Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AAA website universal te vertrouwen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
maximpie
Amerikafan

AAA website universal te vertrouwen?

Bericht door maximpie »

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje ivm universal studios en hun front of line passes.
Op de gewone site staan front of line passes voor de prijs van 139dollar voor de periode van de zomer. de passes van 119 zijn maar valid tot 30 juni
Als ik even google kom ik met AAA discounts of deze site: http://www.universalorlandoresort.com/aaa/
Als je onderaan je AAA nummer invoert (of een random nummer, werkt toch :p), dan kom je op een ticketsite waar de front of line passes die geldig zijn tot 31-01-2012 voor 114 dollar.

Kan dit kloppen of is hier iets raars aan de hand?

Groetjes en bedankt!

Maxim
detulp050
Amerika-ontdekker

Re: AAA website universal te vertrouwen?

Bericht door detulp050 »

Aangezien dit topic in 'Zuidwesten' staat en je link naar Universal Orlando verwijst, is er misschien sprake van een misverstand?
AAA-korting is in principe te verkrijgen op vertoon van de ANWB-pas.
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

het gaat over het park in hollywood. Als je klikt kan je op die site kiezen voor beide parken zowel in orlando als hollywood; Dus dit topic hoort wel degelijk hier :p
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

maximpie schreef:Als je onderaan je AAA nummer invoert (of een random nummer, werkt toch :p)
Het kan zijn dat er bij de poort om je ANWB kaart gevraagd wordt en die moet je dan wel kunnen tonen.
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

ik heb een kaart van de belgische ANWB genaamd Touring maar weet niet welk nummer ik daar moet invoeren. Ik toon gewoon die kaart dan :) Tenslotte ondersteunen ze het show your card programma van de AAA.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Dan lijkt het met geen probleem.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Dan kun je gewoon deze kaarten bestellen.
tojo
Amerika-ontdekker

Bericht door tojo »

ik ben ook lid van de ANWB, welk nummer moet je invoeren op de site?
Accepteren ze het nummer van ons pasje (er staat nl. dat je AAA nummer in moet voeren)??

Gr. Jolanda
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Wel dat is mijn probleem, ik weet ook niet welk nummer ik daar moet invoeren. Ik probeerde wat nummers en opeens was het goed dus geraakte ik op de site. Ik denk dat het verder niet uitmaakt welk nummer dat is. Je toont gewoon je geldig pasje aan de kassa dusja.
Het scheelt wel behoorlijk: 114 ipv 139 dollar. Als je dan nog eens met 4 personen gaat, is dat aardig wat geld uitgespaard.

Nu hopen dat dit een legitieme site is!
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

tojo schreef:ik ben ook lid van de ANWB, welk nummer moet je invoeren op de site?
Accepteren ze het nummer van ons pasje (er staat nl. dat je AAA nummer in moet voeren)??
Een ANWB nr gaat niet.
Met 212 212 moet het lukken...
tojo
Amerika-ontdekker

Bericht door tojo »

Welk nummer heb jij ingevoerd? Ik heb al meerdere nummers ingevoerd, maar krijg steeds de melding: invalid number.
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Nog eentje geprobeerd die werkt: 456 182
tojo
Amerika-ontdekker

Bericht door tojo »

dank jullie wel! Ik ga de kaarten ook bestellen, scheelt toch maar mooi. En mijn ANWB pas heb ik toch altijd bij me, dus mochten ze er naar vragen dan is dat geen probleem.
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Juist nog even een bemerking...Ik ga ook de FOL-passen bestellen via deze site. Maar op de site wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de zomer en de andere maanden, terwijl dit op de officiële site wel zo is. En er staat ook bovenaan op de site met korting: AAA Members Save $5 off the regular price. Your discount is reflected in the listed price. (Regular price is $119). Maar de gewone prijs voor de zomer is tot 139 dollar? Een addertje....?
Wij gebruiken de tickets in juli...
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
tojo
Amerika-ontdekker

Bericht door tojo »

Ik heb zojuist voor de zekerheid een mail gestuurd naar universal studios met de vraag hoe online FOL-tickets te kopen met gebruikmaking van AAA-discount. Zodra ik bericht heb, laat ik het jullie weten.Ik wacht in ieder geval even met boeken via de genoemde site.
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Eliza schreef:Juist nog even een bemerking...Ik ga ook de FOL-passen bestellen via deze site. Maar op de site wordt er geen onderscheid gemaakt tussen de zomer en de andere maanden, terwijl dit op de officiële site wel zo is. En er staat ook bovenaan op de site met korting: AAA Members Save $5 off the regular price. Your discount is reflected in the listed price. (Regular price is $119). Maar de gewone prijs voor de zomer is tot 139 dollar? Een addertje....?
Wij gebruiken de tickets in juli...

Dat is de reden waarom ik deze topic gestart heb, ik vroeg me ook af of het kan kloppen :)
Zou wel een deftig koopje zijn!
family of 5
Amerika-ontdekker

Bericht door family of 5 »

wij zijn in juli in los angeles en hebben ook een dagje universal gepland. ik heb via de genoemde site de tickets inmiddels besteld en al uitgeprint. op de tickets staan geen restricties en de uiterste gebruiksdatum is 31 januari 2012. het is en blijft een enorm bedrag voor een dagje pretpark maar ik hoop dat de FOL tickets hun geld waard zijn in juli!

ik had eerst een aanbieding gezien via de site van premium outlet VIP van 119 dollar, maar toen ik na een aantal dagen wikken en wegen de tickets wilde bestellen was de prijs inmiddels verhoogd naar 139 dollar. dat vond ik te veel geld. maar nu werd dit topic geopend met tickets voor 114 dollar...tja, dat kon ik toch niet laten lopen...
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

Met dank aan de dollarkoers van vandaag hebben we toch maar besloten om de attractiepark kaartjes te bestellen. Eerst Seaworld met AAA code SeaViaSpr2011($50,- ipv $70,-), geldig tot 27-4-2012.Betaling via beveiligde site en print at home tickets.Deze actie loopt tot eind april, de tip komt ook van dit forum.
Toen ook maar de FOL tickets via de boven genoemde link besteld. Ook dit ging prima via beveiligde site, geldig tot 31-1-2012. Ook geen gedoe met amerikaanse adressen of telefoonnummers, gewoon je eigen gegevens doorgeven. De kaarten zijn wel persoonlijk op naam, dus je kan ze niet doorverkopen mocht je onverwacht toch niet gaan.
Bedankt voor de tip :thumbup:
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Wij hebben ook de FOL-pasjes besteld voor juli (knoop doorgehakt door de laatste 2 posts)! Door de goede dollarkoers: 114 dollar = 80 euro (duur, maar valt al bij al nog mee)! :thumbup:
De tickets zien er prima uit en alles ging via de officiële site van Universal studios Hollywood.
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Goed om te horen! Ik zal het dan ook zeker via deze weg doen!

Nog een opmerking: ik vind het toch zo raar dat je geen datum moet opgeven voor wanneer je die front of line pass gebruikt. Hoe kunnen ze dit dan limiteren per dag?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer