Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Keuze tussen Belmont Park + strand of San Diego Safari Park
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Keuze tussen Belmont Park + strand of San Diego Safari Park
Hallo,
Bij mijn planning voor San Diego zit ik in dubio. Ik ben aan het twijfelen tussen een dagje Belmont Park met strand of een dagje naar San Diego Zoo Safari Park. Hierbij wil ik aangeven dat ik in de dagen dat ik daar ben ook al ga naar Seaworld en de gewone San Diego Zoo.
Hebben jullie voor mij tips over wat het leukste is?
Ik heb zelf een klein beetje het idee dat je bij het Safari Park niet zo veel dieren ziet en een dagje strans met een strandpark lijkt me ook wel leuk. Of raden jullie mij Belmont Park af?
Alvast weer bedankt voor jullie tips en berichten!
Bij mijn planning voor San Diego zit ik in dubio. Ik ben aan het twijfelen tussen een dagje Belmont Park met strand of een dagje naar San Diego Zoo Safari Park. Hierbij wil ik aangeven dat ik in de dagen dat ik daar ben ook al ga naar Seaworld en de gewone San Diego Zoo.
Hebben jullie voor mij tips over wat het leukste is?
Ik heb zelf een klein beetje het idee dat je bij het Safari Park niet zo veel dieren ziet en een dagje strans met een strandpark lijkt me ook wel leuk. Of raden jullie mij Belmont Park af?
Alvast weer bedankt voor jullie tips en berichten!
Re: Keuze tussen Belmont Park + strand of San Diego Safari P
Ik kan je helaas geen tips hierin geven, maar ik zie wel dat het tijdens mijn trip misschien wel leuk is om in de namiddag en avond even naar Belmont Park te gaan, ziet er gezellig uit!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk zelf ook dat dit het wordt gecombineerd met het strand en daarna eventueel nog eventjes winkelen in Horton Plaza in de buurt van ons hotel. Het wordt anders misschien iets te veel dierentuin in een korte tijd, en een strand in Californië moet je eigenlijk wel gezien hebben als je er bent.
Anders moet je hier even kijken.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 59#p637059
Ik heb wat foto's geplaatst in die thread. Om eerlijk te zijn vond ik het Wildlife park leuker. In het Wildlife park moet je inderdaad veel meer wandelen maar de dieren zitten niet in kleine hokjes zoals in de zoo. Horton plaza moet je gezien hebben, maar vind ik "duur". Om te shoppen ga je beter naar een outlet of Fashion Valley.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 59#p637059
Ik heb wat foto's geplaatst in die thread. Om eerlijk te zijn vond ik het Wildlife park leuker. In het Wildlife park moet je inderdaad veel meer wandelen maar de dieren zitten niet in kleine hokjes zoals in de zoo. Horton plaza moet je gezien hebben, maar vind ik "duur". Om te shoppen ga je beter naar een outlet of Fashion Valley.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Keuze tussen Belmont Park + strand of San Diego Safari Park
Het is uiteindelijk Belmont Park geworden, wanneer wij een volgende keer naar Californië gaan staat het San Diego Safari wel op het programma.
Een verslag van Belmont Park kun je hier lezen:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... iegos.html
Een verslag van Belmont Park kun je hier lezen:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... iegos.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 715 Weergaves