Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel tussen Bryce en Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
anne7911
Amerika-ontdekker

Hotel tussen Bryce en Zion

Bericht door anne7911 »

Ten eerste ben ik super blij met dit forum. Ik heb er al vele tips en hotels vanaf gehaald! Daarnaast vind ik het heerlijk om de reisverslagen te lezen. Ik kan niet wachten tot wij die kant op gaan.

Ik heb een vraag mbt een hotel tussen Bryce en Zion. Mag in Zion zijn of daarvoor. Wij komen uit Bryce (Tropic). Het mag ook een heated tent zijn, een motel, een huisje etc. Wij vinden alles leuk. Iemand een idee?

Thanx!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Hotel tussen Bryce en Zion

Bericht door Coyote »

Veel forumleden overnachten in Springdale als ze Zion NP bezoeken. Ligt tegen de westingang aan. De shuttlebus door het park vertrekt daar ook en is dus een uitstekende vertreklocatie. De auto kun je overigens ook kwijt bij het visitor center.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Er is een hotel in Mount Carmel Junction. Een goede Best Western. Maar voor een bezoek aan Zion zou ik ook in Springdale gaan overnachten.
ReizenDoorAmerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door ReizenDoorAmerika »

Je zou ook in Hurricane kunnen overnachten. Is wel een stuk verder rijden dan Springdale natuurlijk, maar als je de volgende dag verder gaat naar Las Vegas, dan ben je ook alweer een eindje op weg.

Wij hebben in elk geval overnacht in:
Travelodge - Hurricane.
280 W State St, Hurricane, UT

Prima kamers, schoon, fijne bedden en voor een betaalbare prijs!
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Springdale is echt een superleuk plaatsje. Er zijn restaurantjes en winkeltjes. Binnen 5 minuten ben je in het park. Wij sliepen in de Majestic View Lodge. Mooie kamer met prachtig uitzicht op de bergen.
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Eens met Notermans. Wij sliepen in hetzelfde hotel, echt prima! Maar er zijn veel meer hotels in Springdale. Het Majestic View ligt zo'n beetje het verst van Zion, maar nog in Springdale. De shuttle-bus stopt voor de deur. Wij hebben voor vertrek naar Las Vegas (wat niet zo´n lange rit is), nog de narrow's gelopen. Dit zul je niet zo snel doen als je in Hurricane overnacht. Dus dat vind ik het grote voordeel van Springdale.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Als je van Bryce komt en de dag ERNA terug in Zion wil zijn, slaap je best in Springdale.
Bezoek je de dag ZELF Zion, dan kun je evengoed daarna verder rijden naar Hurricane (30 minuten) of St.George (1 u).
De hotels daar zijn merkelijk goedkoper dan in Springdale.
Via Priceline kun je er voor de helft van de prijs van Springdale slapen.
In St.George heb je veel winkels, een Shopping Centre en een ruime keuze aan restaurants.

edit: heb zelf al 4x Zion bezocht en daarbij 3x in Springdale en 1x St.George geslapen

Luc
Laatst gewijzigd door lsl op 20 feb 2012, 18:09, 2 keer totaal gewijzigd.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
ReizenDoorAmerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door ReizenDoorAmerika »

jvandijk65 schreef:Las Vegas (wat niet zo´n lange rit is)
Las Vegas is idd niet een hele lange rit, wij hebben de Hoover dam er echter nog vooraan geplakt en dat maakt de rit natuurlijk wel weer iets langer.

En wat lsl ook schrijft m.b.t. de prijs leek mij ook niet onbelangrijk..

Over Springdale kan ik niet oordelen omdat we er simpelweg niet zijn geweest. (volgende keer dan maar ;-)
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Het ligt er inderdaad wel aan wat je verdere plannen zijn. Je schrijft dat je uit Bryce komt. Als je dan maar 1 nachtje in/bij Zion bent, is het wel fijn als je 's morgens, voordat je verder trekt, nog wat kunt doen in het park. Er zijn verschillende mooie wandelingen te maken.
Ik weet niet of je vervolgens naar Las Vegas gaat, maar als je daar maar 1 nachtje hebt, is het aan te raden om al vroeg uit Zion te vertrekken, of inderdaad al een stukje verder op weg te zijn, zodat je meer tijd in Las Vegas hebt. Dit moet je dus voor jezelf bepalen.
Over de prijzen van de hotels kan ik je niets zeggen, wij hebben alle hotels door Tioga tours laten boeken, en hadden dus 1 totaalprijs voor alle hotels.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zijn fans van Springdale en met name van de Desert Pearl Inn!
Als je iets anders wilt dan een motel zou je naar de Pondorosa Ranch kunnen kijken. Je zit dan nog voor het park. En dus voor de tunnel. Is minder praktisch dan Springdale, zeker als je er 2 nachten zit.

Marianne
anne7911
Amerika-ontdekker

Bericht door anne7911 »

Bedankt voor jullie reacties. Wij komen vanuit Bryce waar we overdag in het park zullen verblijven. Aan het eind van de middag willen wij in Zion arriveren waarna wij een nacht daar zullen verblijven om de volgende dag het park te verkennen. Wij moeten uiterlijk rond 20 uur in Las Vegas zijn (deze stad hebben we al eerder gehad om onze route) omdat wij 's nachts naar New York vliegen.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Het Canyon Ranch Motel is erg leuk. Het ligt midden in Springdale en recht tegenover de bushalte van de shuttle bus. En ook niet duur.
Veel forumleden hebben daar al overnacht.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Tussen Zion en Bryce ligt het plaatsje Hatch. Eenvoudig, maar prima om te overnachten met een lekker (voordelig) restaurant.

http://www.riversideresort-utah.com/motel.shtml
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Niet ver van de oostingang van het Zion National Park ligt de Zion Mountain Ranch. (Ik heb er geen ervaring mee.)
Website: http://zmr.com/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als je een nacht bij Zion wil zitten zou ik in Springdale overnachten. Het is een hoop heen en weer rijden als je aan de oostzijde van Zion logeert.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer