Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Indian Route 7?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Royyy
Amerika-ontdekker

Indian Route 7?

Bericht door Royyy »

Hey!
Is er iemand toevallig bekend met Indian Route 7, ten zuid-oosten van Canyon de Chelly? Het gaat me om het stuk tussen Fort Defiance en de South Rim Drive van Canyon de Chelly (http://mapq.st/KolYFo).
Voor zover ik op google maps kan zien lijkt het me een onverharde weg, maar ik kan nergens iets vinden over de staat waarin deze verkeerd.. Als er teveel gaten ofzo in de weg zitten ga ik het liever niet proberen met een huurauto die niet verzekerd is op onverharde wegen :wink:.
Qua landschap lijkt het me een stuk mooier om zo te rijden dan via US-191.

Alvast bedankt!
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Indian Route 7?

Bericht door laguna62 »

Hoi,
De weg die jij bedoelt,wordt op google maps in geel aangegeven.Volgens mij houdt dit in,dat het wel een doorgaande weg is,maar dat hij zowel verhard of onverhard kan zijn,maar wel goed te berijden.Heb als voorbeeld even naar de Apache trail gekeken,is ook een onverharde weg die goed te doen is,maar in google maps in geel wordt aangegeven.
Albert.
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Daar is al eens een topic over geweest, alhoewel niemand daar zijn ervaring met die weg vermeldt.
Het kan zijn dat ik 'm 1 van de komende dagen rijd, want ik ben een paar dagen in die regio.
Ik weet niet hoe je route verder loopt, maar je mist dan vermoedelijk Ganado/Hubbell Trading Post. (Wat is missen?)
Johan
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

het moet zo zijn dat ik even kijk op het forum. :wink:

We hebben het destijds niet aangedurft omdat we niet helemaal fit waren die dag.... en toen we bij C. de Chelly waren en de vermoedelijke weg van de andere kant bekeken waren we wat blij dat we het niet gedaan hebben. Er stond nl een hek. Dus of we er over konden weten we niet.
Bovendien was erg nat in die periode en waren de dirtroads toch al steeds discutabel begaanbaar. Dat was begin mei.
Ben benieuwd of het wel iemand gaat lukken.
Royyy
Amerika-ontdekker

Bericht door Royyy »

Bedankt voor de info :thumbup:
M'n route is nog niet 100% zeker, maar als ik inderdaad door dat gebied naar het noorden rij dan ga ik een poging wagen in juli.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij zijn er ook nog niet aan toe gekomen en zijn het inmiddels ook niet meer van plan. Hubbell Trading Post is de moeite waard imo.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

sluit me bij laatste aan
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Ik heb uiteindelijk voor een andere route gekozen (tweemaal 371) en Canyon de Chelly - Window Rock dit keer overgeslagen.
Johan
(Nu in Farmington. Gistermiddag Chaco Culture NHP bezocht, een aanrader inclusief hike naar Bonito Overlook!)
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

mooi daar he :thumbup:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Na al dat moois valt Farmington wellicht wat tegen Johan tenzij je erg van autodealers houdt ;)
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Een deel van mijn familie zit in de autowereld, geen probleem. En zo erg is Farmington niet. Vooral praktisch (motel en Wal-Mart). Er was vanmorgen zelfs een orkestje met live muziek in het centrum aan Main Street. Ik ken Farmington, ben er in 2008 en 2009 ook geweest na bezoeken aan Bisti.
De komende drie nachten in Blanding.
Johan
Royyy
Amerika-ontdekker

Bericht door Royyy »

Ook ik zal er uiteindelijk toch niet langskomen... Een vriendin waar ik een paar dagen bij op bezoek ga is pasgeleden verhuisd, waardoor ik m'n route gedeeltelijk aan heb moeten passen.
Benieuwd of de grote dag ooit nog eens komen gaat, dat iemand van dit forum die weg uiteindelijk toch rijdt :lol:.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer