Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting in Monument Valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
tessa123
Amerika-newbie

Overnachting in Monument Valley

Bericht door tessa123 »

Hi,

Wij zijn bezig met onze routeplanning en willen in Monument Valley overnachten op de weg van Moab naar Page. Nu zitten bijna alle hotels al vol en zijn we op zoek naar een geschikt alternatief (overnachting of toch in 1 keer door?). Hebben jullie tips?

Alvast bedankt.

Groetjes Tessa
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Overnachting in Monument Valley

Bericht door Fl_@merika »

Hallo Tessa, ik heb een cabin geboekt Gouldings (in/bij monument valley). Zie: http://www.gouldings.com/nl/. Misschien dat ze daar nog plek hebben. Ik heb wel gehoord dat je niet al te veel luxe moet verwachten. Succes met zoeken!
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
Fl_@merika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Fl_@merika »

Nog een aanvulling, cabins kun je vinden onder: campground en dan rental units.
2016: Las Vegas - Las Vegas
2015: Miami - Orlando
2013: Denver - Los Angeles http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag183"
2009 en 2010: New York City
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Wij hadden voor april geboekt in The View, maar achteraf terug geannuleerd en geboekt in Mexican Hat. Ook Bluff kan een alternatief zijn.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Wij hebben toevallig net een cabin geboekt bij Goulding's voor in september. :clap:
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wij verbleven in The View. Dat kost wat, maar daar krijg je ook iets moois voor. Uitzicht vanaf je balkon is echt fenomenaal.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Wij sliepen in Kayenta.
Daar is niks te zien - hoewel, het is triestig hoe de mensen daar leven, wel een eye opener...
Maar wij zijn tot in de vroege avond in MV geweest, dan naar Kayenta, inchecken in ons hotel, gaan zwemmen en eten in de Burger King.
Was prima voor ons.

Wij sliepen in de Hampton Inn, kan dat zeker aanraden, mooie kamer en uitgebreid ontbijt :thumbup:
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Wij hebben afgelopen jaar een kamer geboekt in the Mexican Hat, zeer aan te bevelen, en het scheelde zich aanzienlijk met Kayenta. Naast the Mexican Hat heb je een heerlijk restaurant (nouja, een echt restaurant is het niet) The swinging Steak, waar we de beste steak hebben gegeten ooit! Wordt boven een open vuur klaargemaakt door een echte cowboy op letterlijk een schommelend rooster. Het enige wat ze hebben zijn steaks en burgers en je krijgt er alleen maar mexicaans brood en baked beans met sla bij, maar echt, om je vingers bij af te likken!! De kamer in Mexican Hat was heel ruim, lekkere bedden en ongeveer 10-15 minuten van Monument Valley.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Wij hebben ook in Kayenta geslapen, maar dan in de Wetherill inn. Bij aankomst in het hotel spullen uitgeladen en vervolgens naar Monument Valley. Daar rondgekeken en een stuk van de dirt road gereden. Toen weer terug naar Kayenta. De volgende dag weer langs Monument Valley onderweg naar Torrey. Foto's gemaakt op het bekende stuk weg. Het was inderdaad wel wat heen en weer rijden, maar als the View en Goulding's vol zitten, volgens mij een goed alternatief. Kayenta is wel een troosteloze plaats. Broodjes gehaald bij de Mac en die op de kamer opgegeten. Ach ja, ook niet verkeerd voor een keer...
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Wij hebben in de San Juan Inn ligt (aan de San Juan River) in Mexican Hat geslapen. Na het eten helaas een stroomstoring, maar verder niets op aan te merken.
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Net even gekeken bij Goulding Campground en The View. Mooi hoor, maar ben ik nu niets gewend of is € 200,- + een hoop geld voor 1 nacht slapen?
Afbeelding
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

The View is inderdaad duur, maar je krijgt er ook wat voor terug:

Afbeelding
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Mostertje schreef: maar ben ik nu niets gewend of is € 200,- + een hoop geld voor 1 nacht slapen?
Dat is ook de reden dat ik het opnieuw geannuleerd heb. Nu blijven we tussen de buttes bij sunset ipv van er van op ons balkon naar te kijken en rijden daarna naar Mexican Hat om er te slapen én te eten voor een fractie van de prijs...
We hebben met de kerst een pak méér betaald om 2 nachten te slapen in Las Vegas in The Cosmopolitan (studio with terrace and fountain view) maar daar krijg je dan ook een écht super de luxe kamer mét een fantastisch uitzicht, zowel overdag als 's nachts.
Ik had ook eerst The View geboekt voor april as, maar na diverse mails bleek dat ze mij zelfs bij de op 1 na duurste kamer geen onbelemmerd uitzicht konden garanderen, "you just have to be lucky"...tja...als ik dan zie wat ik zou betaald hebben voor een kamer met enkel het basic comfort, dan begint dit toch al aardig op "profiteren" te lijken...en dan zal ik mijn 200€ met veel plezier aan iets anders besteden... :wink:
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Moet wel eerlijk zeggen dat wij €89,- betaald hebben omdat we in december waren.

Voor €200,- had ik er ook wel een paar keer over nagedacht ja.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Mostertje schreef:Net even gekeken bij Goulding Campground en The View. Mooi hoor, maar ben ik nu niets gewend of is € 200,- + een hoop geld voor 1 nacht slapen?
Ik neem aan dat die 200 (euro? op wat voor sites kijk je?) op de View betrekking heet, de cabins bij Goulding's zijn toch wel wat goedkoper ...

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Wij betaalde in April 2012 omgerekend €141 incl. taxes ed. Mooi hotel, mega uitzicht, maar een volgende keer kijken wij toch ook eerst of er elders wat goedkopers is.
Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Martin & Marianne schreef:
Mostertje schreef:Net even gekeken bij Goulding Campground en The View. Mooi hoor, maar ben ik nu niets gewend of is € 200,- + een hoop geld voor 1 nacht slapen?
Ik neem aan dat die 200 (euro? op wat voor sites kijk je?) op de View betrekking heet, de cabins bij Goulding's zijn toch wel wat goedkoper ...

Marianne
En inderdaad, ik had bij de Lodges gekeken. Nu eens zien wanneer we daar zijn, want het weekend zit al vol
Maar de cabins zijn idd een stuk goedkoper dan de lodges.

Thanks
Afbeelding
Tim&hanne
Amerika-ontdekker

Bericht door Tim&hanne »

wij zaten in 1 van de 2 cabins op de campground van goulding's lodge. Goeie ligging (kort ritje met auto naar de valley).
De cabins zelf zijn wel schattig, vnl. om 's avonds op de porch te zitten met een boekje. Ze zijn echter zeer klein (oa. mini douche en wc) en wat verouderd. Maar wel proper! Handig is het keukentje met frigo.
En wij hadden ambetante bromvliegen rond ons hoofd cirkelen 's nachts, maar ja, das misschien wat zeurderig ;-)
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Tim&hanne schreef:wij zaten in 1 van de 2 cabins op de campground van goulding's lodge.
Wij zitten in juni ook 1 nacht in een cabin. Kun je misschien aangeven wat de staat is van de Barbeque die erbij staat?
Wij zitten namelijk te denken om deze te gebruiken en vooraf in Kayenta al wat vlees in te slaan.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wij hebben in 2010 in één van de cabins overnacht en daar ook gebarbecued 's avonds. In de winkel van Goulding's Campground kun je sla, hamburgers, e.d. kopen. Dat is handiger dan in een grote supermarkt, want daar moet je er vaak (uit de diepvries) twintig tegelijk kopen ofzo. Dus dat zou ik daar doen. Je kan de barbecue gebruiken die er staat (dan zou ik wel van die aluminium schaaltjes gebruiken in plaats van het rooster van de barbecue zelf). Wij hadden zo'n wegwerpbarbecue voor eenmalig gebruik bij de Walmart gekocht en die bovenop de bestaande barbecue gezet. Dat werkt prima.

Als je de keuze hebt tussen Kayenta/Mexican Hat of de Goulding's Cabins zou ik altijd voor de cabins gaan. Het zal qua prijs niet veel verschil maken, maar het uitzicht op MV is onbetaalbaar, zeker als je vroeg genoeg wakker bent voor de zonsopgang!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer