben hier voor de 2de keer geweest, en na midden op de dag met een rondtoer te zijn meegegaan van 1,5 uur, toch weer heel veel nieuwe dingen ontdekt...echt een aanrader !
Vooral het wandelen langs canyon road, en de vele uitzichtpunten in de stad zijn leuk, de plaza is ook leuk als er muziek is in de avond....
-white sands...... we hebben er een behoorlijke boog voor moeten rijden maar het was het zeker waard. Vond alamogordo 1 van de lelijkste plaatsjes die ik gezien heb, maar kwam hier toch
eigenlijk alleen om te slapen en dat ging prima... De sunset stroll is een must do indien mogelijk, zoveel info en erg leuk....
-tuscon, vond saquaro erg leuk, vooral na de film in het bezoekers centrum, ga je toch anders er na kijken... pima air space was een teleurstelling, omdat ik geen enkele tour kon doen, alles was al
volgeboekt de dag ervoor, mocht wel zelf er tussendoor wandelen maar wie heeft daar zin aan in 42 graden warmte....
het verblijf in golf villas in oro valley was wel heel mooi, wat een luxe voor die kleine prijs...drie slappkamers, twee badkamers, balkon met uitzicht op de golfbaan en zwembad....
echt een plek om te verblijven voor de tuscon omgeving....... bedankt degene die me de tip gaf..... zeker een van de betere overnachtingen in deze vakantie
-sedona, ja ik vond het wel mooi hoor, maar 150 dollar per nacht in best western was me teveel voor wat je kreeg. en die jeep tours zijn vast leuk hoor, maar na zoveel gereden te hebben in een vakantie kan
ik dat goed droppen, we hebben het gebruikt als een rustpunt, en niet veel gedaan, natuurlijk wel een beetje gekeken in de omgeving.....Het is vast 1 van de leukste plaatsjes
ten zuiden van grand canyon, dat wel !
-mirage hotel in las vegas...... heerlijk,en een prachtig zwembad. Heb hier van genoten, naar eerder geprobeerd te hebben bw, tropicana, excalibur, planet hollywood, was dit toch wel het beste hotel in
las vegas waar ik geslapen heb.....
Wil iedereen bedanken voor de tips en hulp ! Zal er een mooi verslag van maken wat andere kunnen bekijken. ben voorlopig weer even klaar met amerika, ik ga de volgende keer zuidoost of noordoost doen denk ik. al is het zuidwesten prachtig........ (ik voel dat ik nu na 4 reizen er veel van gezien heb, en dat er zoveel meer is te ontdekken......)
groeten uit t noorden
Onze 4de reis zit er inmiddels 9 dagen op...het was weer een hele mooie ervaring, en bedankt voor de goede tips.......
Hier wat PERSOONLIJKE ervaringen van de trip...
-monterey clement hotel, absoluut het mooiste hotel van de reis, en prachtig zo in de cannery row....
-monterey whale watch..... gedaan, niet echt mijn ding, wel een rug van een walvis gezien hoor.....en dolfijnen.....
-sequioa national park, echt prachtig, vooral in de avonduren heerlijk om te wandelen, bedankt voor de tips over de beren, we hebben er echt heel wat van dichtbij gezien.....
mooi en rustig hier...
-yosemite, vond glacier point heel mooi, we hebben ook een ranger wandeling gemaakt in mariposa grove...
de valley vind ik echt niet mooi, het verkeer hier is dramatisch, en ik zou hier echt niet willen zitten..... maar dat is persoonlijk, ik denk dat het bezoek aan het park te masale vormen heeft aangenomen.
Sorry om het te zeggen, maar yosemite zou ik denk ik mooier vinden in het voorjaar of de herfst.... tioga pass is wel schitterend trouwens
Hele yosemite heeft veel weg van mn thuisland noorwegen nu....
-mono lake, het is toch wel een erg mooie stop daar hoor aan de zuidkant van de lake met de tufa's....als het even kan, meenemen.....
-death valley, heb er geslapen in stovepipe, maar vond het een beetje afgetakeld motel, heb een upgrade gedaan toen ik er was, en toen viel het nog mee, het zwembad in de avond is wel lekker...
Ik heb ook even de sterretjes bekeken in de avond, dat was wel indrukwekkend, bedank voor de tip daarover.....
-las vegas... planet hollywood, mooi hotel, alleen te ver naar de selv park, moet je door de miracle mile....wel mooi centraal....
-zion, had een aantal blaren, vandaar geen angels landing, maar vond de trail naar alle drie de emerald pools prachtig........
-valley of the gods...echt prachtig......... voor mij wel net zo mooi als monument valley maar dat blijft smaakzaak...de mokidug way is wel leuk.
-moab.... vond vooral dead horse state park wel zo mooi als de views van canyonlands, maar dat blijft smaakzaak, vind echter wel dat dead horse zeker meegenomen moet worden
-arches, mooi (maar volgens mij waren we hier al een beetje rode rotsen moe) we hebben een aantal korte hikes gedaan dat wel....
-moab, vond de boottocht met canyonlands met eten en drinken en avondschemering erg de moeite waard.....we zagen herten en bevers, en vooral leuk om met grote vaart door die rotsen te gaan...
-ouray, wel leuk plaatsje, heb ook genoten van de warmwaterbaden midden in het dorp..... heb in 2005 in silverton gedaan, maar vond dit wel minstens net zo leuk....
(was ook wel lekker afkoelen na al die hete dagen in utah)
-black canyon of the gunnison, absoluut een prachtig park, en dit zou zeker meegenomen moeten worden indien mogelijk, we hebben hier vele uren gekeken, en waren erg onder de indruk....ook wel
een beetje van alle wilde bloemen langs de weg...
-santa fe, ben hier voor de 2de keer geweest, en na midden op de dag met een rondtoer te zijn meegegaan van 1,5 uur, toch weer heel veel nieuwe dingen ontdekt...echt een aanrader !
Vooral het wandelen langs canyon road, en de vele uitzichtpunten in de stad zijn leuk, de plaza is ook leuk als er muziek is in de avond....
-white sands...... we hebben er een behoorlijke boog voor moeten rijden maar het was het zeker waard. Vond alamogordo 1 van de lelijkste plaatsjes die ik gezien heb, maar kwam hier toch
eigenlijk alleen om te slapen en dat ging prima... De sunset stroll is een must do indien mogelijk, zoveel info en erg leuk....
-tuscon, vond saquaro erg leuk, vooral na de film in het bezoekers centrum, ga je toch anders er na kijken... pima air space was een teleurstelling, omdat ik geen enkele tour kon doen, alles was al
volgeboekt de dag ervoor, mocht wel zelf er tussendoor wandelen maar wie heeft daar zin aan in 42 graden warmte....
het verblijf in golf villas in oro valley was wel heel mooi, wat een luxe voor die kleine prijs...drie slappkamers, twee badkamers, balkon met uitzicht op de golfbaan en zwembad....
echt een plek om te verblijven voor de tuscon omgeving....... bedankt degene die me de tip gaf..... zeker een van de betere overnachtingen in deze vakantie
-sedona, ja ik vond het wel mooi hoor, maar 150 dollar per nacht in best western was me teveel voor wat je kreeg. en die jeep tours zijn vast leuk hoor, maar na zoveel gereden te hebben in een vakantie kan
ik dat goed droppen, we hebben het gebruikt als een rustpunt, en niet veel gedaan, natuurlijk wel een beetje gekeken in de omgeving.....Het is vast 1 van de leukste plaatsjes
ten zuiden van grand canyon, dat wel !
-mirage hotel in las vegas...... heerlijk,en een prachtig zwembad. Heb hier van genoten, naar eerder geprobeerd te hebben bw, tropicana, excalibur, planet hollywood, was dit toch wel het beste hotel in
las vegas waar ik geslapen heb.....
Wil iedereen bedanken voor de tips en hulp ! Zal er een mooi verslag van maken wat andere kunnen bekijken. ben voorlopig weer even klaar met amerika, ik ga de volgende keer zuidoost of noordoost doen denk ik. al is het zuidwesten prachtig........ (ik voel dat ik nu na 4 reizen er veel van gezien heb, en dat er zoveel meer is te ontdekken......)
groeten uit t noorden
Laatst gewijzigd door RoyBergen op 30 jul 2010, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: bedankt iedereen..
Welkom thuis Roy. Heb met belangstelling je verslag gelezen. Yosemite Valley is echt veel te druk imo en Death Valley in de bloedhitte is ook niet alles. Je zou daar echt eens in okober naar toe moeten gaan. Ik had je moeten waarschuwen voor de kamers in Stovepipwe Wells. Dat maakt idd nogal verschil. Mono Lake wordt ook veel te vaak overgeslagen. Blij dat je het zo mooi vond. Ook eens met Dead Horse Point, zeker zo mooi als Island in the Sky. Ik kan wel meevoelen met je oordelen, je zou echt eens off season moeten gaan.
Yeehaw
Yeehaw
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Welkom terug. Fijn om te lezen dat je een mooie vakantie hebt gehad en heel erg bedankt voor het opschrijven van jouw ervaringen op de diverse plekken. Ik kan ook voor een groot gedeelte meegaan met jouw beleving van e.e.a. Ook wat betreft het veel geprezen Yosemite. Ik denk er net zo over als jij. Ik zit liever niet in de Valley en hoe mooi dit park ook is met prachtige views en mooie wandelingen die je er kan maken, vind ik dit park toch minder uniek omdat je dergelijke landschappen ook elders en zeker in Europa kunt vinden. Ik hoef daarvoor niet naar Amerika, zeg maar, in tegenstelling tot andere parken/plekken die je (haast) nergens anders vindt.
Wat Death Valley betreft ga ik met Yeehaw mee. Je zou inderdaad dit park eens moeten bezoeken in een ander jaargetijde.
Nogmaals bedankt voor al jouw ervaringen en ik kijk uit naar een volledig verslag.
Marjan
Wat Death Valley betreft ga ik met Yeehaw mee. Je zou inderdaad dit park eens moeten bezoeken in een ander jaargetijde.
Nogmaals bedankt voor al jouw ervaringen en ik kijk uit naar een volledig verslag.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
ja jeehaw, ik heb echt een keer zin om in mei of september\oktober te gaan.......
Volgens mij kreeg ik de tip van dead horse ook van jou, en daar ben ik dankbaar voor....
Volgens mij kreeg ik de tip van dead horse ook van jou, en daar ben ik dankbaar voor....

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Lekker veel gedaan/gezien dus. Leest lekker weg, misschien moet ik ook eens wat uitgebreider verslag doen ipv alleen een Hema fotoboek..
Stovepipe idd even de knop om, maar de memory is what counts..
Dead H ook mee eens; mochten we weer eens in de buurt zijn, rijden we er gewoon weer langs. Net als Muley Point, waar ook nog wel eens aan voorbij gereden wordt, 1 van de betere views in Utah.
Stovepipe idd even de knop om, maar de memory is what counts..
Dead H ook mee eens; mochten we weer eens in de buurt zijn, rijden we er gewoon weer langs. Net als Muley Point, waar ook nog wel eens aan voorbij gereden wordt, 1 van de betere views in Utah.
Gr, Gerben
- Tim1980
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Bedankt voor alle tips.
Ik vond Inderdaad mono Lake ook zeker de moeite waard. Bij ons was alleen het Visitor Center gesloten toen we er waren
Ik vond Inderdaad mono Lake ook zeker de moeite waard. Bij ons was alleen het Visitor Center gesloten toen we er waren
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Het zijn vooral persoonlijke ervaringen, wellicht kijk je ook wat anders na dingen als je er 4x bent geweest....
ik zal een uitgebreid verslag maken, wellicht dit weekend, met alle regen hier.......... Dan mag iedereen die het wil het lezen.....
ik zal een uitgebreid verslag maken, wellicht dit weekend, met alle regen hier.......... Dan mag iedereen die het wil het lezen.....

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
hoi wij zijn ook vandaag terug geland!
ik herken me in veel van je ervaringen (wij hadden wel een kleinere route), van yosemite bvb (vonden wij ook veel te druk, maar tioga road en glacier uitzichtpunt was schitterend), en ook van mono lake.
Wij sliepen in death valley in furnace creek en dat is ons uitstekend bevallen (erg mooie kamer maar wel duur!) Bij stovepipe wells hebben wij ook gestopt het was er bloed heet, ongeveer 127 graden F! Ik vond death valley een prachtige ervaring!
Emerald pools trail in zion heb ik ook van genoten! en Valley of the gods vond ik ook minstens zo'n goede ervaring als monument valley!
Wat vond je overigens van de staat van de weg in monument valley? (die hellingen in het zand) Ik vond het eng, gelukkig bleef mijn man er rustig onder.
ik kijk alleszins uit naar je reisverslag!
ik herken me in veel van je ervaringen (wij hadden wel een kleinere route), van yosemite bvb (vonden wij ook veel te druk, maar tioga road en glacier uitzichtpunt was schitterend), en ook van mono lake.
Wij sliepen in death valley in furnace creek en dat is ons uitstekend bevallen (erg mooie kamer maar wel duur!) Bij stovepipe wells hebben wij ook gestopt het was er bloed heet, ongeveer 127 graden F! Ik vond death valley een prachtige ervaring!
Emerald pools trail in zion heb ik ook van genoten! en Valley of the gods vond ik ook minstens zo'n goede ervaring als monument valley!
Wat vond je overigens van de staat van de weg in monument valley? (die hellingen in het zand) Ik vond het eng, gelukkig bleef mijn man er rustig onder.
ik kijk alleszins uit naar je reisverslag!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ga helemaal met je mee wat betreft Yosemite. Het is er mooi maar zo druk. Wij waren er eind april/begin mei (2008) en er waren hele busladingen met schoolklassen.
Een jaar later kwamen we in Rocky Mountain NP, wat een verademing. Natuurlijk vind je er ook toeristen, zeker op bekende plekken waar je wandelingen kunt maken...maar die ruimte en die rust! Ik was er meteen weg van en vond het een verademing vergeleken met Yosemite. Vooral toen we op een ochtend ons ontbijtje ergens langs de weg, in een dal, naast een kabbelent beekje, met uitzicht op de bergtoppen, zaten te eten. Mooier dan dat kon het niet worden ....zucht....
Een jaar later kwamen we in Rocky Mountain NP, wat een verademing. Natuurlijk vind je er ook toeristen, zeker op bekende plekken waar je wandelingen kunt maken...maar die ruimte en die rust! Ik was er meteen weg van en vond het een verademing vergeleken met Yosemite. Vooral toen we op een ochtend ons ontbijtje ergens langs de weg, in een dal, naast een kabbelent beekje, met uitzicht op de bergtoppen, zaten te eten. Mooier dan dat kon het niet worden ....zucht....
Wijntje erbij.... !? 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bij het ontbijt? Och....waarom ook niet? Is een 10 jaar oude Port ook goed?
-
- Amerika-expert
Het is vakantie
De weg bij monument valley heb ik in 2005 gedaan, toen was het goed te doen, een beetje hobbelig....
Hoe zouden ze de boel in yosemite kunnen oplossen??? Zoals in zion wellicht??? Daar is het park te groot voor i guess....
Ik heb al in die shuttles gezeten daar in het labyrint....
Als ik ooit weer yosemite bezoek dan moet het in het voorjaar zijn of in de herfst net voor de sneeuwval....

De weg bij monument valley heb ik in 2005 gedaan, toen was het goed te doen, een beetje hobbelig....
Hoe zouden ze de boel in yosemite kunnen oplossen??? Zoals in zion wellicht??? Daar is het park te groot voor i guess....
Ik heb al in die shuttles gezeten daar in het labyrint....
Als ik ooit weer yosemite bezoek dan moet het in het voorjaar zijn of in de herfst net voor de sneeuwval....
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
dat wordt dan goed de buienradar in de gaten houden...RoyBergen schreef:net voor de sneeuwval....

Gr, Gerben
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het geldt voor meerdere parken dat je er beter buiten het hoogseizoen kunt zitten. Yosemite is natuurlijk erg druk, maar dat mag bekend zijn. Toch hebben wij er al die keren dat wij er in juli of augustus zaten weinig last van gehad; als je in het park overnacht heb je geen parkeerproblemen in de vallei, er is nu ook een shuttlebus naar El Capitan, en het blijft me altijd weer verbazen hoe rustig het is als je iets verder loopt dan de gemiddelde toerist. Of als je iets eerder of later op de dag bepaalde dingen bezoekt. En er is veel meer dan de vallei natuurlijk.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
Hi Roy,
waar heb je die boottour langs Canyonlands geboekt? Lijkt me leuk om een NP een keer op die manier ook te zien, maar ben het nog nergens tegengekomen.
Wij vertrekken morgen, maar zijn pas rond 12 aug in Moab.
Bedankt.
Groetjes,
Sandra
waar heb je die boottour langs Canyonlands geboekt? Lijkt me leuk om een NP een keer op die manier ook te zien, maar ben het nog nergens tegengekomen.
Wij vertrekken morgen, maar zijn pas rond 12 aug in Moab.
Bedankt.
Groetjes,
Sandra
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De einge verhuurder die door het Canyonlands deel van de Colorado river mag varen is Tag-a-Long alle andere verhuurders mogen Canyonlands niet in en keren dus om net voor de parkgrens.
-
- Amerika-expert
Ik heb m geboekt bij canyonlands by night, net buiten moab (noordkant), maar die gaat niet helemaal het park in, maar wel tot aan de grens, net zo indrukwekkend trouwens hoor.... het is gewoon het gevoel van hard tussen de rode rotsen aan beide kanten doorvaren, en het eten was ook wel ok....ik geloof iets van 70 dollar per persoon inclusief maaltijd en drinken ... Ik vond t errug leuk, en de guide op de boot was ook erg grappig...
Je kunt m geloof ik in het hele dorp boeken....bij van die boekbureaus....
beste Sandra, sla vooral dead horse state park niet over ! prachtig uitzicht daar..het kost je wat extra dollars, maar die zijn het waard vind ik ....
Je kunt m geloof ik in het hele dorp boeken....bij van die boekbureaus....
beste Sandra, sla vooral dead horse state park niet over ! prachtig uitzicht daar..het kost je wat extra dollars, maar die zijn het waard vind ik ....
Laatst gewijzigd door RoyBergen op 31 jul 2010, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
Er is inderdaad veel meer dan de vallei alleen, daar hebben jullie gelijk in, ik vond glacier point prachtig, en ook de tioga pass is mooi... Ik was er zelfs tot 20u in de avond, en zelfs in het donker was er een kleine file, maar het blijft een persoonlijke smaak ! Ik weet dat hier op het forum voor veel mensen yosemite een favouriet is en blijft..... ik was er zelf voor de tweede keer...Martin & Marianne schreef:Het geldt voor meerdere parken dat je er beter buiten het hoogseizoen kunt zitten. Yosemite is natuurlijk erg druk, maar dat mag bekend zijn. Toch hebben wij er al die keren dat wij er in juli of augustus zaten weinig last van gehad; als je in het park overnacht heb je geen parkeerproblemen in de vallei, er is nu ook een shuttlebus naar El Capitan, en het blijft me altijd weer verbazen hoe rustig het is als je iets verder loopt dan de gemiddelde toerist. Of als je iets eerder of later op de dag bepaalde dingen bezoekt. En er is veel meer dan de vallei natuurlijk.
Marianne
En ik begin vaak om 8 uur s'morgens trouwens

Ik vind het park wel mooi hoor, maar te druk in vergelijking met veel andere parken, en daar komt nog bij dat het heel veel op west noorwegen lijkt , vandaar dat ik dus weinig er mee heb.
Ik heb ook mariposa grove bezocht en ben met een ranger wandeling meegegaan, maar vond sequioa np toch echt meer speciaal, maar als je alleen de bomen wil zien zit je daar in mariposa ook goed!
DWZ als je dus niet sequioa bezoekt, en wel yosemite, dan zou mariposa dus op je te doen lijstje moeten staan voor yosemite....
De vallei is gewoon te druk voor mij, maar zoals jullie zeggen, yosemite heeft meer te bieden.....
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Herkenbaar, maar inderdaad, als je die mogelijkheid hebt, ga buiten het hoogseizoen, dat scheelt aanmerkelijk in de mensenmassa.
-
- Amerika-expert
Ik heb er nog een paar...
..vond seligman ook erg leuk voor het route 66 gevoel, zou echter niet meer de hele route rijden, al ging dat bijna in dezelfde vaart als de interstate.
. Kings canyon was ook echt de moeite waard, het lijkt een beetje saai in het begin, maar op een gegeven moment wordt de weg echt gaaf en spannend. Wel even de tijd voor uittrekken...
.. Amerikanen kijken meer voetbal dan een aantal jaren geleden en met Ruud gullit als komentator was het leuk...
.. Tuscon is een stad waar van alles te zien is, het centrum is echter niet echt de moeite waard..
Goed, ik heb inmiddels de foto 's op de computer staan, ben aan het verslag begonnen....
De iPad die ik daar gekocht heb vind ik echt een heel leuk ding........
..vond seligman ook erg leuk voor het route 66 gevoel, zou echter niet meer de hele route rijden, al ging dat bijna in dezelfde vaart als de interstate.
. Kings canyon was ook echt de moeite waard, het lijkt een beetje saai in het begin, maar op een gegeven moment wordt de weg echt gaaf en spannend. Wel even de tijd voor uittrekken...
.. Amerikanen kijken meer voetbal dan een aantal jaren geleden en met Ruud gullit als komentator was het leuk...
.. Tuscon is een stad waar van alles te zien is, het centrum is echter niet echt de moeite waard..
Goed, ik heb inmiddels de foto 's op de computer staan, ben aan het verslag begonnen....
De iPad die ik daar gekocht heb vind ik echt een heel leuk ding........