Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overnachting Grand Canyon
-
- Amerika-ontdekker
overnachting Grand Canyon
Geachte Amerika gangers.
Nu wij onze hele route hebben vastgelegd wilde wij een overnachting boeken bij Bright Angel Lodge in de Grand Canyon.
Echter bleek deze al vol te zitten en alle andere lodge's in de Grand Canyon ook. betreft het weekend 17/18 sept.
Wie kan ons helpen met een goed alternatief en mogelijke ervaringen?
Nu wij onze hele route hebben vastgelegd wilde wij een overnachting boeken bij Bright Angel Lodge in de Grand Canyon.
Echter bleek deze al vol te zitten en alle andere lodge's in de Grand Canyon ook. betreft het weekend 17/18 sept.
Wie kan ons helpen met een goed alternatief en mogelijke ervaringen?
Re: overnachting Grand Canyon
Hotwire geeft nog een 3* hotel aan voor 143 dollar in Tusayan. Gekeken om 0720 uur vanmorgen.
Ik slaap in het Red Feather Motel in Tusayan voor 134,07 dollar.
Misschien kan je daar eens kijken?
Misschien kan je daar eens kijken?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Op www.xanterra.com zie ik nog wel een kamer beschikbaar bij Yavapai Lodge voor 17 sept - 18 sept (1 nacht).
Roland
Roland
En anders kan je ze bellen voor cancellations. Die zijn er heel vaak maar verschijnen niet (meteen) op de website 303 297 2757
Voor Tusayan: www.tusayanhotels.com
Voor Tusayan: www.tusayanhotels.com
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik jullie was zou ik voor de Yavapai Lodge gaan, en eventueel annuleren als er toch nog iets vrij komt aan de rim.
Het zit wel erg snel vol allemaal. Ik kijk ook voor september, en kan ook al niets meer aan de rim vinden - behalve een kamer in de Bright Angel Lodge met 1 double, dat wordt me wat te krap.
Ik zit nu te dubben tussen de Maswick Lodge en de Yavapai Lodge - wat is mooier/beter?
Marianne
Het zit wel erg snel vol allemaal. Ik kijk ook voor september, en kan ook al niets meer aan de rim vinden - behalve een kamer in de Bright Angel Lodge met 1 double, dat wordt me wat te krap.
Ik zit nu te dubben tussen de Maswick Lodge en de Yavapai Lodge - wat is mooier/beter?
Marianne
Maswik (zonder "c") ligt dichter bij de rim. Heb de hotels wel van buiten gezien maar niet van binnen. Onze favorites zijn Kachina en Thunderbird. (met rimview). Het maakt ook niet zo veel uit, je zal weinig in je kamer zijn. Neem een zaklantaarn mee voor Yavapai. Aarde donker.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Thunderbird ken ik. Helaas is er op dit moment niets aan de rim beschikbaar (ik blijf kijken, we hebben nog even).
Volgens de beschrijving liggen zowel Maswik (dat heb ik al heel vaak fout gedaan denk ik.
) als Yavapai op een kwart mijl van de rim. Maswik ligt wel dichter bij de andere lodges, dat is voor het eten ook wel handig.
Marianne
Volgens de beschrijving liggen zowel Maswik (dat heb ik al heel vaak fout gedaan denk ik.

Marianne
Ja. Arizona Room en El Tovar. Wij vonden Arizona Room aantrekkelijker. Minder formeel en beter rimview (als je het juiste tafeltje weet te bemachtigen.) Je kan niet reserveren voor Arizona, wel voor El Tovar (maand van tevoren als je niet in ET logeert.) Voor sunrise vinden we Yavapai Observation point prachtig. Ligt ook dichter bij Yavapai lodge. Misschien leek de wandeling naar Yavapai langer dan naar Maswik -lol-
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Wij hebben in Yavapai Lodge gelogeerd. Toen we aankwamen schrokken we enorm. Het ziet er van de buitenkant niet uit. Het leken net barakken!
Maar de kamer was erg mooi en redelijk van afmeting. We hadden een Westroom met ijskast.
We hebben na onze wandeling (Bright Angel Trail, 1,5 mile resthouse) heerlijk op ons "terras" een borrel gedronken. Het was er rustig en er liepen een paar grote herten voor onze kamer, echt genieten!
Overigens loop je makkelijk vanuit je kamer naar de rim!
En inderdaad, neem een zaklamp mee want als je 's avonds van het restaurant naar "huis" loopt is het mega donker !
Een paar jaar ervoor hebben we in Tusayan gelogeerd maar als ik het nog eens moest doen gingen we zeker terug nar Yavapai Lodge
Reny
Maar de kamer was erg mooi en redelijk van afmeting. We hadden een Westroom met ijskast.
We hebben na onze wandeling (Bright Angel Trail, 1,5 mile resthouse) heerlijk op ons "terras" een borrel gedronken. Het was er rustig en er liepen een paar grote herten voor onze kamer, echt genieten!
Overigens loop je makkelijk vanuit je kamer naar de rim!
En inderdaad, neem een zaklamp mee want als je 's avonds van het restaurant naar "huis" loopt is het mega donker !
Een paar jaar ervoor hebben we in Tusayan gelogeerd maar als ik het nog eens moest doen gingen we zeker terug nar Yavapai Lodge
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht