Morgenvroeg vertrek ik dan echt voor een 5 weekse cursus naar San Diego met aansluitend een kleine roadtrip (weekje) met als eindbestemming San Francisco. Met dank aan dit forum dat mij geweldig heeft geholpen met het samenstellen van mijn reis, leuke tips, ideeen en beantwoorde vragen.
Wie het leuk vindt om mij te volgen: http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu/
Overigens denk ik dat ik in die 6 weken nog steeds (regelmatig) gebruik zal en wil maken van de expertise van iedereen hier. met lieve groeten
Laatst gewijzigd door markro op 21 okt 2011, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Link naar verslag klikbaar gemaakt.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
excuus voor de late reactie, heb wat problemen gehad met mn laptop. Nee ik volg de talencursus bij KAPLAN (KIC San Diego) in La Jolla, aan Torrey Pines Road.
geboekt via interlanguage in Rotterdam, groet
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
Hoe is het daar in Amerika? Ik hoop niet dat je last hebt van de enorme storm die nu heerst in het zuidwesten? http://nos.nl/artikel/318520-zuidwesten ... storm.html
Hoi René, ondertussen weer thuis, nog net geen week en geen last gehad van de zware storm omdat ik op dat moment in San Francisco zat, daar stormde het wel verschrikkelijk maar niet in die mate van het gebied echt in het zuiden.
Overwegend mooi weer gehad tijdens mijn trip.
1982 Florida
Waarschijnlijk had je wel mazzel met het fotograferen van de Golden Gate Bridge. Onze vriendin uit San Francisco had prachtige sunsetfoto's gemaakt. Door de wind was er geen mist.
Verder dus een leuke trip gehad?
Hoi René, ja ik heb ook prachtige foto's vd Golden Gate, strakblauwe lucht het hele weekend. Mazzel gehad, want het kan heel anders zijn heb ik van heel velen gehoord. Ik heb een prima trip/vakantie gehad, heel veel gezien en gedaan en nog steeds verslaafd aan de VS.
Death Valley was quite an experience, over nacht in SPW, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik daar met een verhoogde hartslag rondgereden heb 2 dagen lang, toch best een beetje angstig als ik er maar aan dacht dat ik geen problemen met de auto moest krijgen, gelukkig alles goed gegaan, maar het was er reuze eenzaam. Bij het maken van de plannen om dit alleen te doen is het toch echt wel anders als het DOEN in je uppie.
Jullie al weer plannen voor een volgend bezoek? ik moet eerst maar weer eens wat sparen, heb toch stiekem weer veel meer opgemaakt als de bedoeling was, alles is zo verleidelijk. ook wel omdat ik 2 weken eerder een auto heb gehuurd, want in San Diego is het ov echt slecht, kan het niet anders omschrijven, tenminste in het gedeelte (gastgezin) waar ik verbleef, maar ik heb weer een doel natuurlijk, ga zeker weer terug naar de VS.
1982 Florida
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.