Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor hotels en bezienswaardigheid rondreis LA-SF

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
leona69
Amerika-newbie

Tips voor hotels en bezienswaardigheid rondreis LA-SF

Bericht door leona69 »

Wij gaan met ons gezin, 4 volwassenen en 2 kinderen (12 en 14) dit jaar een rondreis maken. De reis is nu als volgt. We hebben een aantal hotels in optie gekregen van onze reisagent nu wil ik graag jullie ervaringen weten en/of we iets anders moeten kiezen. En tips voor bezienswaardigheden die jullie echt de moeite waard vinden. Bedankt!

9 august Los Angeles - Holiday Inn Los Angeles airport

10 augustus Las Vegas - Best Western Mardi Inn

11 augustus St. George - Ramada Inn

12 augustus Bryce Canyion, Bruce View Lodge

13 augustus Flagstaff, Days Inn route 66

14 augustus Scotssdale, Clarion Hotel

15 augustus Palm Springs, Comfort Inn

16 augustus Los Angeles, Knotts Berry Farm Resort Hotel

17 augustus idem

18 augustus Santa Maria, Historic Inn

19 augustus San Francisco Holliday Inn Golden Gateway
20 augustus idem

21 augustus vliegen we naar Miami voor een cruise. Die datum staat dus vast. Alleen de vluchten staan nog vast de route kunnen we nog zelf indelen.

Graag hoor ik jullie reacties/tips
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tips voor hotels en bezienswaardigheid rondreis LA-SF

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Leona,
Is dit de route zoals jullie hem willen rijden of kan die ook nog veranderen? Wat willen jullie allemaal gaan doen? Jullie zitten bijna nergens dan 1 nacht, dus veel tijd om ter plekke iets te bekijken is er niet.
Met deze route zou ik zeker andere accommodatie kiezen; je zit nu nergens dichtbij de parken dus je bent ook nog eens veel tijd kwijt met heen en weer rijden. In Las Vegas lijkt een hotel aan de Strip mij leuker. Voor de Grand Canyon (ik neem aan dat jullie daar heen willen) is een lodge of cabin in het park handiger. Geen St george aar SPringdale o zion te kunenn bezoeken. Scottsdale kun je wel overslaan, dat geeft je elders weer meer ruimte.
Je kunt ook overwegen om een andere route te doen, met bijvoorbeeld Las Vegas, Death Valley en Yosemite er in. Wel jammer dat de vluchten al geboekt zijn, anders waren er wat meer mogelijkheden geweest.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer