Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
trekkingfan
Amerikafan

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Bericht door trekkingfan »

Graag zou ik wat tips hebben over lekkere specialiteiten (fastfood of niet) op mijn route, ik zit met 3 tieners, dus ik bedoel geen chique en dure restaurants.

Maar als we een superlange hike doen en ze zijn het beu ben ik zeker dat ze zich optrekken aan de lekkere pizza of hamburger voor na de wandeling.

Wat ik al genoteerd heb en in gedachten heb : clam showder op Fisherman's Wharf, de baconeater bij Wendy's (van Gleuknie ?), de whopper van Burger King, de muffins van Desert Pearl Inn, de burrito van de Mission Street in SF, Delgadillos Snow Cap.

Goede fastfoodketens ? Lekkere drankjes ? Speciale cocktails ?

Laat jullie maar eens gaan !
trekkingfan
Amerikafan

Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik een fan ben van hardrockcafé's. Ik passeer er 3 op mijn route, SF, LV en LA. Iemand daar ervaringen mee ? Zijn ze goed ? Ik geloof dat er in LA zelfs 3 zijn.
caatje85
Amerikafan

Bericht door caatje85 »

Wij zijn in het hardrockcafe in las Vegas geweest. Ook in Vegas zitten er 2, en wij zijn bij het café geweest die aan de strip ligt.(praktisch naast m&m store). Wij hebben hier heerlijk gegeten en een leuke avond gehad! De hamburgers en frieten zijn er heerlijk! Verder ben ik niet zo bekend met restaurants, in Vegas heb je wel uitgebreide buffetten, daar vind je vanalles wat, en heeel uitgebreid.
Laatst gewijzigd door caatje85 op 15 jun 2011, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

trekkingfan schreef:Speciale cocktails ?
Happy Hour bij TGI Friday's :thumbup: :lol:

Uiteraard ook zonder Happy Hour erg lekker, maar dan zijn ze gewoon wat duurder ;)

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
vencel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door vencel »

Ik ben in het hardrock cafe in SF geweest (bij Fisherman's Warf),
helemaal niks mis mee en lekker gegeten
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Stripburger in Las Vegas (aan de overkant van de Wynn, aan de Fashion Show Mall).

http://www.stripburger.com

Enne, toch geen Burger King he :wink: ? Kan je op iedere hoek van de straat in NL ook halen!

Een hele goede fastfood burgertent is Smashburger!

http://www.smashburger.com

Vooral de Spicy Baja burger is niet te versmaden. ook de milkshakes zijn daar erg goed met Haagen Dazs ijs erin!
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Hi,

Zelf was ik erg fan van de Bubba gump in NY, en die zit ook in SF.
Panda Express, de fast food van de chinese keuken.
En is SF natuurlijk de cheesecake factory. Heerlijk gegeten.,
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
BBX
Amerikafan

Bericht door BBX »

IHOP's Big Steak Omelette:
IHOP schreef:Tender strips of steak, hash browns, green peppers, onions, mushrooms, tomatoes and Cheddar cheese. Served with salsa.
Afbeelding

en iets als ...
Pizza Inn / CiCi's Pizza Buffet
All you can eat pizza :D
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Hamburgers met Chili van Original Tommy's, je moet er van houden maar ik vond het heerlijk!

Voornamelijk in LA: http://www.originaltommys.com/tommy_loctions.php
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Geen idee of ze ook in het Westen zitten, maar de hamburgers van Five Guys zijn bij ons favoriet!
trekkingfan
Amerikafan

Leuk om zo vlug zo veel reacties te krijgen, is eens iets anders tussen alle lectuur over wandelingen, nationale parken en stedenbezoeken door.

Op de doorgegeven links zien de burgers er fantastisch uit, Spaceace bedankt ook voor de leuke foto's van de cocktails die je zo het water in de mond geven en BBX, die bigsteakomelette wil ik ook proberen.

Elk van jullie tips neem ik mee !

Martijn, in België hebben wij geen Burger King en als ik in Nederland kom eet ik meestal iets anders :) Ik zal dus toch maar eens werk maken van mijn voorstelling op dit forum zodat jullie iets meer over mij te weten komen.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Geloof me, Trekkingfan, je mist niets aan de Burger King.
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

In & out burgers
Five guys
Big Boy
Backyard burgers (geen idee of ze in het westen zitten)

Als je niet duur wilt eten zou ik Hardrock niet aanraden. Maar Hardrock heeft idd lekker eten
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Cheesecake Factory was mijn favoriet in het oosten, zitten dus ook in het westen zoals ik het lees. Grotr porties en heerlijke.. hor kan het ook anders... Cheesecake!
trekkingfan
Amerikafan

Hardrock is inderdaad niet goedkoop maar wel geweldig ! Hardrock café Las Vegas klinkt aantrekkelijk, gelukkig ben ik daar 3 dagen zodat ik ook nog tijd heb voor iets anders.

Martijn, waarschijnlijk omdat het hier onbereikbaar is, het geeft dan een vakantiegevoel :) maar ik geloof je best dat al deze tips hier veel beter zijn.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Wij zijn ook bij 3 hardrockcafé's geweest, namelijk die van San Francisco, Hollywood en Honolulu. Die van Hollywood was toch wel de meest indrukwekkende moet ik zeggen.

Haha die baconator is inderdaad een aanrader. Ik vond ze heerlijk en vullen doen ze ook. Ze zijn namelijk nogal groot. :mrgreen:
Wat ook een aanrader is, is de Denny's. Je kunt er fastfood krijgen, maar ook heerlijke gerechten voor weinig geld. Zo heb ik er eens een steak besteld met een lemon-peppersauce die eigenlijk bij een ander gerecht stond. Er was nog nooit iemand geweest die dat besteld had. :lol: Die steak kostte als ik het goed heb ongeveer 10 dollar en dat is dan met een schotel erbij.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
janwillem85
Amerika-ontdekker

Bericht door janwillem85 »

In-n-out is bijzonder populaire fast-food. (In Hollywood stond er een rij auto's voor de deur en op de weg om 10:00 pm, 2:00 am en de volgende ochtend om 10:00 am!) Het is gezonder dan andere fast-food ketens, omdat het eten verser is. Als je iets speciaals zoekt, dan kun je ook vooraf nog het 'secret menu' opzoeken op Internet.

Cheescake Factory is inderdaad ook een goede keten dat in meerdere plaatsen zit, hoewel het net zo duur is als normale restaurants.

Een andere idee is natuurlijk mexicaans eten als je daarvan houdt. Goodkoop en overal te vinden, maar ga alsjeblieft niet naar de Taco Bell. Dat is verschikkelijk :(

Een rare keten is de Wiener Schnitzel. Ik weet niet of het eten goed of slecht is, maar ik heb er een keer geprobeerd een schnitzel te vinden. Die hebben ze dus niet :o

Ohja! "The Counter" burgers is ook nog een absolute aanrader! Je kunt zelf je burger samenstellen zo gek als je het maar kunt bedenken, de milkshakes zijn super (lees: echte ice cream) en de garlic fries of sweet potato fries zijn super goed. http://www.thecounterburger.com/locations/
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Aquell schreef:Five guys
Okay, ik geef toe, ik hou helemaal niet van ketens en al helemaal niet van fastfood.... Maar Five Guys vind ik toch wel een van de meest overgewaardeerde ketens in de VS. Het eten is er kleddervet en gigaduur. Het is ook de enige keer in mijn hele leven dat ik afhaaleten heb teruggebracht omdat het echt niet te eten was.

Maar als ik dan toch een keten zou moeten aanraden, zou dat Taco Mac zijn. Ondanks de naam is dat geen Mexicaan, maar meer een sports bar met prima eten voor een redelijke prijs. Alleen zitten ze alleen in het Zuiden van de VS, dus weer een reden om dit deel van de VS eens te ontdekken. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

IN-n-Out heeft erg lekkere burgers! mmmmmmmmm

Mijn favo restaurant is Rain Forrest Cafe. Ik was daar al in New York en in San Francisco (niet ver van Fisherman's wharf) OK, altijd superdruk en vol joelende kinderen, maar die olifanten, donder en bliksemeffecten, eten naast een prachtig aquarium, dat interieur,leuke kaart,... I like it!!
http://www.rainforestcafe.com/

en uiteraard ben ik ook een hele grote burger king fan (die hebben we in België niet), Tripple Whopper mmmmmmmmmm
Rover
Amerikafan

Bericht door Rover »

Als je in Belgie geen Burger King hebt, moet je dit zeker proberen! Heerlijk!

Een lekkere keten vind ik Carl's Junior. Heerlijke hamburgers met spek ofzo. Genoeg keuze voor de kinderen.

Probeer zoveel mogelijk verschillende ketens uit en maak overal van binnen en buiten een foto.

Ook echt een leuke plaats om te gaan eten is Bob's Big Boy in Burbank, dit ligt vlakbij Universal Studios Hollywood en is ideaal te bezoeken na een bezoek aan het park. Het is echt een jaren 50/60 hamburgertent. De burgers zelf vond ik niet heel bijzonder, maar het is gewoon geweldig om in zo'n tent te eten. Op vrijdag zie je er allemaal speciale auto's.

http://www.bobs.net/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer