Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

LV hotel met 1 kind van 9 jaar?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mikdaf
Amerika-ontdekker

LV hotel met 1 kind van 9 jaar?

Bericht door Mikdaf »

Ik heb toch nog eens even vraag, of eigenlijk jullie mening nodig.
Ik ben nu een tijdje mezelf aan het verdiepen in de Las Vegas Hotels, maar kan geen beslissing nemen.... :?
Wij willen graag in een hotel op de strip, waar we een grote kamer met 2 queens willen ivm onze zoon. Het liefst zouden we een suite-achtige kamer willen, dus lekker ruim.
En dan het liefst ook nog een hotel dat kindvriendelijk is, voor zover dat kan in Las vegas :wink:

WIe heeft er tips en/of ervaringen?

groetjes Davina
http://keynerszuidwestusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: LV hotel met 1 kind van 9 jaar?

Bericht door Rob »

Geen ervaring met het reizen met kind(eren) maar Circus-Circus en Excalibur staan bekent als (redelijk) kindvriendelijke hotels.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik zou met een kind van 9 ook voor één van die hotels gaan, hou er rekening mee dat in de meeste suites maar 1 king bed staat en dat er voor het kind dan een apart roll away bed geregeld moet worden, het is verstandig om te informeren of dat kan voordat je boekt, of je neemt een 2 bedroom suite, maar daar zijn er niet zoveel van.
DERK
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door DERK »

wij zijn met onze kinderen van 2 en 6 in beide hotels geweest .. kamer met 2 queens
ruim genoeg en over de hotels ook niets slechts (de paaldansshow met dames in bikini toen we aankwamen op dag 1 in Vegas en in Amerika was wel een beetje raar voor onze zoon van 6 :) )
http://derkgoesusa.wordpress.com

Afbeelding

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Excalibur heeft een grote kelderruimte met van allerlij kermisspeeltjes.....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Die (vreselijke) kermissen heb je ook in CicusCircus, en bovendien heb je daar nog een enorm overdekt attractiepark. Onze kinderen vonden CC geweldig, zelfs toen wij eens in Luxor logeerden, moesten we nog naar CC. Nadeel van CC, en in iets mindere mate ook van Excalibur, is dat het zo decentraal ligt. Wat dat betreft is bijvoorbeeld Flamingo beter. Mooier zwembad ook.
Je hebt het over een ruime kamer: bedoel je dat ivm met de 2 queens, of zoek je naast die 2 bedden ook nog meer ruimte? Je hebt overal wel kamers met 2 queens, dus dat zal geen probleem zijn.

Marianne
Mikdaf
Amerika-ontdekker

Bericht door Mikdaf »

Bedankt voor de reacties.
Tja, CC en Excalibur hebben wij ook gezien, maar las niet zulke goede recenties hierover. En inderdaad liggen ze niet zo centraal.
Ik ga nog maar even verder zoeken, ik ben er nog niet overuit welk hotel het moet worden..
Mocht iemand nog andere tips hebben dan zijn deze altijd welkom! :)
http://keynerszuidwestusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
wenneke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door wenneke »

Hey Davina,

Gaat het goed met de voorbereidingen?
Las Vegas vond ik een moeilijke stad om te beslissen waar we zouden verblijven.
Op de strip vond ik Flamingo een goede keus, leuk zwembad, goede locatie, niet te duur.
Omdat we twee kinderen hebben, heb ik er uiteindelijk voor gekozen om niet op de strip een hotel te zoeken.
En n.a.v. de reviews (en de prijs!!!) heb ik The Desert Rose Resort geboekt via expedia.nl.
Niet op de strip, maar het is niet al te ver lopen.
Succes!

Groetjes Wendy
Onze reizen naar de USA: http://wendyenkimopreis.wordpress.com, waaronder:
2011: Zuidwesten
2012: New York en Washington
2022: Rondje New England en NYC
2024: New York en klein rondje Florida
vnvmouse
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door vnvmouse »

Hey, wij doen Excalibur 2 nachten in juli met onze zoon van 7 (dan ondertussen) ... Is onze eerste keer in Las Vegas, dus kan nog geen ervaring met je delen. In elk geval was Excalibur voor het reisbureau een vrij logische keuze met een kind van 7, had ik de indruk ... Vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Mikdaf
Amerika-ontdekker

Bericht door Mikdaf »

@Wendy; oh is het toch the Desert Rose geworden? Ja, daar heb ik ook naar gekeken...lijkt me ook super. Maar wilde zo graaag "het Las Vegas gevoel" van op de strip zitten. Misschien is die droom wel helemaal niet zo mooi als ik me inbeeld :lol:
Ik ga toch nog goed kijken naar alle opties :wink:

@vnvmouse; ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! Hebben jullie blog oid dat ik mag volgen?
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Ik ben niet met kinderen geweest maar vond de keuze voor LV hotel na een aantal review sites ook erg moeilijk. Ik heb toen een hotel op de strip gekozen en ik vond het reuze meevallen, het lastige met reviews is dat iedereen een andere standaard heeft qua luxe en comfort. Op sommige review websites (bv tripadvisor) kan je ook kijken wat een bepaalde groep (bv families of alleenstaanden) over het hotel te zeggen had, geeft soms wat meer inzicht ;) Succes!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Het is mooi om aan de strip te zitten in las Vegas, ben 4 x daar geweest en heb achtereenvolgens in best Western ( buiten de strip) tropicana, excalibur, planet Hollywood, mirage.: de laatste vond ik het mooiste en de beste ligging hebben.
Het mirage heeft een mooi zwembad en ook iets met dieren, waar ik zelf niet geweest ben.

Kijk voor aanbiedingen eens op www.smartervegas.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer