Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
4 of july LA
4 of july LA
Iemand goeie tips voor independence day(08/04) in Los Angeles ?
Santa Monica Pier vuurwerk?
Santa Monica Pier vuurwerk?
Re: 4 of july LA
Zie ook dit topic.
Zoals je de datum nu schrijft doel jij of op 8 april, of op 4 augustus, afhankelijk van welk systeem je aanhoudt.
Zoals je de datum nu schrijft doel jij of op 8 april, of op 4 augustus, afhankelijk van welk systeem je aanhoudt.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Eh, independence day is op 4 juli, dus niet op 8 april of 4 augustus 

Volgens Amerikaanse normen schrijven zij eerst de maand en dan de dag.Heb ik mogen ondervinden tijdens het bestellen van kaarten Alcatraz hihi
Juist en dan doe jij het dus verkeerd want dan is 4 juli op Amerikaanse wijze 07/04 en niet 08/04 
(Juli is maand 7, Augustus maand 8 )

(Juli is maand 7, Augustus maand 8 )
Ik heb ook al een aantal keer gezocht naar 4th of July activiteiten voor dit jaar in LA.
Heb hier al een aantal keer gelezen dat ik best de websites van de plaatselijke overheden bekijk maar tot nu toe zonder groot succes.
Ik heb wel al gelezen dat er de voorbije jaren geen firework was in Santa Monica maar er is denk ik wel een parade in de voormiddag.
Die leek me echter wel niet indrukwekkend.
Ook het America Fest in de Rose Bowl in Passadena is een optie.
Ik zoek nog verder, tips zijn altijd welkom. Onze planning voor die dag is Mulholland Drive - Hollywood Hills - Beverly Hills - Rodeo Drive en dan naar Santa Monica en met de fiets naar Venice.
Aangezien we America Fest niet echt zien zitten gaan we tot nu toe ofwel een leuk viewpoint uitzoeken (Hollywood Bowl Overlook?) om de stad en vuurwerk by night te zien...anders misschien naar Universal City Walk, hoewel er nog niets op de calender staat zal er wel iets te doen zijn vermoed ik.
Heb hier al een aantal keer gelezen dat ik best de websites van de plaatselijke overheden bekijk maar tot nu toe zonder groot succes.
Ik heb wel al gelezen dat er de voorbije jaren geen firework was in Santa Monica maar er is denk ik wel een parade in de voormiddag.
Die leek me echter wel niet indrukwekkend.
Ook het America Fest in de Rose Bowl in Passadena is een optie.
Ik zoek nog verder, tips zijn altijd welkom. Onze planning voor die dag is Mulholland Drive - Hollywood Hills - Beverly Hills - Rodeo Drive en dan naar Santa Monica en met de fiets naar Venice.
Aangezien we America Fest niet echt zien zitten gaan we tot nu toe ofwel een leuk viewpoint uitzoeken (Hollywood Bowl Overlook?) om de stad en vuurwerk by night te zien...anders misschien naar Universal City Walk, hoewel er nog niets op de calender staat zal er wel iets te doen zijn vermoed ik.
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Het klopt dat in de VS de maand eerst geschreven wordt. Doch, dan heb jij het over 4 augustus, terwijl Independence Day in juli is, en dus 07/04.
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij waren in LA bij een stadion met een park waar veel mensen aan het picknicken waren. We hebben in het hotel gevraagd waar we het beste heen konden en kregen 2 A4 tjes met plekken waar iets te doen was.
Het was een hele leuke ervaring....
Monique
Het was een hele leuke ervaring....

Monique
Hallo allemaal,
Ik land 4 juli 2012 met 3 vrienden om 19:39 op LAX.
Nu kijkt het me fantastisch om nog iets van Independence Day mee te maken.
Is het reeel om er vanuit te gaan dat als we om 19:39 landen, dat we rond 21:00 in ons hotel zijn?
We hebben een tussenstop in New York, dus wat betreft douane zouden we er zo doorheen moeten zijn. toch????
Vervolgens pikken we onze auto bij LAX op en hoeven we nog maar 3.5 miles te rijden naar ons Hotel (Los Angeles Adventurer All Suite Hotel at LAX)
Ik zou dan graag rond 21:00 nog ergens naar toe rijden waar ze vuurwerk afsteken of waar Independence Day wordt gevierd.
Heeft iemand al meer informatie over waar en hoe laat er vuurwerk wordt afgestoken in (de buurt van) Los Angeles?
Alvast bedankt!!!
Gr. Rob
Ik land 4 juli 2012 met 3 vrienden om 19:39 op LAX.
Nu kijkt het me fantastisch om nog iets van Independence Day mee te maken.
Is het reeel om er vanuit te gaan dat als we om 19:39 landen, dat we rond 21:00 in ons hotel zijn?
We hebben een tussenstop in New York, dus wat betreft douane zouden we er zo doorheen moeten zijn. toch????
Vervolgens pikken we onze auto bij LAX op en hoeven we nog maar 3.5 miles te rijden naar ons Hotel (Los Angeles Adventurer All Suite Hotel at LAX)
Ik zou dan graag rond 21:00 nog ergens naar toe rijden waar ze vuurwerk afsteken of waar Independence Day wordt gevierd.
Heeft iemand al meer informatie over waar en hoe laat er vuurwerk wordt afgestoken in (de buurt van) Los Angeles?
Alvast bedankt!!!
Gr. Rob
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Gisteren in Boston 4th of July gevierd. Hebben we een plaatsje op de Esplanade kunnen veroveren, wordt het vuurwerk uitgesteld en moet iedereen weg naar een parkeergarage om te gaan schuilen voor de naderende onweersstorm! Hebben wij weer hoor! We zijn weggegaan en het viel ons op hoe gecontroleerd en makkelijk de mensenmassa wegging. We gingeen terug naar ons hotel en toen barstte het onweer los zo rond 22.30 uur.
We baalden wel als een stekker dat we het vuurwerk gemist hadden, want het is wel gewoon doorgegaan, zagen we op de tv.
We baalden wel als een stekker dat we het vuurwerk gemist hadden, want het is wel gewoon doorgegaan, zagen we op de tv.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1486 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto