Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Red Rock Motel in Page - bestaat dat nog?
-
- Amerikakenner
Red Rock Motel in Page - bestaat dat nog?
Ik las elders op het forum dat het Red Rock Motel in page niet meer bereikbaar zou zijn.
Dat zou een klein probleempje zijn, aangezien wij daar 2 nachten zouden gaan slapen.
Iemand die hier iets meer van weet?
Dat zou een klein probleempje zijn, aangezien wij daar 2 nachten zouden gaan slapen.
Iemand die hier iets meer van weet?
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: red rock motel Page - bestaat dat nog
Het web adres is in in ieder geval niet meer bereikbaar, DNS-error: http://www.redrockmotel.com
Ik zie wel nog reviews op Tripadvisor tot en met 15 juli, nadien niet meer.
Ik zie wel nog reviews op Tripadvisor tot en met 15 juli, nadien niet meer.
Reisblog: thisisfraa.be
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Op Yelp staat het iig als Closed: http://www.yelp.com/biz/red-rock-villag ... miles-city
Domain lookup staat het nog niet als opgeheven: http://whois.domaintools.com/redrockmotel.com
Staat daar ook een mail-adres.
Domain lookup staat het nog niet als opgeheven: http://whois.domaintools.com/redrockmotel.com
Staat daar ook een mail-adres.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Domein status is "clientTransferProhibited", met andere woorden staat deze dus in quarantaine (net zoals mijn vorig domein). De klant mag het domein dus niet overhevelen naar een nieuwe registrar, waarschijnlijk is dat omdat de klant het domein dus zelf verwijderd heeft bij zijn registrar (zoals ik ook gedaan had).
Aangezien het op Yelp staat & omdat het domein in quarantaine staat, mag je er dus voor 99% zeker van zijn dat't motel dus geen zaken meer doet.
EDIT: Ik zie aan de onderstaande reacties dat het wel nog zaken doet, misschien dat ze dan gewoon naar een nieuw domein willen? Kan, al zou ik niet meteen begrijpen waarom
Aangezien het op Yelp staat & omdat het domein in quarantaine staat, mag je er dus voor 99% zeker van zijn dat't motel dus geen zaken meer doet.
EDIT: Ik zie aan de onderstaande reacties dat het wel nog zaken doet, misschien dat ze dan gewoon naar een nieuw domein willen? Kan, al zou ik niet meteen begrijpen waarom

Laatst gewijzigd door Fraa op 07 aug 2012, 08:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Amerikakenner
Dank allemaal voor de snelle reactie.
Ik heb gebeld (001 928 645 00 62)en ze hebben mijn reservatie (24 en 25 augustus 2012) bevestigd. Ze hebben me ook bevestigd dat er een probleem is met hun internet. Ik geloof dat ik het er toch maar op zal wagen. Indien andere forummers me kunnen bevestigen dat er wel/geen probleem is, zou ik dat heel erg waarderen. Thanks.
Ik heb gebeld (001 928 645 00 62)en ze hebben mijn reservatie (24 en 25 augustus 2012) bevestigd. Ze hebben me ook bevestigd dat er een probleem is met hun internet. Ik geloof dat ik het er toch maar op zal wagen. Indien andere forummers me kunnen bevestigen dat er wel/geen probleem is, zou ik dat heel erg waarderen. Thanks.
Laat maar ff weten, wij hebben ook een reservering staan op 1 oktober.
Anders maar via Priceline.
Anders maar via Priceline.
Wij hebben er nog geslapen op 15 en 16 juli. De eigenares heeft er toen ook niets van gezegd dat ze zou sluiten of zo...
Misschien even bellen of mailen? Ze zijn er echt heel vriendelijk!
Misschien even bellen of mailen? Ze zijn er echt heel vriendelijk!
-
- Amerikakenner
ja het bestaat nog, wij slapen er vannacht en ook internet werkt opnieuw 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Leuk om te horen dat ze nog bestaan, hebben hier 1 van de leukste ervaringen van onze trip in 2011 aaan overgehouden, probeer een kamer aan de achterkant te kijken, volgens mij hadden wij 8B, in dat geval heb je een eigen "tuin" met BBQ, daar hebben we gretig gebruik van gemaakt.
-
- Amerikakenner
yep, ik zit nu ongeveer in jullie tuintje
, de 108 weliswaar. Echt een aanrader, heel erg verouderd (de oven in onze keuken moet een antiqiteit zijn) maar alles werkt, heel proper, en ze onderhouden elke dag je tuintje (dat is: ze ritselen het rode zand
). de eiganeer is zoeven een pintje komen meedrinken, was wel al een beetje in de wind maar het was heel gezellig.

Re: Red Rock Motel in Page - bestaat dat nog?
Waar kan ik dit hotel reserveren? Heb nog geen website of e-mailadres gevonden. Idem voor "Lake Powell Motel", schijnt ook interessant te zijn, maar nog geen link gevonden voor reservaties. Of zijn er gewoon nog motels waarbij je niet op voorhand kan reserveren?
We willen volgend jaar in juni 1x overnachten in Page en op booking.com zijn de overblijvende hotels te duur/niet interessant of een combinatie van beide.
Alvast bedankt
We willen volgend jaar in juni 1x overnachten in Page en op booking.com zijn de overblijvende hotels te duur/niet interessant of een combinatie van beide.
Alvast bedankt
Wij hebben vorig jaar gerserveerd via stay@redrockmotel.com.
Ik kan hun site ook niet meer vinden, maar misschien wordt er op het emailadres nog gereageerd?
Ik kan hun site ook niet meer vinden, maar misschien wordt er op het emailadres nog gereageerd?
Onze kamer in het Red Rock zou ook weggelopen kunnen zijn
. Wat een hoeveelheid plakkerigheid en schimmel: ze maken alleen het bed schoon.

Ik heb hen een mailtje gestuurd en krijg volgend bericht:
Suggesties zijn steeds welkom!
Het zal wellicht niet lukken via internet/mail... Een ander budgetvriendelijk hotel zoeken dan maar... (want ik heb al een aantal minder budgetvriendelijke hotels geboekt in andere steden/nationale parken, moet wat in balans blijven)This is an automatically generated Delivery Status Notification.
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipients has been delayed.
stay@redrockmotel.com

Goh, daar hebben wij niks van gemerkt afgelopen juli.
Misschien wat stoffig, maar we vonden het een authentiek motelletje met grote kamers.
Ook heel vriendelijke eigenaars!
Misschien wat stoffig, maar we vonden het een authentiek motelletje met grote kamers.
Ook heel vriendelijke eigenaars!
-
- Amerika-ontdekker
Ik kan al het voorgaande alleen maar bevestigen. Bij mijn bezoek afgelopen mei had ik een gesprek met de eigenares, die bevestigde me toen dat ze wat problemen had met email, vooral vanuit België (ben er maar niet dieper op ingegaan
)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2987 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-