Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shoppen in Phoenix?
Shoppen in Phoenix?
Ik krijg de mogelijkheid om naar Phoenix te gaan. Nu weet ik dat Phoenix niet vergelijkbaar is met New York, maar ik vroeg me af in hoeverre je als shopaholic terecht kunt in Phoenix. Heeft iemand ervaringen / tips? Ik ben niet op zoek naar de doorsnee malls, maar ben bv. benieuwd of je er 'duurdere/hippe kleding' kunt vinden.
En als het qua shopping niet zoveel voorstelt, hebben jullie misschien andere suggesties om te doen in of vlakbij Phoenix? Ik ben wel afhankelijk van openbaar vervoer...
En als het qua shopping niet zoveel voorstelt, hebben jullie misschien andere suggesties om te doen in of vlakbij Phoenix? Ik ben wel afhankelijk van openbaar vervoer...
Re: Shoppen in Phoenix?
Of er qua designerkleding iets te koop is weet ik niet, wij vonden Fashion Square Scottsdale wel erg leuk om te winkelen 

Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Als je afhankelijk bent van OV dan vrees ik dat je een probleem hebt. De malls liggen over het algemeen buiten de stad.
MacN en mtl, hartelijk dank voor jullie reacties. De Fashion Square Scottsdale lijkt me in ieder geval de moeite waard!
Op hun website kop ik niets over een routebschrijving o.i.d. vinden, maar in Google maps zag ik dat de afstand zo'n 20 km is vanuit Phoenix. Ik neem toch aan dat er wel een bus van Hoenix naar Scottsdale moet gaan? Ik zal vast niet de enige in Phoenix zonder auto zijn?
Op hun website kop ik niets over een routebschrijving o.i.d. vinden, maar in Google maps zag ik dat de afstand zo'n 20 km is vanuit Phoenix. Ik neem toch aan dat er wel een bus van Hoenix naar Scottsdale moet gaan? Ik zal vast niet de enige in Phoenix zonder auto zijn?

Ik heb inmiddels gevonden dat er een light rail system in Phoenix is, waar ik goed mee uit de voeten kan. Deze rijdt niet direct van downtown Phoenix naar Scottsdale, maar ik kan vanuit het nabijliggende Tempe dan een taxi nemen.
Wij zijn naar http://www.outletsanthem.com/ geweest.
Is ook wel iets buiten Phoenix gelegen, maar wij vonden dat wel heel aangenaam shoppen. Voor mij persoonlijk de Levi's Store...
Is ook wel iets buiten Phoenix gelegen, maar wij vonden dat wel heel aangenaam shoppen. Voor mij persoonlijk de Levi's Store...

http://thereandbackagaintravelforum.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/ThereAndB ... 6459488671" onclick="window.open(this.href);return false;
Scottsdale kan je uitstekend shoppen. Phoenix Is overigens wel gigantische stad. En niet zoals in Europa met een centrum. Zonder auto vonden wij het in scottsdale al lastig. Laat staan als je nog grotere afstanden gaat afleggen met de bus. Is voor ons aanleiding geweest om na deze ov ervaring altijd een auto tot de laatste dag te boeken.
Kan uiteraard wel, maar gaat je flink tijd en uitzoeken kosten, dus denk even na over hoe vraagje wilt shoppen in het hipste gedeelte.
Kan uiteraard wel, maar gaat je flink tijd en uitzoeken kosten, dus denk even na over hoe vraagje wilt shoppen in het hipste gedeelte.
Wij zijn afgelopen donderdag in de Fashion Square geweest. Erg groot. Prima om te shoppen.
Ook een bezoekje aan old town Scottsdale zou ik niet overslaan.
Zie foto's op onderstaande link.
Ook een bezoekje aan old town Scottsdale zou ik niet overslaan.
Zie foto's op onderstaande link.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 44 Reacties
- 5595 Weergaves
-
Laatste bericht door TinekeenJan
-