Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inkopen in Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
scollari
Amerika-newbie

Inkopen in Los Angeles

Bericht door scollari »

Wij landen rond 14:30 op LAX, waarna we onze huur auto gaan ophalen, en in zullen checken in het Holiday Inn hotel nabij het vliegveld.
Voordat we de volgende dag doorrijden naar Kingman willen we graag wat inkopen doen.
Zoals een koelbox, drinken en wat snacks en misschien ook een goedkoop navigatie systeem.

We heeft er tips over mogelijkheden tot inkopen in de buurt van het Holidayinn hotel in LA of anders aan het begin van de route LA-Kingman.

Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door scollari op 09 jun 2011, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Inkopen in Los Angelas

Bericht door Njit »

Als ik op http://goo.gl/maps/6z1p kijk dan zie ik daar in de buurt eigenlijk alleen autoverhuur bedrijven zitten.
De dichtsbijzijnde Walmart zit op 14 minuten rijden: http://goo.gl/maps/b4kr
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Zou gewoon gaan rijden en stoppen als je er een tegen komt of langs rijdt, er zitten er wat dat betreft meer dan voldoende.
scollari
Amerika-newbie

Bericht door scollari »

Is er op het vliegveld ( LAX ) al een mogelijkheid om een navigatie te kopen. Gezien huren erg duur is ( 180 dollar )
patty111
Amerika-ontdekker

Bericht door patty111 »

Wij komen in de avond om 7 uur aan.
Volgende dag rijden wij door naar de Wallmart.
We hebben de route naar de Wallmart nu al uitgeprint voor het geval onze tomtom het niet doet.
En dan kunnen we daar een nieuwe kopen, volgens mij stond er op hun website TomTom xxl voor 60 dollar.

Een koelbox is handig,hadden wij nog niet over nagedacht :!:
ankiepankie
Amerika-newbie

Re: Inkopen in Los Angeles

Bericht door ankiepankie »

Ik weet niet of je zelf een navigatiesysteem hebt.Zoja zou je kunnen informeren of je hier een kaart van amerika op kunt zetten.
2 jaar geleden hebben we een rondreis New-york en omgeving gemaakt en hebben met onze eigen tomtom rondgereisd werkte prima.

Veel succes,
Ankiepankie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer