Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Disney parken LA
Tickets Disney parken LA
Kan je ergens tickets met korting kopen?
hopper ticket voor 1dag kost 79USD volgens de site.
Best wel duur vind ik.
hopper ticket voor 1dag kost 79USD volgens de site.
Best wel duur vind ik.
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Re: Tickets Disney parken LA
Mag ik even meeliften op dit topic?
Ik ben benieuwd of er ook front-of-line tickets voor Disneyland bestaan (dus waarbij je minder lang in de rij hoeft te staan bij de verschillende attracties, zoals ze ook bij Universal Studios hebben). Iemand ervaring mee?
Ik ben benieuwd of er ook front-of-line tickets voor Disneyland bestaan (dus waarbij je minder lang in de rij hoeft te staan bij de verschillende attracties, zoals ze ook bij Universal Studios hebben). Iemand ervaring mee?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Deze passen bestaan helaas niet in de Disneyparken.
Het enige wat ze aanbieden is een Fastpass en die geeft je versnelt toegang tot een attractie per keer.
Nadeel hiervan is dat je er maar een tegelijk kunt gebruiken.
Het werkt zo,met je toegangspas ga je naar de automaat die voor een attractie staat en pak je een kaartje om 10 uur en die geeft je een tijd waarop staat waneer je er naar binnen kunt.
Dit zou zo kunnen van half 11 tot half 12.
Binnen dit uur kun je dus sneller naar binnen.
Ondertussen kun je geen gebruik maken van een andere attractie met een Fast pass.
Een andere manier om sneller naar binnen te gaan is de Single Rider entrance , de kans dat je naast elkaar komt is kleiner maar werkt soms wel.
De passen in universal zijn makkelijker maar kosten geld ,de fast pass is gratis.
Groetjes Erika.
Het enige wat ze aanbieden is een Fastpass en die geeft je versnelt toegang tot een attractie per keer.
Nadeel hiervan is dat je er maar een tegelijk kunt gebruiken.
Het werkt zo,met je toegangspas ga je naar de automaat die voor een attractie staat en pak je een kaartje om 10 uur en die geeft je een tijd waarop staat waneer je er naar binnen kunt.
Dit zou zo kunnen van half 11 tot half 12.
Binnen dit uur kun je dus sneller naar binnen.
Ondertussen kun je geen gebruik maken van een andere attractie met een Fast pass.
Een andere manier om sneller naar binnen te gaan is de Single Rider entrance , de kans dat je naast elkaar komt is kleiner maar werkt soms wel.
De passen in universal zijn makkelijker maar kosten geld ,de fast pass is gratis.
Groetjes Erika.
Google even: coupon disney. Vorig jaar hebben wij hetzelfde voor Universal gedaan. Er is altijd wel ergens een coupon voor te vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1717 Weergaves
-
Laatste bericht door Vrouw Bloem
-
- 7 Reacties