Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Joy44
Amerika-newbie

Hotel Los Angeles

Bericht door Joy44 »

Voor onze rondreis door het Westen ben ik nog op zoek naar een hotel voor in Los Angeles.
Ik heb natuurlijk wel al via de bekende sites zoals booking.com gekeken maar ik vind de keuze daar maar beperkt qua goede prijs/kwaliteit verhouding van hotels.
Ik vroeg me af of mensen hier nog tips hebben van hotels waar ze zijn geweest die qua prijs/kwaliteit goed zijn
Alvast Bedankt!
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hotel Los Angeles

Bericht door KW1984 »

Volgens mij loopt hier al een topic over (of meerdere), zie de zoekfunctie.

Na onze vlucht hebben wij 2 nachten in The Westin verbleven op LAX, uitstekend hotel met heerlijke bedden (heavenly beds) en douche, waar ook veel airline crew verbleven. Vanaf daar ben je snel op bijvoorbeeld Venice Beach, maar als je wat dichter bij Beverly Hills, Hollywood of Santa Monica wil zitten zou ik toch voor wat anders kiezen.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Kijk voor hotels bij de AllesAmerika beoordelingen, zie voor Los Angeles
http://www.allesamerika.nl/reviews/pers ... s&staat=CA
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
renejansen111
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door renejansen111 »

Wij hebben voor de eerste nacht een kamer geboekt in Days Inn Hollywood walk of fame. Dit omdat we de dag dat we aankomen niet meer zoveel willen rijden, en de volgende dag doorgaan naar Channel Islands. De recensies van het hotel waren goed, en de prijs ook, het kost ons 85 dollar per nacht.

Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
Thamar
Amerika-ontdekker

Bericht door Thamar »

Wij hebben bij Hollywood Historic Hotel geboekt voor eind deze maand. $50/nacht met gratis parking.
Veel tijd spenderen we toch niet in de hotels, zeker niet voor LA want één en ander geplanned.

En van wat je op tripadvisor leest is't wel ok. Kan wat straatlawaai zijn, maar zijn we gewoon. We zijn jong dus een lift hebben we niet nodig, ook geen asskissers aan de desk of bellboys die zich opdringen. Restaurant in een hotel, ja kan handig zijn maar weinig kans dat we daar zouden eten.
Voor ons is't belangrijk dat't proper is, that's it. India hebben we overleefd dusja ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer