reservering NP
Geplaatst: 16 feb 2006, 03:02
Wie kan me antwoord geven op mijn vraag, het is nog al dringend:
Ik heb vandaag geprobeerd te reserveren voor Yosemite, camping Wawona.
Nou heb ik alles ingevuld, via internet, zelfs mn creditcard nummer.
En daarna krijg ik een soort foutmelding.
Voor deze foutmelding las ik iets in de trend van: als er iets fout gaat nadat je Submit hebt geclickt, maak dan geen nieuwe reservering, maar bel de customer service.
Dit heb ik geprobeerd, maar krijg alleen maar in gesprek toon, en constant bellen tikt wel aan. Nou heb ik gemaild, maar nog geen reactie terug.
Ik zie de campingplaatsen nu voor mn neus vollopen, en weet net of ik nou nogmaals moet reserveren ondanks dit bericht, ofdat er toch al een soort van reservring is.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt? of weet iemand antwoord?
Ik heb vandaag geprobeerd te reserveren voor Yosemite, camping Wawona.
Nou heb ik alles ingevuld, via internet, zelfs mn creditcard nummer.
En daarna krijg ik een soort foutmelding.
Voor deze foutmelding las ik iets in de trend van: als er iets fout gaat nadat je Submit hebt geclickt, maak dan geen nieuwe reservering, maar bel de customer service.
Dit heb ik geprobeerd, maar krijg alleen maar in gesprek toon, en constant bellen tikt wel aan. Nou heb ik gemaild, maar nog geen reactie terug.
Ik zie de campingplaatsen nu voor mn neus vollopen, en weet net of ik nou nogmaals moet reserveren ondanks dit bericht, ofdat er toch al een soort van reservring is.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt? of weet iemand antwoord?