Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National Parks Pass

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gesloten
hcl
Amerika-newbie

National Parks Pass

Bericht door hcl »

Yo,

zitten van begin april enkele maanden in de USA, iemand nog zo'n pas in de aanbieding?

Herman C.

Lees de forum regels eens na deze vraag valt onder regel # 5
Dit draadje gaat dan ook op slot.
Rob
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ja hoor, je kunt ze gewoon online kopen via de NPS: https://buy.nationalparks.org/default.asp?ref=nps

Je gaat toch geen illegale pas kopen, hoop ik? :roll:
Het bedrag van $50 is goed besteed!

Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Herman,

er zijn al vaak discussies gevoerd over de National Parks Pass. Lees deze topic er maar eens op na.

Mijn advies: gewoon je eigen pas kopen bij het eerste park dat je aandoet of bestellen via internet (je hebt 'm dan binnen een week in huis en voorzien van je eigen naam).

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer