Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In Panguitch logeren voor Bryce?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
maximpie
Amerikafan

In Panguitch logeren voor Bryce?

Bericht door maximpie »

Hallo iedereen,

Na wat zoeken blijkt het heel moeilijk te zijn om voor 15 juli nog een overnachting te vinden voor Bryce canyon. Daarnaast bleken ook alle andere adressen in Tropic reeds vol te zitten op die dag. Ik vind wel nog kamers voor Panguitch wat op onze weg is als we van GC komen. Er staat dat dit 17 miles is van Bryce (Tropic is ook al 12). Wat denken jullie van deze slaapplaats?
Vrije kamers & cabins bij Harolds Inn bv. http://haroldsplace.net/index.html
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: In Panguitch logeren voor Bryce?

Bericht door lsl »

Deze al geprobeerd ? Kan me niet inbeelden dat die nu reeds volzet is.

http://www.fostersmotel.com/

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Deze heb ik inderdaad ook gezien, is nog vrij en goedkoop. De reviews op tripadvisor zijn wel verschrikkelijk. Heb jij er ervaring mee?
lsl
Amerikakenner

Bericht door lsl »

Neen, had er vorig jaar geboekt maar toen kwam er iets vrij in de Bryce View Lodge en heb ik afgebeld.
Had ook eerst de reviews gelezen maar denk dat het voor een nacht wel moet lukken, je hebt een bed en een douche en je zit heel dicht bij Bryce.

Wil je zekerheid kies dan voor de BEST WESTERN Ruby's Inn, aan de ingang van het park, ik zie dat daar nog kamers vrij zijn voor 15 juli !

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
martinenelsa
Amerikafan

Bericht door martinenelsa »

Hoewel dicht by Bryce handiger is, is Panguitch goed te doen als uitval voor Bryce. Ook nog geen onaardig dorp, wij hebben er twee nachten doorgebracht in een cabin (KOA) en vonden het prima te doen naar Bryce. Ligt ook dicht bij Cedar Breaks, dus dat kun je ook nog meenemen mocht je nog geen hoodoos genoeg gezien hebben.

Martin
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

lsl schreef:Neen, had er vorig jaar geboekt maar toen kwam er iets vrij in de Bryce View Lodge en heb ik afgebeld.
Had ook eerst de reviews gelezen maar denk dat het voor een nacht wel moet lukken, je hebt een bed en een douche en je zit heel dicht bij Bryce.

Wil je zekerheid kies dan voor de BEST WESTERN Ruby's Inn, aan de ingang van het park, ik zie dat daar nog kamers vrij zijn voor 15 juli !

Luc
Daar kijk ik idd maar ik zie geen kamers vrij daar... Kijk je voor 1 nacht voor 4 personen op 15 juli?
Ik krijg deze boodschap
:Sorry, the Hotel is either fully booked on one of the days you have requested , has set a minimum stay restriction, or the number of guests you have specified can not be accommodated in one room.

Bedankt voor de hulp!
lsl
Amerikakenner

Bericht door lsl »

had voor 2 personen geprobeerd maar met 4 geeft ie evengoed beschikbaarheid

wel via de bestwestern website !

Luc
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

wow inderdaad dat lukt! Via de Ruby inn website alles vol! Bedankt zeg!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer