onverwacht gaan wij een aantal weken naar Amerika in juli. Mij man moet daar voor zijn werk zijn en het was de beste oplossing om dan ook daar vakantie te houden. Het is dus kort dag om alles te regelen en ik zie door de bomen het bos niet meer

Yosemite: zijn daar drie dagen maar wat moeten we echt doen/zien. Ik lees hier zoveel dingen dat ik het even niet meer weet. We verblijven in Curry Village.
Las Vegas: zijn er nu drie dagen omdat man daar een dag moet zijn voor werk en ik wil met zoon beetje rustig aan doen. Zoeken nog een hotel met zwembad, dacht zelf aan Tropicana op basis van de recencies maar lees nu weer te harde muziek en enorm veel kinderen, niet echt mijn ding. verder The Strip, M&M winkel wil zoon perse naartoe, Achtbaan New York New York, show Cirque du Soleil missschien leuk?
LA: zijn daar drie dagen, Universal, Santa Monica, Venice Beach, walk of fame....help!
Grand Canyon: helicoptervlucht
Bryce canyon: paardrijden(of wat daar voor doorgaat)
Ik lees me gek maar heb het ook nog druk met werk, einde schooljaar, sportclubs kinderen, etc.. Volgende keer hopelijk meer tijd voor de voorpret maar het is niet anders en ik wil en ga er gewoon van genieten. Hopelijk kunnen jullie als ervaren reizigers mij wat helpen?
Alvast bedankt voor reacties.