Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
caravan huren op een camping
caravan huren op een camping
Hallo, in plaats van een hotel ben ik aan het kijken of we mogelijk een caravan kunnen huren op een camping aan de kust van California, een soort van Eurocamp of Vacansoleil idee zeg maar.... Heeft iemand hier een link van of tips? Ik heb al rondgesnuffeld maar vind wel campings maar geen mogelijkheid om een caravan te huren.
Alvast bedankt voor het meedenken.
groetjes,
Maryanne
Alvast bedankt voor het meedenken.
groetjes,
Maryanne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: caravan huren op een camping
Een stacaravan huren net las in Europa kennen ze volgens mij daar niet echt. Je zou een cabin kunnen huren, of een camper. Weet niet hoelang je op die plaats wilt blijven en hoe je verdere route planning er uit ziet?
2003: Isla Margarita
2004: Spanje
2005: Kroatië
2006: Kroatië
2007: Hongarije
2008: Italië
2009: Rondreis Noorwegen
2010: Portugal
2011: Kroatië
2011: Orlando, Florida
2012: Spanje
2013: West Amerika (San Francisco-Las Vegas-Los Angeles)
2004: Spanje
2005: Kroatië
2006: Kroatië
2007: Hongarije
2008: Italië
2009: Rondreis Noorwegen
2010: Portugal
2011: Kroatië
2011: Orlando, Florida
2012: Spanje
2013: West Amerika (San Francisco-Las Vegas-Los Angeles)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn campings die cabins verhuren zoals KOA-campings. Je hebt ook http://www.americastentlodges.nl/.
Marianne
Marianne
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt. De meeste KOA's hebben basic cabins. Dit is een dak boven je hoofd met airco/heat en bedden (geen beddengoed).
Sommige campings (waaronder die van mijn schoonouders) hebben ook luxere slaapgelegenheden met TV, beddengoed, douche etc. Echter die van hun staa in WY
Sommige campings (waaronder die van mijn schoonouders) hebben ook luxere slaapgelegenheden met TV, beddengoed, douche etc. Echter die van hun staa in WY
In state parks en national parks kun je ook soms ook cabins huren. Die zijn vaak van alle gemakken voorzien (wij hadden er een tijdje terug eentje die zelfs een wasmachine en droger had). En ze liggen meestal nog erg fraai ook.
http://www.parks.ca.gov/?page_id=1029
http://www.parks.ca.gov/?page_id=1029
Kijk, dit zijn nu eens goede tips, ik ga eens op onderzoek uit. Dank jullie wel voor het meedenken
Groetjes,
Maryanne

Groetjes,
Maryanne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1377 Weergaves