Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
veilige wijken in LA
veilige wijken in LA
Wij willen een hotel gaan boeken aan de franklin avenue in LA. Is dit een veilige buurt? De ligging lijkt mij vrij centraal, maar over veiligheid kan ik niet veel vinden. Kan iemand me op weg helpen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: veilige wijken in LA
Meestal staat er wel in de kritieken op Tripadvisor of mensen de omgeving als veilig beschouwen of niet.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij is het een goede buurt, wij zaten een paar keer in een zijstraat ervan, de Orchid Avenue, in de Orchid Suites, en zijn een aantal keren over de Franklin Avenue gereden. Het stuk wat wij gezien hebben ziet er goed uit, en je zit dan inderdaad wel op een aardige locatie. Welk nummer is het?
Marianne
Marianne
wat grappig, we twijfelen tussen orchid suites en dit hotel. Nummer is ergens in de 6000
Hoe vond jij orchid suites? Ik zoek een hotel waar we gratis kunnen parkeren en dat kan bij orchid ook zag ik.
Hoe vond jij orchid suites? Ik zoek een hotel waar we gratis kunnen parkeren en dat kan bij orchid ook zag ik.
Ik heb dit hotel geboekt hier,denk dat dit ook wel veilig is.
Best Western Hollywood Plaza
2011 N Highland Ave
Hollywood 90068
Best Western Hollywood Plaza
2011 N Highland Ave
Hollywood 90068
Wij hebben ook in Orchid Suites gezeten. De ligging is super en wij vonden het er ook heel veilig. Het hotel zelf stelt niet heel veel voor, de kamers zijn ruim maar wel wat gedateerd. Inderdaad is het super dat ze een eigen gratis parkeergarage hebben en een zwembadje. Zouden wij weer naar LA gaan, zou ik zeker weer hier boeken! Deze prijs, voor zo'n locatie vind je niet snel denk ik.Moo schreef:wat grappig, we twijfelen tussen orchid suites en dit hotel. Nummer is ergens in de 6000
Als je bij de zoek functie "Orchid Suites" intypt vind je er nog veel meer over, want er is hier al veel geschreven over Orchid Suites.
Groetjes,
Sunny
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben twee keer tot volle tevredenheid in de Orchid Suites overnacht. Heel goedkoop is het niet, er zijn meer mogelijkheden in de Orchid Avenue, of er vlakbij.
Als ik jou was zou ik toch even kijken waar precies aan de Franklin Ave dat hotel ligt, het zou ook aan de andere kant van de freeway kunnen liggen.
Wat ligging betreft: het hangt er vanaf wat je wilt gaan bezoeken. Bij Orchid Suites zit je vlakbij een metrohalte, handig as je naar Universal studios wilt.
Marianne
Als ik jou was zou ik toch even kijken waar precies aan de Franklin Ave dat hotel ligt, het zou ook aan de andere kant van de freeway kunnen liggen.
Wat ligging betreft: het hangt er vanaf wat je wilt gaan bezoeken. Bij Orchid Suites zit je vlakbij een metrohalte, handig as je naar Universal studios wilt.
Marianne
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Franklin Ave aan de andere kant van de freeway is ook nog steeds een goede buurt hoor.
Maar het zou wel handig zijn als je aangaf om welk hotel het gaat. We weten nu alleen een straat (die erg lang is) en geen exacte locatie. Beide delen van deze straat zijn heel anders, het westelijke deel ligt in Hollywood, het oosterlijk deel in Los Feliz. Los Feliz is een leuke wijk in opkomst. Veel jonge mensen, creativiteit en ja...ook meer Latino's op straat.
Maar het zou wel handig zijn als je aangaf om welk hotel het gaat. We weten nu alleen een straat (die erg lang is) en geen exacte locatie. Beide delen van deze straat zijn heel anders, het westelijke deel ligt in Hollywood, het oosterlijk deel in Los Feliz. Los Feliz is een leuke wijk in opkomst. Veel jonge mensen, creativiteit en ja...ook meer Latino's op straat.
Oh sorry. Het hotel heet Best western hollywood hills.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ligt vlakbij de Hollywood Freeway, dus makkelijk met de auto. Het wordt vanaf augustus gerenoveerd, dus al je dit jaar nog gaat zou ik daar toch nog eens over nadenken.
Marianne
Marianne
Dat zag ik inderdaad op de website, daarom twijfel ik ook zo. We gaan in september, dus we zullen er zeker mee te maken krijgen. Heb je, naast orchid suites, nog een goede hoteltip? Mijn reisgenoot is niet zo weg van het hotel, dus ik zoek nog even verder.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben dit hotel geboekt, ook in september: http://www.hotelcelebrity.com/.
Ligt in de buurt van Hollywoord Orchid Suites. Via google streetmaps zag het er ook ok uit.
Ligt in de buurt van Hollywoord Orchid Suites. Via google streetmaps zag het er ook ok uit.
Heb echt een probleem geloof ik
. Ik heb nu een hotel aan de north doheny drive gezien, maar kan weer niets vinden over de buurt en topografisch ben ik zo slecht dat ik het aan de hand van andere hotels ook niet in kan schatten. Kan iemand me helpen? Het gaat om hotel beverly terrace.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt toch de streetview bij googlemaps gebruiken om een idee te krijgen? En met het kaartje kun je ook een inschatting maken van de afstanden naar de diverse bezienswaardigheden (google op de naam van het hotel en je krijgt een kaartje te zien). Dit hotel ligt zo'n km of 5 westelijker dan de BW. Het ziet er wel mooi uit qua omgeving.
Het is maar net wat je wilt. Wat ga je allemaal bezoeken in LA? En wil je een mooi hotel, en vind je het niet erg om eens wat verder te rijden?
Marianne
Het is maar net wat je wilt. Wat ga je allemaal bezoeken in LA? En wil je een mooi hotel, en vind je het niet erg om eens wat verder te rijden?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1583 Weergaves
-
Laatste bericht door ruleen