Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vegetariërs aan de westkust?
vegetariërs aan de westkust?
Ik vroeg mij af of hier ook vegetariërs tussen de forumleden zitten? Hoe valt dat mee aan de westkust? Ik ben zelf veggie en kijk enorm hard uit naar het eten daar (een vriend van me is veganist en heeft er jaren geleden een tijdje gewoond en volgens hem is het er echt de moeite wat vegan/vegetarian food betreft).
Re: vegetariërs aan de westkust?
Hier ééntje!
Wij gaan pas in mei naar de VS, dus ik weet nog niet of het mee zal vallen of niet. Van veel mensen hoorde ik wel al dat je overal vegetarisch en zelfs veganistisch kan eten. Onderweg kan het wat lastiger zijn maar in de steden, vooral San Francisco, zou Heaven zijn!
Kijk eens op de blog van Chef Chloe, die heeft enkele lijstjes gemaakt van Vegan in SF, LA, ...
Ook op Happy Cow staan massa's adressen...
Wanneer ga je?
Wij gaan pas in mei naar de VS, dus ik weet nog niet of het mee zal vallen of niet. Van veel mensen hoorde ik wel al dat je overal vegetarisch en zelfs veganistisch kan eten. Onderweg kan het wat lastiger zijn maar in de steden, vooral San Francisco, zou Heaven zijn!
Kijk eens op de blog van Chef Chloe, die heeft enkele lijstjes gemaakt van Vegan in SF, LA, ...
Ook op Happy Cow staan massa's adressen...
Wanneer ga je?
- goldenhills
- Amerika-expert
Cafe Gratitude in Santa Cruz vond ik erg lekker, en ik ben geeneens vegetarisch. Ze hebben een paar locaties:
http://cafegratitude.com/category/locations/
http://cafegratitude.com/category/locations/
Vegetariers eten kan bijna overal. De meeste restaurants serveren (lekkere) vegetarierse gerechten.
Ik ben er zelf niet eentje, maar de grote hoeveelheden vlees die je vaak krijgt staat me vaak tegen (vlees ligt als een blok op mijn maag) en ga dan over op een lekkere vegetarische burger of salades.
Ik ben er zelf niet eentje, maar de grote hoeveelheden vlees die je vaak krijgt staat me vaak tegen (vlees ligt als een blok op mijn maag) en ga dan over op een lekkere vegetarische burger of salades.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Hier nog één
Wij hebben een maand westkust gedaan en ik was erg tevreden over het eten. Ik moet zeggen dat ik geen veeleisende vega ben, als ik ergens gewoon vleesloos kan eten ben ik al blij (vooral op vakantie) en als het dan ook nog lekker is, ben ik al snel laaiend enthousiast
En dat laatste was vaak het geval... Eigenlijk overal stond wel minimaal één vegetarisch gerecht op de kaart en vaak was het ook zo dat de normale gerechten ook vegetarisch te krijgen waren. Zo heb ik een heerlijke vegetarische burger op bij Islands in LA en bij Bubba Gump in SFO (euh ja, wel regelmatig een burger ja, maar ik vond het dan ook geweldig om overal lekkere vegaburgers te kunnen eten, haha).
Verder hebben (bijna) alle ketens goeie opties, zoals Subway, Taco Bell, etc.

Wij hebben een maand westkust gedaan en ik was erg tevreden over het eten. Ik moet zeggen dat ik geen veeleisende vega ben, als ik ergens gewoon vleesloos kan eten ben ik al blij (vooral op vakantie) en als het dan ook nog lekker is, ben ik al snel laaiend enthousiast

Verder hebben (bijna) alle ketens goeie opties, zoals Subway, Taco Bell, etc.
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
@yarrah: oei, vegetariërs eten kan overal!?? dat heb ik toch niet meegemaakt, oef 
hier ook een veggie amerika fan. in de steden kan je goed veggie food vinden, in de parken en onderweg is dat natuurlijk heel wat minder qua keuze. Veggieburgers met frieten is meestal het geval
het lekkerste veggie food at ik in santa monica, in een keten die verschillende vestigingen heeft maar kan nu niet meteen op de naam komen. heb het alleszins vorig jaar gepost in het topic over eten hier
het was een verademing om eens in echt veggie/veganistisch restaurant te eten, en dat op het einde van onze reis!

hier ook een veggie amerika fan. in de steden kan je goed veggie food vinden, in de parken en onderweg is dat natuurlijk heel wat minder qua keuze. Veggieburgers met frieten is meestal het geval

het lekkerste veggie food at ik in santa monica, in een keten die verschillende vestigingen heeft maar kan nu niet meteen op de naam komen. heb het alleszins vorig jaar gepost in het topic over eten hier

megacool dat er zoveel positieve reacties zijn, en bedankt voor jullie links. Ben wel heel benieuwd naar die in Santa Monica, we zitten 6 dagen op hotel daar.
Op de website van Happy Cow staan de meeste restaurants zowel vega als veganistisch of een gewoon restaurant met vegetarische opties. Wij hebben in SF uitstekend gegeten bij Greens. Ook kun je voor een paar dollar bij de Harah Krishna terecht, in Santa Rosa zit "Govinda's", all-you-can-eat vega buffet. Was heerlijk voor nog geen $ 10,- pp.
Aan de westkust hebben wij nooit problemen gehad, uitsluitend in Lassen Vulcanic Park waren we aangewezen op broodjes kaas en frieten. Verder in de USA eigenlijk alleen weinig kunnen vinden in Wyoming (platteland dan). Daar snappen ze niet dat er buiten een stuk van een koe nog ander eten bestaat

Aan de westkust hebben wij nooit problemen gehad, uitsluitend in Lassen Vulcanic Park waren we aangewezen op broodjes kaas en frieten. Verder in de USA eigenlijk alleen weinig kunnen vinden in Wyoming (platteland dan). Daar snappen ze niet dat er buiten een stuk van een koe nog ander eten bestaat

het was real food daily in santa monica (ook vestigingen in pasedena en west hollywood)!
http://www.realfood.com/
http://www.realfood.com/
Hier een fan van Sweet Tomatoes aka Souplantation: een keten van saladbars/rauwkost: hier kan je zelf je salades samenstellen en zoveel akls je wilt, daarnaast zit er ook soep, pasta en dessert inbegrepen in het buffet.
Als je je kort voor vertrek inschrijft kan je nog interessante coupons in je mailbox krijgen. Ze zitten meestal niet in de stad maar in de buurt van de shoppingmalls en grote wegen.
Als je je kort voor vertrek inschrijft kan je nog interessante coupons in je mailbox krijgen. Ze zitten meestal niet in de stad maar in de buurt van de shoppingmalls en grote wegen.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2029 Weergaves
-
Laatste bericht door Nathalie21
-
- 16 Reacties