Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
carrental en hotels
carrental en hotels
In voorbereiding op onze trip naar de west coast kom je natuurlijk onherroepelijk bij de vraag waar je het beste een auto kan huren.
Welke maatschappij is goed en welke moet je zeker niet nemen.
Zelf heb ik in het buitenland tot dusver altijd zaken gedaan met economy carrentals en heb hier hele goede ervaringen mee.
Verder boek ik normaal hotels via booking.com maar ik kom steeds vaker "priceline" tegen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en welke. Werkt dit hetzelfde als Booking?
groetjes,
Murph
Welke maatschappij is goed en welke moet je zeker niet nemen.
Zelf heb ik in het buitenland tot dusver altijd zaken gedaan met economy carrentals en heb hier hele goede ervaringen mee.
Verder boek ik normaal hotels via booking.com maar ik kom steeds vaker "priceline" tegen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en welke. Werkt dit hetzelfde als Booking?
groetjes,
Murph
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: carrental en hotels
Wij boeken altijd bij www.eautohuur.nl. Als je contact met ze opneemt kan je ook nog een beetje over de prijs onderhandelen. Als je na boeken de site af en toe eens nakijkt, kan het zomaar zijn dat je in eens een lagere prijs ziet. Als je dan contact met hun opneemt, dan passen ze het zo weer voor je aan...
Zo is de auto die wij gehuurd hebben via hun van 450,- inmiddels naar 410 gegaan...en nu kreeg ik vandaag een mail met daarin een aanbieding om het gratis op te waarderen naar een nog grotere suv. Dit dus ook gelijk maar in orde laten maken.
Rene
Zo is de auto die wij gehuurd hebben via hun van 450,- inmiddels naar 410 gegaan...en nu kreeg ik vandaag een mail met daarin een aanbieding om het gratis op te waarderen naar een nog grotere suv. Dit dus ook gelijk maar in orde laten maken.
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida