Vorig jaar ben ik met de huur auto echt volle vaart door die eerste scherpe bocht heen gesjeest. Ik zag te laat het bord voor de afslag en wilde rechtdoor de weg volgen. Het staat er ook niet duidelijk aangegeven en dan heb je nog zo'n slagboom ook die de verkeerde kant uit wijst. Dus dat ging echt veels te hard om eigenlijk nog de bocht door te gaan
Na flinke humpiebumps en alle koffie

over mijn schoot ging mijn fotocamera ook nog van de achterbank af op de grond.
Ik was echt pissed en echt doodsbenauwd dat het nu echt foute boel zou zijn
Gelukkig de bocht doorgekomen maar daarna meteen echt met een veels te hoge snelheid stijl naar beneden half naast de weg geketst. Nondeknetter...In de war met die stomme auto met automaat en een andere manier van remmen gingen we keihard door een diepe kuil. Toen ging het helemaal mis en gingen we zo de berm in, het was niet meer te houden.
Gelukkig ging het nog net goed voor een tegenligger langs.
Na nog een paar meter met diepe kuilen en flink schudden, flink schudden, nou nou, wat een geschudt hoorde ik mijn vrouw zeggen, wakker worden, wakker worden . En na nog wat schudden bleek ik gewoon in mijn bed te liggen

.
Eigenlijk veels te lang dit topic gevolgd . Met nog een droge mond van het zand en aarde van Monument Valley toch nog even uit liggen puffen en uiteindelijk smorgens weer in mijn eigen auto gestapt en veilig naar het werk gereden.
Vanavond nog maar eens wat mooie foto's kijken van die prachtige vakantie.