Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Plekken in Cody Stampede Rodeo 3 juli
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Plekken in Cody Stampede Rodeo 3 juli
Er zijn veel mensen naar de nigth rodeo's geweest. Ik kom er nu achter dat de avond dat wij in Cody zijn het Stampede is (30 juni - 4 juli). Ik wil graag tevoren kaartjes kopen maar ik kan geen wijs uit de plaatsen plekken stampede die op deze link staan.
Kan iemand advies geven welke plekken ik wel / niet moet hebben uiteraard willen we een goed zicht hebben op de arena.
Moet ik in sectie F zitten? en dan boven de ingang of juist op de tweede rij.
Alvast bedankt.
Hier geven ze aan dat dit de best available plekken zijn. Maar je kunt ze ook zelf kiezen.
Rob, Mrs Bean, Jasmino, Mrs Bean, Hekkie en vele anderen jullie zijn hier vast geweest ....
Kan iemand advies geven welke plekken ik wel / niet moet hebben uiteraard willen we een goed zicht hebben op de arena.
Moet ik in sectie F zitten? en dan boven de ingang of juist op de tweede rij.
Alvast bedankt.
Hier geven ze aan dat dit de best available plekken zijn. Maar je kunt ze ook zelf kiezen.
Rob, Mrs Bean, Jasmino, Mrs Bean, Hekkie en vele anderen jullie zijn hier vast geweest ....
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Re: Plekken in Cody Stampede Rodeo 3 juli
De beste plekken zitten in F, misschien ook nog E en dan zo ver mogelijk vooraan. Wij zaten vorig jaar in F, op de eerste rij.
Het was toen de eerste dag en de kaartjes waren maar 5 dollar geloof ik en free seating. We zijn toen wat vroeger heen gegaan en konden gewoon kiezen.
Het was toen de eerste dag en de kaartjes waren maar 5 dollar geloof ik en free seating. We zijn toen wat vroeger heen gegaan en konden gewoon kiezen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik zat zelf tegenover de ingang, maar wel mooi in het midden....vond deze plek wel leuk, want je zag de woeste dieren echt al klaar staan te stomen......... In het midden ergens zou ik zeggen.....
Wij waren daar midden juni 2009 en het volgende staat in mijn reisverslag:
Die avond waren we ver voor 20.00 uur bij het stadion waar de rodeo zou plaatsvinden.
Op aanraden van een Amerikaforumlid, hadden we jassen tegen de avondkou meegenomen en een plek tegenover de kassa uitgekozen.
Aan die kant had je namelijk ook zicht op bepaalde voorbereidingen, zoals wilde stieren en opstijgende waaghalzen.
Als aanvulling op deze raadgevingen zou ik zeggen, neem een extra deken of kussen mee.
De banken waar je op zit, zijn namelijk van aluminium en voelen verrekte koud aan.
Groetjes,
Paul
Die avond waren we ver voor 20.00 uur bij het stadion waar de rodeo zou plaatsvinden.
Op aanraden van een Amerikaforumlid, hadden we jassen tegen de avondkou meegenomen en een plek tegenover de kassa uitgekozen.
Aan die kant had je namelijk ook zicht op bepaalde voorbereidingen, zoals wilde stieren en opstijgende waaghalzen.
Als aanvulling op deze raadgevingen zou ik zeggen, neem een extra deken of kussen mee.
De banken waar je op zit, zijn namelijk van aluminium en voelen verrekte koud aan.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
We kunnen F plekken krijgen 3e rij en plekken boven een soort ingang ofzo. je kunt dat wel vinden als je via de link kijkt of je plekken kan vinden.. best avail..lyan schreef:De beste plekken zitten in F, misschien ook nog E en dan zo ver mogelijk vooraan. Wij zaten vorig jaar in F, op de eerste rij.
Nu is het DE stampede geen Night rodeo en de plekken zijn veel duurder. Kosten $20 maar goed dat is dan maar zo we willen zoiets ondanks dat ik het wel eng vind en zielig misschien toch meemaken. Misschien moet ik er meer over lezen en ter plekke vragen. Ik ben er onbekend mee.
Maar dan is F dus inderdaad beste? ALs je zou willen kijken in de seating hoe dat eruit ziet waar je dan beter kan zitten. Zou mooi zijn.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Cody Stampede July 3rd, 2012
Wrangler National Patriot Night at the Buffalo Bill Cody Stampede. Special events and fund raising to support our troops.
Tuesday Jul 3, 2012 8:00PM Add to Calendar
Cody Stampede Park
Zojuist 4 plekken gereserveerd voor deze speciale avond rodeo. NU in de F sectie. De CDE (in het midden) waren al gevuld tot de 5e rij.. NU zitten we 3e rij aan de kant van sectie E.
Dekentjes en warme kleren mee. Warme chocomel... in thermos...
We bereiden ons weer voor een patriotische avond.. met volkslied... printje maken??
Wrangler National Patriot Night at the Buffalo Bill Cody Stampede. Special events and fund raising to support our troops.
Tuesday Jul 3, 2012 8:00PM Add to Calendar
Cody Stampede Park
Zojuist 4 plekken gereserveerd voor deze speciale avond rodeo. NU in de F sectie. De CDE (in het midden) waren al gevuld tot de 5e rij.. NU zitten we 3e rij aan de kant van sectie E.
Dekentjes en warme kleren mee. Warme chocomel... in thermos...

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dekentjes en warme chocomel op 3 juli? Vergeet je muts en handschoenen niet. Het is dan maar 30 graden celsius.
Neem kussentjes mee (tegen een houten kont)
Neem kussentjes mee (tegen een houten kont)

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
sorry ned in minnesota....maar in de avond kan het hard afkoelen....de laatste keer dat ik in yellowstone was eind juni moest ik in de morgen ruiten krabben..... en dat was iets van 29 juni ofzo....... overdag was t wel weer heerlijk tshirt weer........... gewoon even in de gaten houden hoe koudt het in de avond is 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1344 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 33 Reacties