Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Bericht door Nathalie21 »

Wij zijn op zoek naar een goed hotel in San Francisco met parkeergelegenheid en wifi. We willen hier 3 nachten verblijven.

Ik heb al heel veel websites (booking.com / hotels.com / http://www.wimdu.nl etc.. ) afgezocht maar er lijkt nog geen enkel hotel
in naar voren te komen waar ik voor zou willen boeken. Dit komt ook door dat ik San Francisco nog niet ken en eigenlijk geen idee
heb wat een goede plaats zou kunnen zijn en welke hotels daar in de buurt goed te bezoeken zijn.

Daarom hoop ik dat jullie met goede adviezen en evt. foto's toch een besluit kan nemen.

We zoeken een hotel in de volgende buurt, dicht bij de bezienswaardigheden / restaurants en evt. met uitzicht op de Golden Gate Bridge.

Afbeelding

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Hockey
Amerika-expert

Re: Hulp gevraagd bij hotel San Francisco

Bericht door Hockey »

Kun je in dit topic geen nuttige reacties vinden?
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Raddisson Fisherman's wharf. Prima hotel met parkeergelegenheid. Het is wel een aantal jaren geleden dat we er geweest zijn. Of je de Golden Gate Bridge kan zien weet ik niet, in ieder geval wel Alcatraz.
http://www.radisson.com/san-francisco-h ... 3/cafisher
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Bericht door Carly Cupcake »

Hey Nat,

wij zitten in de Wharf Inn in SF. http://www.wharfinn.com Deze is betaalbaar en gratis parkeren. SF is best duur qua hotels en helemaal als de parkeerkosten er nog overheen komen. We houden wel hotwire en priceline in de gaten, wie weet scoren we nog een leuk hotel voor een leuk prijsje!
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Misschien is de Travelodge at the Presidio iets voor je? Ik heb daar ook geboekt op advies van mede forumgebruikers voor augustus 2012. Gratis parkeren en gratis ontbijt. Dichtbij alle locaties maar net buiten de drukte. Voor ons ideaal, op loopafstand van Fisherman's Wharf.

http://www.travelodgepresidio.com/

Oh ja, misschien nog wel belangrijker voor onze uiteindelijke beslissing, dit hotel staat nummer 34 van 238 hotels in SF op tripadvisor.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Wij hebben geslapen in Buena Vista Motor Inn op Lombard Street.
Fisher Man's Warf op loopafstand, gratis parkeren in hun garage, incl ontbijt (stelde niet veel voor) en gratis Wifi.
Ruime kamers, grote badkamer, schoon. Wij betaalden 84 dollar per nacht, maar hadden wel vroeg geboekt. Later waren de prijzen een stuk hoger!
Bicky1984
Amerikafan

Bericht door Bicky1984 »

Iemand ervaring bij Harbor court hotel in SF?heb badje kunnen doen van 70 dollar per kamer voor 3 nachten, in juli
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Hallo Nathalie,

ik kan je het Columbus Motor Inn op Columbus Ave. adviseren. Prima hotel, gratis parkeren, loopafstand
van Fishermann's Wharf en Pier 39. Goede buurt. Vraag om een kamer op de hogere verdieping aan
de Columbus Ave. je hebt dan een mooi uitzicht op Coit Tower op Telegraph Hill. Echt een prima locatie
om van daaruit San Francisco te verkennen.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Nathalie21
Amerikakenner

Bedankt voor jullie reacties!
deeyore schreef:Raddisson Fisherman's wharf. Prima hotel met parkeergelegenheid.
Carly Cupcake schreef:Wij zitten in de Wharf Inn in SF. http://www.wharfinn.com Deze is betaalbaar en gratis parkeren.
Laredo schreef:Misschien is de Travelodge at the Presidio iets voor je?
Vind ik toch nog allemaal vrij duur..

Buena Vista Motor Inn en Columbus Motor Inn komen nog het meest in de buurt, bedankt :)

Ik ben gewend aan luxe, maar met deze reis kunnen we ons dit helaas niet de hele tijd veroorloven.
naranya
Amerikafan

Bericht door naranya »

Ik ben zelf al een tijdje bezig om een goed betaalbaar hotel te vinden in SF en wat me opvalt is dat de hotels er (tov LA of LV) erg duur zijn, alhoewel wij er wel net in een weekend zitten.
Ben me dus maar aan het inlezen in Priceline, eens kijken of ik daar een goede deal kan sluiten.
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Of kijk eens op de sites van Joie de Vivre Hotels. Er gelden soms 30% of 40% kortingsacties bij vroeg boeken. Wij zaten op die manier goedkoper dan via Priceline in Japantown bij Hotel Tomo. Ook andere JDVHotels hebben deze kortingsacties. Kijk wel op de boekingspagina van de individuele hotels.
Nathalie21
Amerikakenner

naranya schreef:Ik ben zelf al een tijdje bezig om een goed betaalbaar hotel te vinden in SF en wat me opvalt is dat de hotels er (tov LA of LV) erg duur zijn, alhoewel wij er wel net in een weekend zitten.
Ben me dus maar aan het inlezen in Priceline, eens kijken of ik daar een goede deal kan sluiten.
Dat valt mij ook op! Misschien ook maar eens wagen aan Priceline of Hotwire.
Wil voor 3 nachten toch wel iets meer dan alleen een slaapplaats.
winnys
Amerikafan

Bericht door winnys »

Ook wij waren op zoek naar een betaalbaar en centraal gelegen hotel (in augustus) met Wifi en parkeergelegenheid. Dat bleek toch wel een lastige opgave. Ik heb uiteindelijk via VRBO een twee-kamerappartement (met zeer veel goede recensies) gehuurd in Pacific Heights voor 3 nachten voor $137,- per nacht. Viel mij op dat er veel leuke appartementen in San Francisco op deze site staan.
Succes met je zoektocht, Winny
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Wij zaten een paar nachten in http://www.tuscaninn.com/ van Best Western. Ik zie op hun website dat de prijzen idd nogal hoog zijn maar dat hebben wij er lang niet voorbetaald. Wij hebben toen via Priceline geboekt voor ongeveer $80 per nacht.
Ik zou het eens proberen de komende maanden bij priceline. Tegenwoordig hebben alle hotels wel parking en wifi. Alleen je eis dat je de GG-brug wil zien, zal je moeten laten varen. Maar ja hoe meer eisen je hebt, hoe meer je bereid moet zijn er voor te betalen.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

grappig ik ben op zoek naar het zelfde! ook 3 dagen wie weet wordt ik hier ook wijzer van.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Vergeet niet dat als je bijvoorbeeld de Best Western Tuscan Inn boekt er nog 50 dollar per nacht bijkomt aan parkeertarieven! Dat is ook het nadeel van boeken via priceline, je weet niet zeker welk hotel je krijgt en dus ook niet zeker hoeveel je nog extra moet betalen om je auto te mogen parkeren....
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
TineL
Amerikafan

Bericht door TineL »

Ik heb het Metro Hotel gevonden, http://www.metrohotelsf.com/.
Ik weet niet of dat iets is?

Het kost 76 dollar per nacht, er is geen parking maar volgens de hotelsite wel voldoende gratis parkeren in de straten rondom.
Klopt dat in deze buurt?
En ligt het wat goed bereikbaar voor alle bezienswaardigheden?
joost86
Amerika-ontdekker

Bericht door joost86 »

Wij hebben het Coventry Motor Inn geboekt voor eind juli, totaal € 340,- voor 3 nachten incl gratis parkeren (via expedia.nl). Nr 33 op tripadvisor en volgens google maps met de auto ongeveer 10 min. naar Fishermans Wharf en 5 min. richting Golden Gate Bridge. Misschien probeer ik nog via Priceline een goedkoper hotel te verkrijgen, maar ik twijfel sterk omdat de mogelijkheid tot parkeren een vereiste is voor ons en dit wordt niet aangegeven bij Priceline, laat staan de tarieven die ik bij sommige hotels heb gezien...
naranya
Amerikafan

Bericht door naranya »

Wij toevallig ook vandaag! $270 voor 2 dagen (weekend) kwam qua recensies/prijs/locatie het beste uit de bus.
Ben al een paar dagen aan het proberen om via Priceline wat goedkopers te vinden, maar tot nu toe geen succes.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik ben er ok nog steeds niet uit....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer