Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Bryce National Park

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
pretberg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hotel Bryce National Park

Bericht door pretberg »

Op onze rondreis in september willen wij 2 nachten overnachten nabij Bryce National Park.
Heeft er iemand goede suggesties voor hotel/motels? graag ook eventuele budget-motels.

We komen uit de richting van Moab en reizen door naar Las Vegas.
Laatst gewijzigd door pretberg op 09 jul 2012, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hotel Bryce Nation Park

Bericht door lsl »

Beste, deze vraag is al heel vaak aan bod gekomen, heb je de zoekfunctie van het forum al even geprobeerd ?
Zoek bvb maar eens op Bryce hotel of Tropic hotel.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
pretberg
Amerikafan

Re: Hotel Bryce National Park

Bericht door pretberg »

Beste lsl,

Dat heb ik geprobeerd maar dan krijg ik alle reacties waarin het woord Bryce en Hotel voorkomen en dat zijn er nog al wat.
Daarom dacht ik, ik stel een directe vraag.

Mvg,

Kevin
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Heb jij al bij de beoordelingen gekeken?

Bryce
Tropic

Of tripadvisor

Wat ik meestal doe is bij google de volgende zoekopdrachten geven. Dit werkt voor mij prima:
bijvoorbeeld: amerika forum hotel bryce en druk dan op Meer resultaten van forum.allesamerika.com »
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Dat heb ik geprobeerd maar dan krijg ik alle reacties waarin het woord Bryce en Hotel voorkomen en dat zijn er nog al wat
Je krijgt inderdaad veel resultaten, maar dan ook veel nuttige antwoorden :wink: , zoals deze bvb:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... ic#p674468

Hoe meer woorden je ingeeft, bvb Bryce Tropic hotel, hoe minder hits maar hoe meer gericht op hetgeen je zoekt.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Rudy78
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Rudy78 »

Ik vind die zoekfuncties van de meeste forums ook niet werken. Zoek nu maar eens op Bryce Hotel.... je krijgt al 4 berichten waar geen nuttige informatie in staat....
Daarnaast krijg je wel een korte tekst te zien wat er in staat, maar het is moeilijk te zien of het nuttige informatie is waar je iets aan hebt....

Om bij de zoekactie toch ook een nuttig antwoord te krijgen zal ik dan toch maar mijn ervaring geven.

Wij hebben 2 nachten in Ruby's inn gezeten. Dit hotel licht net buiten het park. Het is wel een grote accomodatie met veel kamers.Voor de deur stopt de shuttle bus. Je hoef dus niet met de auto naar het park te rijden. Aan de overkant van de weg ligt Bryce Old Town, leuk om eventjes rond te lopen en in de winkeltjes te kijken (hebben ze ook lekker ijs!)

Kamers op zich zijn netjes en ruim. Wel gehorig, als je onder zit en boven loopt iemand dan hoor je dat gestommel. In het resaurant kun je van de kaart of van het buffet eten.

O, nog een andere tip, als je de zonsopkomst wilt gaan bekijken zou ik warme kleren meenemen, en eventueel ook handschoenen. Wij waren er in juni en zijn toen bij Brycepoint point naar de zonsopkomst gaan kijken. Het waaide behoorlijk hard en het was een gevoelstemperatuur van - 10 graden C. In verwacht dat dat in september ook mogelijk is.
2005 West Canada
2007 Thailand
2009 Noorwegen
2012 West Amerika
2013 Java en Bali - Indonesië
2014 Cruise Italië - Griekenland
2014 New York
2015 - 2024 voornamelijk campings in Frankrijk
2025 Florida (VS)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Geen budget-hotel, maar het allermooiste: de lodge in het park (zie mijn 2011-verslag). Op loopafstand van de rim.
Vlak buiten het park: Bryce view Lodge, Ruby's Inn en Best Western Bryce Canyon Grand Hotel.
Verderop in Tropic heb je meerde mogelijkheden. Je kunt google gebruiken of de (google)zoekfunctie op het forum voor tips over cabins daar.
Bij Ruby's kun je ook nog in een tipi of cabin op de camping overnachten maar dan heb je eigen beddengoed nodig.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 10 jul 2012, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik raad je iig aan om weg te blijven van Fosters Motel, maar daar zijn de meningen hier over verdeeld :wink:
Wij hoeven abssoluut geen luxe en zijn tevreden met de meest simpele motels maar hier was het (op onze kamer althans) echt smerig.
Hoogpolig tapijt (sowieso vies in een hotel) vol vlekken, de verwarming stond te loeien, overal stof.... Ik was echt brak de volgende ochtend :-)

Goedkoop is het wel, wij betaalden in 2007 geloof ik 45 dollar of zo.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@ Iris: het Fosters Motel is inderdaad niet super in vergelijking met de rest. Heb er zelf al eens een nacht geslapen. Was toen prima omdat ik toch de andere dag weer verder reisde. Maar voor meerdere nachten zou ik ook naar wat anders op zoek gaan.

Voor TO: In Tropic kan ik je Bryce Canyon Country Cabins van harte aanbevelen, zie hier.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Vooral omdat jullie 2 nachten willen blijven is dit een uitstekende uitvalsbasis. 's Avonds lekker BBQ-en, heerlijk vonden wij dat in 2009. :thumbup: :clap:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lovely_laura
Amerikakenner

Bericht door lovely_laura »

Wij hebben vorige maand 3 nachten in ruby's inn gezeten (via priceline). We vonden de kamers best groot en schoon. Wij hadden een king bed en nog een klein woongedeelte met bank en tafel. Het is een erg groot complex met binnen en buiten zwembad. Er is een winkel en 2 restaurants waar je ook kan afhalen en aan de overkant ligt old town waar je ook paarden kan huren. Wij hebben ons hier met onze 2 kleintjes in ieder geval prima vermaakt. :thumbup:
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Wij hebben in Tropic (vlakbij Bryce) overnacht in een zeer goed B&B. De foto's op de site doen de kamers eigenlijk geen goed recht aan, in het echt zijn ze mooier. Mooi, schoon en vriendelijk. Een aanrader!

http://www.buffalosage.com/

Ook op tripadvisor goede recensies!

http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... _Utah.html
Smedts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Smedts »

Wij hadden vorige week het Bryce Canyon Pines Hotel.
Ligt op 5 minuten rijden van het park en we waren zeer tevreden.
Wel geen ontbijt bij. Vrij goedkoop, leuk zwembad, goed internet en propere kamers en een zeer goed bed.

Wij zijn 's avonds naar de Rodeo van Ruby's inn gegaan en in het donker naar ons hotel gereden zonder problemen.
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
johan1962
Amerika-ontdekker

Bericht door johan1962 »

Wij hebben Bryce View Lodge geboekt.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik heb een cabin gereserveerd bij Bryce Canyon Inn in Tropic, is maar een dikke 10min van't NP af & ziet er heel leuk uit!

Afbeelding

Ze hebben ook een leuke pizza place net er langs liggen :)

Afbeelding

Je kan ook lekker luieren voor je eigen deur :lol:

Afbeelding

En het ziet er allemaal vrij netjes uit

Afbeelding

Heeft ook goede reviews op Tripadvisor & de prijs (99$ dacht ik) valt ook goed mee :)
Laatst gewijzigd door Fraa op 11 jul 2012, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
pretberg
Amerikafan

Bericht door pretberg »

Iedereen bedankt voor de reacties, ga eens kijken wat nog beschikbaar is en betaalbaar.
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer