Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar een TomTom kopen in Las Vegas?
Waar een TomTom kopen in Las Vegas?
Hey, wij starten op 29 juni onze trip in Las Vegas, en hebben besloten daar een TomTom te kopen, dus vandaar de vraag, waar kan ik die het best (goedkoopst) kopen? Dacht aan Walmart, is dat de goedkoopste, en is er een Walmart te vinden in LV?
Re: tom tom kopen in Las Vegas!!!
De site van Walmart zelf geeft deze locaties.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je zou ook naar Fry's kunnen gaan, daar kom je langs als je van het autoverhuur bedrijf naar de strip rijd.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En die vind je dus hier: http://www.frys.com/template/isp/index/ ... s%20vegas/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Via deze "ramp"
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Google eens op tomtom en walmartwookie schreef:Hey, wij starten op 29 juni onze trip in Las Vegas, en hebben besloten daar een TomTom te kopen, dus vandaar de vraag, waar kan ik die het best (goedkoopst) kopen? Dacht aan Walmart, is dat de goedkoopste, en is er een Walmart te vinden
http://www.walmart.com/ip/TomTom-START- ... s/22401188
http://maps.google.nl/maps?saddr=Gilesp ... 1&t=m&z=13
A= autoverhuur
B= Walmart
Uit de autoverhuur rechtsaf.
Bij de verkeerslichten linksaf
Bij Eastern Ave weer linksaf
Walmart is aan de linkerzijde
A= autoverhuur
B= Walmart
Uit de autoverhuur rechtsaf.
Bij de verkeerslichten linksaf
Bij Eastern Ave weer linksaf
Walmart is aan de linkerzijde
Mocht je een smartphone hebben zoals ons (iphone 4) zet er dan TomTom op met USA & Canada mappen. Werkt prima! (prijs +- 40 euro via Itunes)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Copilot op de I-phone, € 8,99
Werkt super, heel Florida door gecrosst.
Werkt super, heel Florida door gecrosst.
Bedankt, we gaan zowiezo een nieuwe gps kopen daar, onze heeft zijn beste tijd gehad, en daar zijn ze een pak goedkoper!
Heb je ook nog wat aan die TomTom na je reis in Nederland? Kun je bijvoorbeeld kaarten van Europa op de TomTom zetten na je reis? Of kun je de TomTom na je reis nog eenvoudig in Amerika zelf verkopen?
Dit zal afhangen van de TomTom die je koopt.NenE schreef:Heb je ook nog wat aan die TomTom na je reis in Nederland? Kun je bijvoorbeeld kaarten van Europa op de TomTom zetten na je reis?
Aan wie en hoe wou je dat doen?NenE schreef: Of kun je de TomTom na je reis nog eenvoudig in Amerika zelf verkopen?
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Waar een TomTom kopen in Las Vegas?
Voor hardware gaan wij graag naar Best Buy. Vorig jaar nog de zuignap voor de GoPro gekocht in de Best Buy Las Vegas (ten oosten van de Strip)
Misschien is er een markt voor? Pawn shopNenE schreef: Of kun je de TomTom na je reis nog eenvoudig in Amerika zelf verkopen?
Aan wie en hoe wou je dat doen?

Kan je normaalgezien niet op elke tom tom andere kaarten zetten? Dan kan je hem hier toch gewoon gebruiken ?
Je moet toch lang wachten op je vlucht, dus doe dat met een "for sale"bordje in de aankomsthal of bij de bagagebanden.
Loop langs de rijen bij de autoverhuur.
Loop langs de rijen bij de autoverhuur.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of je laat je GPS bij mij achter samen met je koelbox en andere reisartikelen, en dan geef ik het weer aan de volgende liefhebber. 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zeg het nog maar eens; in het zuidwesten kun je heel goed zonder TomTom. Zeker als je het geld er niet voor (over) hebt zou ik dat serieus overwegen. Je zult sowieso een goede wegenkaart aan willen schaffen. Koop er hier alvast een van de Hallwag-serie, voor de voorpret, om de scenic routes te zien en om te zien dat er maar heel weinig plaatsen zijn waar je verkeerd kunt rijden.NenE schreef:Heb je ook nog wat aan die TomTom na je reis in Nederland? Kun je bijvoorbeeld kaarten van Europa op de TomTom zetten na je reis? Of kun je de TomTom na je reis nog eenvoudig in Amerika zelf verkopen?
Marianne
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Natuurlijk kun je zonder TomTom, vroeger reden we ook zonder. Het is zelfs leuker naar mijn mening om met kaart op schoot de (vooruit uitgestippelde) route te volgen. Maar in grote steden en/of even via de snelste route terug naar het hotel, Walmart of winkelcentrum is ook erg handig.
Met een beetje geluk koop je voor rond 65 dollar een TomTom of zet je één van de gratis navigatie apps op je telefoon. Altijd handig om bij je te hebben...toch...?
off topic: Ik zag trouwens op tv dat dash cams helemaal hot zijn op dit moment. Behalve grappig om een stukje route vast te leggen is de infinity loop mogelijkheid ook handig voor het opnemen van bijvoorbeeld gevaarlijke verkeerssituaties of schades (al weet ik niet in hoeverre dit als bewijs geldt.
Meteen zo'n dash cam aanschaffen zag ik ook niet zitten, maar ik kwam de gratis android app 'dailyroad voyager' tegen die qua functionaliteit in de buurt komt van een dashcam, maar dan via je eigen telefoon. Moet je wel voor een paar euro een houder voor aan de voorruit aanschaffen....
Met een beetje geluk koop je voor rond 65 dollar een TomTom of zet je één van de gratis navigatie apps op je telefoon. Altijd handig om bij je te hebben...toch...?
off topic: Ik zag trouwens op tv dat dash cams helemaal hot zijn op dit moment. Behalve grappig om een stukje route vast te leggen is de infinity loop mogelijkheid ook handig voor het opnemen van bijvoorbeeld gevaarlijke verkeerssituaties of schades (al weet ik niet in hoeverre dit als bewijs geldt.
Meteen zo'n dash cam aanschaffen zag ik ook niet zitten, maar ik kwam de gratis android app 'dailyroad voyager' tegen die qua functionaliteit in de buurt komt van een dashcam, maar dan via je eigen telefoon. Moet je wel voor een paar euro een houder voor aan de voorruit aanschaffen....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3905 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT
-
- 18 Reacties