Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goudlings lodge
Goudlings lodge
Hallo iedereen,
Ik ben bezig om de hotels aan het boeken voor onze amerika reis in september.
Via jullie forum ben ik terecht gekomen bij de accommodatie gouldings lodge. Na vele reviews gelezen te hebben lijkt de cabin me erg leuk en een goedkope manier van overnachten
Als ik de beschikbaarheid ga checken bij de site goudlings.com en dan campsite reservations kun je bij rental units kiezen voor red rock casita en cabin.
Wat is het verschil tussen deze 2 accommodaties?
Wanneer ik dan de beschikbaarheid check staan er alleen maar groene V tjes. Daarna kan ik de accommodatie ook nog selecteren, maar vanaf dat moment gebeurd er niets. Ik kan niets invullen bij occupants en ook de knop get quote reageert niet.
Lukt dit bij andere wel?
Is het anders ook mogelijk om de accommodatie per email te boeken, zoja hoe veilig is dit dan als je je creditcard gegevens doorgeeft?
Alvast bedankt!
Groetjes, Linda
Ik ben bezig om de hotels aan het boeken voor onze amerika reis in september.
Via jullie forum ben ik terecht gekomen bij de accommodatie gouldings lodge. Na vele reviews gelezen te hebben lijkt de cabin me erg leuk en een goedkope manier van overnachten
Als ik de beschikbaarheid ga checken bij de site goudlings.com en dan campsite reservations kun je bij rental units kiezen voor red rock casita en cabin.
Wat is het verschil tussen deze 2 accommodaties?
Wanneer ik dan de beschikbaarheid check staan er alleen maar groene V tjes. Daarna kan ik de accommodatie ook nog selecteren, maar vanaf dat moment gebeurd er niets. Ik kan niets invullen bij occupants en ook de knop get quote reageert niet.
Lukt dit bij andere wel?
Is het anders ook mogelijk om de accommodatie per email te boeken, zoja hoe veilig is dit dan als je je creditcard gegevens doorgeeft?
Alvast bedankt!
Groetjes, Linda
Re: Goudlings lodge
Vroeg bij Gouldings even terug wat Red Rock Casita is:
Recentelijk is hier op AA ook over geschreven: viewtopic.php?f=7&t=28091&hilit=red+rock+casitathe Casita only sleeps 3 person.It's a 1 bedroom bungalow,with a queen size bed and a rollaway.We do charge for the rollaway $12.00.Our rate is $99.00 for 2 person and $6.00 more for the extra person.
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hey,
Het ligt niet aan jou...maar wel aan de site! Wij hebben een aantal weken geleden ook een cabin geboekt op Gouldings campground en de site werkte toen ook niet. Ik heb toen gebeld en alles via telefoon doorgegeven en de dag nadien kreeg ik een bevestigingsmailtje terug! Dus gewoon bellen en telefonisch reserveren en dan komt het in orde!
Ik moest wel héél goed luisteren aan de telefoon, want de mevrouw aan de andere kant van de lijn praatte echt wel erg plat, amai
!!
Eliza
Het ligt niet aan jou...maar wel aan de site! Wij hebben een aantal weken geleden ook een cabin geboekt op Gouldings campground en de site werkte toen ook niet. Ik heb toen gebeld en alles via telefoon doorgegeven en de dag nadien kreeg ik een bevestigingsmailtje terug! Dus gewoon bellen en telefonisch reserveren en dan komt het in orde!
Ik moest wel héél goed luisteren aan de telefoon, want de mevrouw aan de andere kant van de lijn praatte echt wel erg plat, amai

Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
wij hadden ook problemen en hebben ook gebeld en per email nog een keer nabevestigd.
Heeft 2 dagen geduurd voor we de emailbevestiging binnen kregen van "Yvonne", dus we werden al wat ongerust, maar het lijkt toch in orde.
Hebben daarna ook nog een keer een meer officiele bevestiging gekregen.
Heeft 2 dagen geduurd voor we de emailbevestiging binnen kregen van "Yvonne", dus we werden al wat ongerust, maar het lijkt toch in orde.
Hebben daarna ook nog een keer een meer officiele bevestiging gekregen.
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 24
Hallo Linda
Wij hebben Gouldings Lodge via mail geboekt, op 2 dagen was alles in orde.
Eerst met de vraag of er nog plaats was en hoe verder te boeken,
we hebben we alles via mail geregeld.
Grtn
Fiesta68
Wij hebben Gouldings Lodge via mail geboekt, op 2 dagen was alles in orde.
Eerst met de vraag of er nog plaats was en hoe verder te boeken,
we hebben we alles via mail geregeld.
Grtn
Fiesta68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben eind vorige week een red rocks casita geboekt en dat ging ook niet via de website. Ik heb toen een mail gestuurd en één van de casita's gereserveerd. Ik moet deze week wel nog even mijn credit card gegevens doorbellen. Dit schijnt bij hun een normale zaak te zijn. Ik vraag me af hoeveel moeite het kost om een goed werkende beveiligde boekingssite te maken, maar goed. Ik ben wel meer plekken tegengekomen die zo werken, vooral in Amerika.
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 983 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-
- 5 Reacties