Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Weer in het zuidwesten
- Robby
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Weer in het zuidwesten
Hallo allemaal,
Tussen 21 oktober en 11 november gaan mijn vrouw en ik een rondrit door het zuidwesten doen. Start en eindpunt liggen al vast: San Francisco naar LA. Voor de andere tussenstops zijn we hier vollop het forum aan het lezen.
Nu heb ik een vraagje: hoe is het weer daarginds rond die periode ?
Ik heb genoeg weersites gevonden, maar geen met een jaaroverzicht of zo.
Alvast bedankt !
Tussen 21 oktober en 11 november gaan mijn vrouw en ik een rondrit door het zuidwesten doen. Start en eindpunt liggen al vast: San Francisco naar LA. Voor de andere tussenstops zijn we hier vollop het forum aan het lezen.
Nu heb ik een vraagje: hoe is het weer daarginds rond die periode ?
Ik heb genoeg weersites gevonden, maar geen met een jaaroverzicht of zo.
Alvast bedankt !

-
- Amerika-ontdekker
ik woon net ten zuiden van LA en het weer rond die tijd kan echt van alles zijn. Prachtig en 30 graden maar ook bewolkt en 18 graden. Nooit echt koud.
Mijn ouders zijn nu op bezoek en dachten lekker in het zonnetje te kunnen zitten, de eerste week was het 35 graden, nu is het maar saai en grauw. (in Nederlands is het lekkerder op dit moment). Je kunt geluk hebben.
Zwembroek en dikke jas (voor San Fransisco) meenemen dus.
Mijn ouders zijn nu op bezoek en dachten lekker in het zonnetje te kunnen zitten, de eerste week was het 35 graden, nu is het maar saai en grauw. (in Nederlands is het lekkerder op dit moment). Je kunt geluk hebben.
Zwembroek en dikke jas (voor San Fransisco) meenemen dus.
- Koekjo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Onderstaande site heeft ook een dag,maand en jaar overzicht.
http://www.wunderground.com/US/CA/San_Francisco.html
http://www.wunderground.com/US/CA/San_Francisco.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht