Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National Parks Pass
National Parks Pass
Yo,
zitten van begin april enkele maanden in de USA, iemand nog zo'n pas in de aanbieding?
Herman C.
Lees de forum regels eens na deze vraag valt onder regel # 5
Dit draadje gaat dan ook op slot.
Rob
zitten van begin april enkele maanden in de USA, iemand nog zo'n pas in de aanbieding?
Herman C.
Lees de forum regels eens na deze vraag valt onder regel # 5
Dit draadje gaat dan ook op slot.
Rob
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja hoor, je kunt ze gewoon online kopen via de NPS: https://buy.nationalparks.org/default.asp?ref=nps
Je gaat toch geen illegale pas kopen, hoop ik?
Het bedrag van $50 is goed besteed!
Groetjes
Jacqueline
Je gaat toch geen illegale pas kopen, hoop ik?

Het bedrag van $50 is goed besteed!
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Herman,
er zijn al vaak discussies gevoerd over de National Parks Pass. Lees deze topic er maar eens op na.
Mijn advies: gewoon je eigen pas kopen bij het eerste park dat je aandoet of bestellen via internet (je hebt 'm dan binnen een week in huis en voorzien van je eigen naam).
Roland
er zijn al vaak discussies gevoerd over de National Parks Pass. Lees deze topic er maar eens op na.
Mijn advies: gewoon je eigen pas kopen bij het eerste park dat je aandoet of bestellen via internet (je hebt 'm dan binnen een week in huis en voorzien van je eigen naam).
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 3208 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-