Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Golfen in ZW van Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Koen
Amerika-ontdekker

Golfen in ZW van Amerika

Bericht door Koen »

Hallo

Ik heb vernomen dat de aankoop van Golfmateriaal in Amerika een aanrader is.
Geizen wij van SF naar LA trekken denk ik wel verschillende golfzaken tegen te komen.

Kent er iemand een goede winkel/warenhuis in deze regio (SF-LA-Palmsprings - Las Vegas)

Thanks
Koen
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Golfen in ZW van Amerika

Bericht door enger003 »

Houd je wel rekening met de importbeperkingen?
De douane is zeer alert op tennis en golfspullen, aangezien het algemeen bekend is, dat deze in de USA veel voordeliger zijn.
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

ehm...zelfs de Walmart verkoopt golfspullen, dus ik denk niet dat je op zoek hoeft naar dungezaaide winkeltjes voor spullen. Golfen is hier populairder dan in Nederland en de materialen zijn dan ook in veel warenhuizen en sportzaken te krijgen (Academy Sports bijvoorbeeld).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

sportchalet heeft een zeer grote collectie golf-artikelen.
Iedere mall/winkelcentrum heeft een sportchalet.

Houd inderdaad rekening met de douane. Wij hebben recent een tennisracket meegenomen. Het scheelde echt een factor 3 vergeleken met nederland. Voordeel was wel dat het racket alleen onder de toegestane waarde zat die we mochten invoeren.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ook de grote outdoorwinkels hebben doorgaans een behoorlijk afdeling voor golfmateriaal, zeker de moeite waard. Wij nemen ook altijd wat golfspulletjes mee terug.

Ook kopen we altijd onze golfkleding in Amerika, omdat die hier zo waanzinnig duur is. Wij vinden de kleding van Nike erg mooi (lekker modern en het draagt erg prettig), en die is hier onbetaalbaar. Zo kosten de polo's in een Nike-outlet gemiddeld $15-$25, terwijl je daar hier minimaal €80 voor betaalt :roll: En ook de windvangers en accessoires zijn in een outlet goed te vinden. Sommige outlets hebben ook specifieke golf winkels, die zou ik op internet ook eens opzoeken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Koen
Amerika-ontdekker

adresje

Bericht door Koen »

Hallo Jacqueline,

Heb je soms geen goed adresje in de buurt

Groetjes
Koen
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer